SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. SPRZEDAŻY Świecie oferta pracy Mondi Bags Świecie Sp. z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Brak danych
Data publikacji: 2017-08-28
Lokalizacja: Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Mondi Bags Świecie Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoska 12, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Brak danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świecie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świecie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Elastyczność, wysoka motywacja, dobre maniery.
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Mondi Bags Świecie Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Adres pracodawcy:
Bydgoska 12, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: świecki
Gmina pracodawcy: Świecie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świecie
Ulica pracodawcy: Bydgoska
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.08.2017
Oferta pracy ważna do: 27.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagana komunikatywność, znajomość obsługi komputera, wykształcenie średnie.
Tomasz Waliduda "AQUA SYSTEM" - 2016-03-09 - Racibórz (śląskie)
Wznoszenie i tynkowanie budynków w delegacji na terenie Zamościa
Czaban Andrzej - Usługi budowlane - 2016-08-29 - Zamość (lubelskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek; obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie; naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami;prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
x
Sklep Spożywczy - Andrzej Gajdowski - 2016-05-09 - Białystok (podlaskie)
samodzielny brukarz, pomocnik brukarza, umowa na czas nieokreślony, jedna zmiana,
WER BUD Pieszak Wojciech - 2016-07-05 - Zasutowo (wielkopolskie)
- Sporządzanie sprawozdań finansowych kontrola formalna i rachunkowa otrzymanych dokumentów księgowych dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych analiza, weryfikacja, uzgadnianie oraz monitorowanie sald kont bilansowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych, RMK Sprawozdawczość do GUS i NBP Sporządzanie deklaracji podatkowych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe przygotowanie deklaracji podatkowych Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości Współpraca z audytorami w ramach rocznego audytu sprawozdań finansowych, Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Przygotowywanie raportów i zestawień i analiz na potrzeby spółki. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. 5 lat doświadczenia na stanowisku samodzielnej księgowej. Biegła znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i MSR oraz prawa podatkowego, w szczególności VAT jak i umiejętność stosowania ich w praktyce. Bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie arkusza Excel Znajomość programu Comarch ERP. Kontakt e-mail: ewa.biernat (at) bumech.pl, halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-11 - Katowice (śląskie)
obsługa urzadzeń biurowych, wydawanie dokumentów WZ,PZ.
FUNDACJA AKADEMIA MISTRZÓW - 2016-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
WYKONYWANIE PRAC REMONTOWYCH I PRODUKCYJNYCH SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO ZGODNIE Z POSIADANYMI UPRAWNIENIAMI, KWALIFIKACJAMI ORAZ ZGODNIE Z KARTAMI TECHNOLOGICZNYMI I ZALECENIEM, OSTRZENIE PIŁ TARCZOWYCH, FREZÓW STOLARSKICH, SPRAWDZANIE POD WZGLĘDEM JAKOŚCI WYKONANIA SPRZĘTU PO REMONCIE I PRODUKCJI ZGODNIE Z KARTAMI TECHNOLOGICZNYMI I PRZEPISAMI, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK SPRZETU KWATERUNKOWEGO NA (Z) ŚRODEK TRANSPORTU ORAZ USTAWIENIE W MIEJSCU WSKAZANYM PRZEZ OSOBY KIERUJĄCE PRACAMI, NALEZYTE UTRZYMANIE MASZYN I NARZEDZI W SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ BĘDĄCYCH NA EWIDENCJI ORAZ UTRZYMANIE ŁADU I PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁACENIE ZAWODOWE I/LUB ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ EKSPLOATACJI MAZYN I URZĄDZEŃ W ZAKRESIE OBSŁUGI, KONSERWACJI I REMONTU SPRZĘTU MEBLOWEGO METALOWEGO, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY NA STANOWISKU ŚLUSARZ, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA SPAWACZA METODĄ ELEKTRYCZNĄ LUB W OSŁONIE CO2 (135), UMIEJĘTNOŚC CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO I SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH MASZYN I URZĄDZEŃ, UPRAWNIENIA ELEKTRYCZNE DO 1KV
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-04-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac związanych z rezerwacją oraz plannowaniem zabiegów kuracjuszy
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-13 - Ustroń (śląskie)
kopleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie kalendarza zarządu, organizowanie i obsługa spotkań dla zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wpływających do sekretariatu, wsparcie administracyjne zarządu
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie zespołem
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Sanok (podkarpackie)
prace związane z przygotowaniem zbrojenia pod budowę
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Lublin (lubelskie)
obsługa administracyjno - biurowa działu zakupów, monitorowanie,analizowanie stanów magazynowych, składanie zamówień i koordynacja przebiegu procesów zakupowych, codziennawspółpraca z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców i usług,porównywanie ofert zakupowych, korespondencja telefoniczna orazmailowa z kontrahentami, kompletowanie oraz sprawdzaniedokumentacji zakupowej, obsługa wewnętrznego systemu,współpraca z innymi działami firmy. Praca od: 7.30-15.30
Ledxon GmbH Sp z o.o. Oddział w Polsce - 2017-12-06 - Masów (opolskie)
Murowanie, tynkowanie budynków
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Agrafinówka (podlaskie)
Układanie rur.Zaciąganie kabli.Wyprawianie studni.Praca od pon-pt w systemie jednozmianowym.Prawo jazdy kat.B.Pierwsza umowa na okres próbny potem na czas określony.
"DAWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Pruszków (mazowieckie)
Praca dydaktyczno-wychowawcza z dziećmi.
Szkoła Podstawowa w Boguszewie - 2017-08-14 - Boguszewo (podlaskie)
- Obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych przez Uczelnię badań naukowych.- Wynagrodzenie: 3300 - 3800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30, 12:00-20:00. Wymagania: wykształcenie wyższe preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem, udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych, umiejętność redagowania pism urzędowych.Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub poczta polską.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
montaż, serwis, konserwacja, praca na wysokości powyżej 3m
KLIMAPOZ KAŁASZ,OWCZAREK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
praca na terenie woj. podlaskiego + delegacje
ANATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Białystok (podlaskie)
sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Magnuszew (mazowieckie)
utrzymywanie ciągłości linii produkcyjnej, koordynowanie i uzupełnianie surowców, przeliczanie i zdawanie surowców do magazynu, korygowanie nastawień linii i rejestrowanie czyszczenia maszyn, prowadzenie procesu zmiany produktu, pakowanie i oznaczanie produktu gotowego; 2 zmiany: 6-18, 18-6
ALBEA POLAND Sp. z o.o. Tubes Oddział w Łubnej - 2017-03-01 - Baniocha (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Rogóźno (kujawsko-pomorskie)
Szwaczka maszynowa - odzież lekka robocza.
PPH JANMAR Maria Jolanta Sikorska Ciechocinek - 2018-08-31 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe chemiczne, doświadczenie w pracy w galwanizerni; znajomość technik wytwarzania powłok konwersyjnych, powłok galwanicznych w tym z metali szlachetnych; znajomość norm dotyczących badań korozyjnych; umiejętność obsługi Pakietu Office; zakres obowiązków: organizacja i pomoc techniczna przy realizacji zajęć dydaktycznych oraz badań związanych z procesami technologii nieorganicznej i elektrochemii; nadzór nad aparaturą laboratoryjną, w tym sporządzanie dokumentacji laboratoryjnej; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-06-22 - Gliwice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych i innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzegania ich w pełnionych czynnościach słuzbowych,- nadzór nad terminowym przesyłaniem przez uzytkowników danych do planu przekazywania nieruchomości zbędnych dla MON,- nadzór nad ewidencją nieruchomości, porównywanie map ewidencyjnych ze stanem istniejącym w terenie i ich aktualizacja,- nadzór nad własciwym, zgodnym z obowiązującymi normami zakwaterowania oraz zgodnym z przeznaczeniem, wykorzystywaniem nieruchomości przez jednostki i instytucje wojskowe będące na zaopatrzeniu 25 WOG
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-10-14 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów, Sprzedaż produktów firmy, Obsługa klientaMiejsce wykonywania pracy: Łódź i okolice
Provident Polska S.A. - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
Branża: handel wyrobami hutniczymi. Praca z zespołem, obsługa klienta.
OPTIMAX PRZEDSIEBIORSTWO WIELOBRANŻOWE - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
szycie konfekcji damskiej
POLGAN PPHU - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
śmieciarka MAN
.H.U. "MAXLIFT" Bożena Korziewicz - 2016-09-09 - Rzeszów (podkarpackie)