SAMODZIELNY KSIĘGOWY Pyrzyce oferta pracy UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: - sporządzenie sprawozdań finansowych,- księgowanie faktur, wyciągów bankowych, wyciągów z kart oraz raportu kasowego,- księgowa kontrola nad stanem odchyleń oraz rozliczeń międzyokresowych,- sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji, zestawień i analiz,- ewidencja środków trwałych,- sporządzanie raportów i zestawień na potrzaby zarządu.Wymagania:- wykształcenie wyższe, -staż pracy minimum 3
Data publikacji: 2020-03-16
Lokalizacja: Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Pracodawca: UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzenie sprawozdań finansowych,- księgowanie faktur, wyciągów bankowych, wyciągów z kart oraz raportu kasowego,- księgowa kontrola nad stanem odchyleń oraz rozliczeń międzyokresowych,- sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji, zestawień i analiz,- ewidencja środków trwałych,- sporządzanie raportów i zestawień na potrzaby zarządu.Wymagania:- wykształcenie wyższe, -staż pracy minimum 3
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ bony na święta, karta multisport, dofinansowanie do szkoleń, ZFŚS.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pyrzyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pyrzycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pyrzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Adres pracodawcy:
Kolumba 89, 70-035 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv+skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Kolumba
Numer budynku pracodawcy: 89
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 17.03.2020
Oferta pracy ważna do: 15.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cdd4df1e43506fe58356f813a21b65ad
Podobne oferty pracy
- prowadzenie i nadzór spraw rachunkowych i bieżącej księgowości podmiotów gospodarczych o różnym profilu,- prowadzenie i weryfikacja rozliczeń podatkowych klientów (CIT, VAT i innych), przygotowywanie deklaracji podatkowych,- tworzenie i weryfikacja raportów dla klientów,- zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych z wymogami ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych oraz pozostałej obowiązkowej sprawozdawczości,- Kontakt i współpraca z klientami oraz współpracownikami, - Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji finansowo-księgowej,
WISE WAY BUSINESS SERVICES SP. Z O.O. - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zliczanie towaru w markecie
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało
FH "AKROL" Agnieszka Król - 2019-05-29 - Bolechowice (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Burzenin (łódzkie)
montaż i demontaż wyłożeń modułowych w wagonie; obsługa maszynstolarskich; demontaż,naprawa, montaz klap, zameczków, zawiasów, legarów podłogowych w wagonie; montaz ram drewnianych oparć, siedzeń w wagonie; montaż izolacji z wełny mineralnej w wagonie;
Trinites Polska sp. z o.o. - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
- Samodzielne wykonywanie obowiazków księgowej z elementami kadrowymi- CV na adres e-mail: jurczenkotomasz (at) wp.pl
KESZ ROZLICZENIA SP. Z O.O. - 2016-07-12 - Tczew (pomorskie)
Kierowanie samochodem ciężarowym typu hakowiec do przewozu kontenerów z gruzem budowlanym, bieżące drobne naprawy i przegląd samochodu cięzarowego
PRIMA SP. Z O.O. SP.K. - 2019-05-15 - Zielonka (mazowieckie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
Lutowanie obwodów drukowanych
SOFTCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-17 - Gdańsk (pomorskie)
Branża budowlana / roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
IDS-BUD S.A - 2018-07-24 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie teczek akt osobowych wg obowiązujących przepisów. Prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich. Realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
42 BAZA LOTNICTWA SZKOLNEGO - 2017-03-14 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
pomoc w gabinecie stomatologicznym
Grupowa Praktyka Lekarska Anna Netkowska - 2017-11-16 - Ostrołęka (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków, porcjowanie, układanie, wydzielanie potraw, utrzymywanie maszyn i urządzeń w należytym porządku.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łomianki (mazowieckie)
szycie odzieży
COMBISPORT WIESŁAW PILEWSKI - 2016-09-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ochrona terenu wewnętrznego
"Soldato Ochrona" Sp. z o.o. - 2016-06-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Odbieranie detali z tworzyw sztucznych z maszyn wtryskowych działających na niezależnych stanowiskach, kontrola jakości uzyskanych detali - wizualna i pomiarowa, prosta obróbka detali (odcinanie zędnych elementów, wyrównywanie krawędzi), pakowanie detali i znakowanie opakowań zbiorczych, wypełnianie niezbędnej dokumentacji.Trzy zmiany: od 7-15, 15-23, 23-7.
