SAMODZIELNY PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ Przejęsław oferta pracy Iturri Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNY PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i wydawanie towaru, praca przy komputerze - elektroniczne rejestrowanie wydań, praca w wymiarze 1/2 etatu.
Data publikacji: 2016-12-20
Lokalizacja: Przejęsław (dolnośląskie)
Pracodawca: Iturri Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-724 Przejęsław, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i wydawanie towaru, praca przy komputerze - elektroniczne rejestrowanie wydań, praca w wymiarze 1/2 etatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przejęsław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: magazynier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Podstawowa znajomość języka angielskiego, znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel.
Nazwa pracodawcy: Iturri Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-724 Przejęsław, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę przesyłać na adres e-mail pkryza (at) iturri.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przejęsław
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 20.12.2016
Oferta pracy ważna do: 19.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac remontowo budowlanych; murowanie, zbrojenia, tynkowanie, montaż ścianek G-K, układanie płytek, betonowanie.
"BUDAMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych dotyczacych wybranych usług i towarów, rzetelne prowadzenie ewidencji i korespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługa przesyłek
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
sprzątanie, pranie, prasowanie, zmywanie,
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Będzin (śląskie)
kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, spraw kadrowo-płacowych, rozliczanie zobowiązań publiczno-prawnych
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-06-24 - Oborniki (wielkopolskie)
prace magazynowe, pakowanie paczek
FLEXIBLE LOGISTICS SERVICES Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Pass (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedawca, pomoc kuchenna, kelnerka
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gniezno (wielkopolskie)
prace księgowo-kadrowe (możliwość wykonywania pracy we własnym domu), 1/4 etatu
BARY BARTŁOMIEJ DZIEWIATOWSKI - 2018-06-25 - Lubin (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: od 1375 do 1650 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Krosno (podkarpackie)
- wystawianie faktur,- przyjmowanie palet,- dbałość o miejsce pracy,- Wydawanie palet.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Mostki (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Radom (mazowieckie)
obsługa klientapraca w godz. 12-24, równoważny system czasu pracy.
SKOWRON PIOTR- F.H.U."M.G.T." - 2016-08-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zakres: • znajomość pełnej księgowości, płac i kadr• fachowa wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,• bieżące księgowanie dokumentów (m.in.: magazynowych, wyciągów bankowych, dokumentów sprzedaży, zakupu towarów, zakupów kosztowych),• prowadzenie magazynów i uzgadnianie sald kont dotyczących gospodarki magazynowej oraz rozrachunków z odbiorcami, dostawcami i pracownikami, kontrola środków trwałych,• raportowanie finansowe na potrzeby Zarządu Spółki,• sporządzanie dokumentacji spółek powiązanych (ceny transferowe).
Wytwórnia Wyrobów Foliowych Folplast - 2017-02-10 - Kościan (wielkopolskie)
jw.
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Oborniki (wielkopolskie)
- Sporządzanie sprawozdań finansowych kontrola formalna i rachunkowa otrzymanych dokumentów księgowych dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych analiza, weryfikacja, uzgadnianie oraz monitorowanie sald kont bilansowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych, RMK Sprawozdawczość do GUS i NBP Sporządzanie deklaracji podatkowych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe przygotowanie deklaracji podatkowych Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości Współpraca z audytorami w ramach rocznego audytu sprawozdań finansowych, Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Przygotowywanie raportów i zestawień i analiz na potrzeby spółki. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. 5 lat doświadczenia na stanowisku samodzielnej księgowej. Biegła znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i MSR oraz prawa podatkowego, w szczególności VAT jak i umiejętność stosowania ich w praktyce. Bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie arkusza Excel Znajomość programu Comarch ERP. Kontakt e-mail: ewa.biernat (at) bumech.pl, halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-11 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie towaru na magazyn, wydawanie materiałów na produkcje; przygotowywanie list z zapotrzebowaniem na materiały
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2017-08-29 - Stąporków (świętokrzyskie)
prowadzenie projektów rekrutacyjnych, prowadzenie szkoleń dla pracowników.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Jantar Markety Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-30 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości.Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia pełnej księgowości ( Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek prawa handlowego)
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH I AUDYTORSKICH W&D SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. - 2017-02-16 - Racibórz (śląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy),naktórych służą (są zatrudnione) kobiety w ciąy lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy; sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom ycia i zdrowia ołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy orazw opracowywaniuwnioskówwynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze słubą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a take przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą); doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciąliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a take planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badańpomiarówczynnikówszkodliwychdlazdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badańpomiaróworazsposobówochronyżołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami; współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy; sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową. doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; kierowanie pracownikami zatrudnionymi w sekcji bezpieczeństwa i higieny pracy
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-12-15 - Białystok (podlaskie)
sprzątanie w sklepach Biedronka na terenie Torunia (sprzatanie hal, zapleczy sklepu)
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiegowości firmy.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2016-07-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Organizacja obsługi księgowej, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenia akt osobowych pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy, nadzór nad badaniami lekarskimi pracowników oraz szkoleniami z zakresu BHP i PPOŻ, wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie porządku w pracy, przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Bulkowo-Kolonia (mazowieckie)
Projektowanie całych zespołów i maszyn; Detalowanie; Nadzór nad wykonaniem projektu; Zarządzanie projektem; Odpowiedzialność za terminową i jakościową realizację projektów; Stałe monitorowanie postępu powierzonych prac Bezpośredni kontakt z warsztatem i dostawcami; Restrykcyjna dbałość o jakość i terminowość realizacji zleceń.
M-TE Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
prace betoniarsko zbrojeniowe
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTA ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ;WYMAGANIA:KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANISTARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH; kontakt z pracodawcą - OSOBISTY UL. FIRLIKA 29, TELEFONICZNY LUB CV NA E-MAIL: kontakt (at) kadryserwis.plMIEJSCE PRACY SZCZECIN UL. KALINY 12, CZAS PRACY W GODZINACH: 6-14, 14-22
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace w domu. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, miejsce wykonywania pracy: KARGOWA
F.H.U. BŁYSK D. Buśko - 2017-01-13 - Kargowa (lubuskie)
prowadzenie pojazdu typu BUS (do 3,5 tony) na terenie krajów UE, obsługa nawigacji, dbanie o powierzony pojazd
BRACIAKTRANS ANDRZEJ KOT - 2016-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)