SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.21) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza

Data publikacji: 2018-07-05

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.21) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Data zakończenia pracy: 31.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie - wyższe.2) Staż pracy - minimum 3 lata na stanowisku dot. zamówień publicznych.Dodatkowe wymagania:1) Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, zdolności organizacyjne i zarządcze.2) Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.

Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty - Dokumenty osobowe kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie).3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, lub przesłać na adres e-mail: kadry (at) pwszplock.pl, albo przesłać pocztą tradycyjną na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock w kopercie z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego- zamówienia publiczne do dnia 12 lipca 2018 r. liczy się data wpływu do PWSZ w Płocku. Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny lub unieważniony.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Po zakończonym naborze, dokumenty kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 05.07.2018

Oferta pracy ważna do: 12.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - od 1 850 PLN

gotowanie
PPHU "GALAXIZ" - 2016-04-19 - Kretowiny (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - do 2 000 PLN

Realizacja wewnętrznych remontów, pomoc wykwalifikowanym pracowników budowlanym przy malowaniu, układaniu glazury,praca na umowę zlecenie 150 godzin w miesiącu, praca na terenie Wrocławia według zleceń, aktualne zlecenie Wrocław, ul. Kukuczkioferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK HALI - od 13,5 PLN

wykładanie towaru na poszczególnych działach
kontakt przez OHP - 2017-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)

ELEKTROMONTER - od 3 000 PLN

wykonywanie przeglądów, remontów maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych
ELEKTRO-CEM Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Chorula (opolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNO BIUROWA - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wolbrom (małopolskie)

MURARZ-TYNKARZ - 2 000 - 2 400 PLN

Wykonywanie prac budowlanych i remontowych.
- - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

usuwanie (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku (sienie, klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, pralnie suszarnie itp), zamiatanie klatek schodowych i terenów otaczających posesję, likwidacja opadów śniegu i zapobieganie gołoledzi - bezzwłocznie po wystąpieniu,mycie klatek schodowych - 2 razy w miesiącu, mycie lamperii, drzwi - 1 raz w miesiącu, mycie okien i stolarki okiennej - 1 raz w miesiącu, dezynfekcja śmietników ogólnych - co 10 dni, zamiatanie strychów - 1 raz w miesiącu, zamiatanie korytarzy piwnicznych - 2 razy w miesiącu, usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - 2017-12-08 - Police (zachodniopomorskie)

SZWACZKA - od 2 200 PLN

szycie dzianin
Firma Produkcyjno-Handlowa Alicja Stawicka - 2015-12-02 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - SERWISANT ROWEROWY - od 2 100 PLN

sprzedaż rowerów i akcesoriów rowerowych, naprawa rowerów, obsługa kasy fiskalnej i programu Subiekt
Mariusz Furman ROWEROMANIA - 2018-01-29 - Białogard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO - od 2 200 PLN

Przygotowanie dokumentów wstępnych do wyceny, uczestnictwo przy wizji nieruchomości i analiza rynku nieruchomości.
INVEST - 2017-07-06 - Konin (wielkopolskie)

MONTER STOLARKI OKIENNEJ - od 2 500 PLN

montaż stolarki okiennej i inne prace związane z wymianą okien
Piotr Krukowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe-Usługowe EK-POL BIS - 2017-09-14 - Przeworsk (podkarpackie)

SAMODZIELNE STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWE - 2 500 - 3 000 PLN

wyksz. min. średnie ekonomiczne bądź ogólne; 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku , doświadczenie w pracy biurowe : obsługa urządzeń biurowych w tym komputera - pakiet Office, umiejętność organizowania pracy; praca polega na: koordynacji czynności związanych z prawidłowym działaniem biura i produkcji , rozliczanie zleceń produkcyjnych, faktur i pozostałych kosztów dla potrzeb KPiR,mile widziana znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,bardzo dobra znajomość programu SUBIEKT GT
PPH WAZA s.c. - 2016-08-23 - Wysocko Małe (wielkopolskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - do 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości spółek stowarzyszeń i fundacji. Praca w programie RewizorGT. Stanowisko z peryspektywą rozwoju. Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie. Oferta dostępna w sali E. KONTAKT Z PRACODAWCĄ - WYŁĄCZNIE MAILOWY.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 2 000 PLN