SIEROSŁAWSKI GROUP Jan Sierosławski - 2016-09-16 - Mielec (podkarpackie)
wyksz. wyższe kierunkowe,
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2017-07-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Przygotowywanie śniadań, dań obiadowych, surówek, warzyw,, pieczenie mięs. - Przyjmowanie surowców oraz ich należyta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie należytej czystości i higieny.- Wynagrodzenie netto 2 000,00 złKontakt: osobisty, telefoniczny 58 531-51-88 lub e-mail: carina (at) hotel.tczew.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2020-01-31 - Tczew (pomorskie)
- Praca w restauracji hotelowej. Prace porządkowe w kuchni, obsługa zmywaka, utrzymywanie w czystości pomieszczeń gastronomicznych, pomoc w przygotowywaniu posiłków.- Wynagrodzenie: 13 zł/godzina/brutto. Praca na umowę zlecenie na miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Ilość przepracowanych godzin w miesiącu będzie uzależniona od potrzeb zleceniodawcy oraz dyspozycyjności zleceniobiorcy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. zawodowe gastronomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w kuchni na jakimkolwiek stanowisku związanym z przygotowywaniem posiłków lub pomocą w przygotowywaniu posiłków. Wymagana aktualna Książeczka sanepidu. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Katowice (śląskie)
Przewóz ładunków - praca na terenie całego kraju. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: mjrusztowania (at) interia.pl oraz telefoniczny.
M & J RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Rybnik (śląskie)
Prace manualne przy wyrobie pieczywa. Pakowanie. Etykietowanie. Układanie kartonów. Kontrola wyrobu. Prace porządkowe na produkcji.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Ustroniu Morskim.
Przedsiębiorstwo Usług Turystyczno Rehabilitacyjnych WODNIK H. i M. Rudniccy Sp. J. - 2017-07-18 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i wydawanie towaru, dbałość o czystość sali sprzedaży, składanie zamówień
CAMPO Katarzyna Andrzejczyk-Żyto - 2016-11-10 - Milicz (dolnośląskie)
Przygotowywanie tapicerek i elementów tapicerowanych. Przygotowywanie elementów do tapicerowania. Oklejanie elementów gąbką. Transportowanie tapicerowanie elementów, wyrobów i materiałów. Segregowanie, układanie i utrzymanie porządku przechowywanych materiałów, narzędzi, akcesoriów i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Milanówek (mazowieckie)
kontakt z klientem pod adresem zamieszkania klienta. udzielanie pożyczek, Odbiór rat. Praca w terenie okolic Szydłowca.
EVEREST FINANSE - 2017-12-29 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie min. zawodowe, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, zaangażowanie, mile widziane uprawnienia na wózki widłowe. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie miłej i fachowej obsługi klientów sklepu w zakresie sprzedaży produktów działu, uczestniczy w zaopatrzeniu i utrzymaniu działu oraz wykonuje inne zadania powierzone przez przełożonego. Aplikacje należy składać osobiście w sklepie: Skrzynka na oferty pracy przy Dziale Serwis - tuż przy wejściu do sklepu bądź na adres e-mail: obsługa.klienta.8033 (at) castorama.pl - dopisek - "Doradca handlowy".
CASTORAMA POLSKA SP. Z O.O - 2017-03-31 - Rybnik (śląskie)
Ochrona powierzonego mienia
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie- Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,– Ewidencję przychodów – dekretowanie oraz księgowanie dokumentów,– prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych,– rozliczanie podatku VAT,– wystawianie oraz księgowanie faktur– rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,– naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wykładanie towaru, dbanie o estetykę ekspozycji, sprawdzanie dat ważności
kontakt przez OHP - 2016-03-11 - Mielec (podkarpackie)