SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.21) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.21) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie - wyższe.2) Staż pracy - minimum 3 lata na stanowisku dot. zamówień publicznych.Dodatkowe wymagania:1) Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, zdolności organizacyjne i zarządcze.2) Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty - Dokumenty osobowe kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie).3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, lub przesłać na adres e-mail: kadry (at) pwszplock.pl, albo przesłać pocztą tradycyjną na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock w kopercie z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego- zamówienia publiczne do dnia 12 lipca 2018 r. liczy się data wpływu do PWSZ w Płocku. Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny lub unieważniony.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Po zakończonym naborze, dokumenty kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 12.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
gotowanie
PPHU "GALAXIZ" - 2016-04-19 - Kretowiny (warmińsko-mazurskie)
Realizacja wewnętrznych remontów, pomoc wykwalifikowanym pracowników budowlanym przy malowaniu, układaniu glazury,praca na umowę zlecenie 150 godzin w miesiącu, praca na terenie Wrocławia według zleceń, aktualne zlecenie Wrocław, ul. Kukuczkioferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wykładanie towaru na poszczególnych działach
kontakt przez OHP - 2017-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie przeglądów, remontów maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych
ELEKTRO-CEM Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Chorula (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wolbrom (małopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i remontowych.
- - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
usuwanie (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku (sienie, klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, pralnie suszarnie itp), zamiatanie klatek schodowych i terenów otaczających posesję, likwidacja opadów śniegu i zapobieganie gołoledzi - bezzwłocznie po wystąpieniu,mycie klatek schodowych - 2 razy w miesiącu, mycie lamperii, drzwi - 1 raz w miesiącu, mycie okien i stolarki okiennej - 1 raz w miesiącu, dezynfekcja śmietników ogólnych - co 10 dni, zamiatanie strychów - 1 raz w miesiącu, zamiatanie korytarzy piwnicznych - 2 razy w miesiącu, usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - 2017-12-08 - Police (zachodniopomorskie)
j.w.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
szycie dzianin
Firma Produkcyjno-Handlowa Alicja Stawicka - 2015-12-02 - Środa Śląska (dolnośląskie)
sprzedaż rowerów i akcesoriów rowerowych, naprawa rowerów, obsługa kasy fiskalnej i programu Subiekt
Mariusz Furman ROWEROMANIA - 2018-01-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
Przygotowanie dokumentów wstępnych do wyceny, uczestnictwo przy wizji nieruchomości i analiza rynku nieruchomości.
INVEST - 2017-07-06 - Konin (wielkopolskie)
montaż stolarki okiennej i inne prace związane z wymianą okien
Piotr Krukowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe-Usługowe EK-POL BIS - 2017-09-14 - Przeworsk (podkarpackie)
wyksz. min. średnie ekonomiczne bądź ogólne; 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku , doświadczenie w pracy biurowe : obsługa urządzeń biurowych w tym komputera - pakiet Office, umiejętność organizowania pracy; praca polega na: koordynacji czynności związanych z prawidłowym działaniem biura i produkcji , rozliczanie zleceń produkcyjnych, faktur i pozostałych kosztów dla potrzeb KPiR,mile widziana znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,bardzo dobra znajomość programu SUBIEKT GT
PPH WAZA s.c. - 2016-08-23 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej
BIBI-GAZ K. PARMA-SZCZEPANIEC, A.PELEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-10 - Prandocin-Iły (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółek stowarzyszeń i fundacji. Praca w programie RewizorGT. Stanowisko z peryspektywą rozwoju. Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie. Oferta dostępna w sali E. KONTAKT Z PRACODAWCĄ - WYŁĄCZNIE MAILOWY.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa osób w zakresie protetyki słuchu, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy, umawianie pacjentów i zapisywanie w kalendarzu wizyt
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-09-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
kontrola formalna i rachunkowa wszystkich dokumentów księgowych, księgowanie na kontach syntetycznych i analitycznych, bieżące uzgadnianie stanów magazynowych artykułów spożywczych, sporządzanie rejestrów VAT, analiza i rozliczenia sald kontprowadzenie harmonogramów i ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji z tym związanej
Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o. - Hotel*** OGRODZISKO Wisła - 2018-03-12 - Wisła (śląskie)
Mile widziany staż pracy, uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B. Możliwość pracy za granicą (Niemcy, Austria). Praca na wysokości.
SOLID BAU ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-06 - Rybnik (śląskie)
Praca z rodziną w miejscu zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę: udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich syt. życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracyprzez członków rodziny; wspieranie aktywności społecznej rodzin: podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-11-08 - Zieleniec (opolskie)
przewóz rzeczy na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Trzebinia (małopolskie)
mycie skrzynek woda pod ciśnieniem z użyciem środków czyszczących zgodnie z instrukcją
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Pracownik produkcji (praca na montażu). Praca w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku (06:00 -14:00 i 14:00-22:00). Umowa o pracę na czas określony na 3 miesiące.
Bowe Elektrik Polska Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisach prawa podatkowego, sporządzanie sprawozdań i deklaracji (VAT, VAT-UE, CIT, PIT), nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, bilansów, raportów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, banki), bieżąca analiza i kontrola finansów, bieżąca kontrola kosztów i przychodów, terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych, przygotowanie raportów finansowych dla udziałowców
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
składanie zapytań ofertowych,analiza rynku,negocjowanie warunków handlowych na usługi, weryfikacja poprawności dokumentów związanych z wykonywanymi usługami, wystawianie faktur, składaniezamówieńzaopatrywanie warsztatu w narzędzia
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zgierz (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: po rozstrzygnięciu naboru 1 etat, drugi etat od 16.05.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum 2 lata pracy w pionie finansowym, przy wyższym 2 lata pracy w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
montaż instalacji CO, wod-kan, gazowych, montaż kotłowni
TERMAR Cokot Mariusz - 2017-05-19 - Górki Wielkie (śląskie)
Mechanik samochodowy
Kazimierz Olszański Międzynarodowy i Krajowy Przewóz Towarów, Transport Międzynarodowy i Krajowy, Spedycja - 2018-03-20 - Roztoka (małopolskie)
Dekretowanie, księgowanie dokumentów, uzgodnienie kont, ewidencja środkó trwałych, wyliczanie rezerw, podatek odroczony, rozliczanie międzyokresowe, przygotowywanie deklaracji VAT, CiT, GUS, NBP. Praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku.
IMCG SP. Z O.O. - 2016-10-21 - Piastów (mazowieckie)
- formowanie spodów, - laserowanie spodów obuwniczych, - szlifowanie spodów obuwniczych.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Częstochowa (śląskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Suwałki (podlaskie)