obsługa osób w zakresie protetyki słuchu, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy, umawianie pacjentów i zapisywanie w kalendarzu wizyt
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-09-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. KSIĘGOWYCH I KADROWYCH - od 17 PLN

kontrola formalna i rachunkowa wszystkich dokumentów księgowych, księgowanie na kontach syntetycznych i analitycznych, bieżące uzgadnianie stanów magazynowych artykułów spożywczych, sporządzanie rejestrów VAT, analiza i rozliczenia sald kontprowadzenie harmonogramów i ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji z tym związanej
Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o. - Hotel*** OGRODZISKO Wisła - 2018-03-12 - Wisła (śląskie)

ELEKTRYK-POMOCNIK - 2 000 - 7 000 PLN

Mile widziany staż pracy, uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B. Możliwość pracy za granicą (Niemcy, Austria). Praca na wysokości.
SOLID BAU ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-06 - Rybnik (śląskie)

WYCHOWAWCA PODWÓRKOWY - OFPR/17/1788 - od 2 700 PLN

Praca z rodziną w miejscu zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę: udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich syt. życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracyprzez członków rodziny; wspieranie aktywności społecznej rodzin: podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-11-08 - Zieleniec (opolskie)

KIEROWCA C+E - 1 850 - 2 500 PLN

przewóz rzeczy na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Trzebinia (małopolskie)

PRACOWNIK DO MYCIA SKRZYNEK - od 2,37 PLN

mycie skrzynek woda pod ciśnieniem z użyciem środków czyszczących zgodnie z instrukcją
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 200 - 3 000 PLN

Pracownik produkcji (praca na montażu). Praca w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku (06:00 -14:00 i 14:00-22:00). Umowa o pracę na czas określony na 3 miesiące.
Bowe Elektrik Polska Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A - od 4 500 PLN

prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisach prawa podatkowego, sporządzanie sprawozdań i deklaracji (VAT, VAT-UE, CIT, PIT), nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, bilansów, raportów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, banki), bieżąca analiza i kontrola finansów, bieżąca kontrola kosztów i przychodów, terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych, przygotowanie raportów finansowych dla udziałowców
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)

KOORDYNATOR SPRZEDAŻY I JAKOŚCI OFEROWANYCH USŁUG - od 2 000 PLN

składanie zapytań ofertowych,analiza rynku,negocjowanie warunków handlowych na usługi, weryfikacja poprawności dokumentów związanych z wykonywanymi usługami, wystawianie faktur, składaniezamówieńzaopatrywanie warsztatu w narzędzia
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zgierz (łódzkie)

SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 2 750 - 3 300 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: po rozstrzygnięciu naboru 1 etat, drugi etat od 16.05.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum 2 lata pracy w pionie finansowym, przy wyższym 2 lata pracy w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 2 000 PLN

montaż instalacji CO, wod-kan, gazowych, montaż kotłowni
TERMAR Cokot Mariusz - 2017-05-19 - Górki Wielkie (śląskie)

SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y - 3 000 - 4 000 PLN

Dekretowanie, księgowanie dokumentów, uzgodnienie kont, ewidencja środkó trwałych, wyliczanie rezerw, podatek odroczony, rozliczanie międzyokresowe, przygotowywanie deklaracji VAT, CiT, GUS, NBP. Praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku.
IMCG SP. Z O.O. - 2016-10-21 - Piastów (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI KOMPONENTÓW OBUWNICZYCH - od 2 000 PLN

- formowanie spodów, - laserowanie spodów obuwniczych, - szlifowanie spodów obuwniczych.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Częstochowa (śląskie)

SAMODZIELNY KONSULTANT DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B - od 2 400 PLN

Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Suwałki (podlaskie)


Wybierz powiat