SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O) Tarnów oferta pracy Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielny księgowy
Data publikacji: 2018-05-18
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Samodzielny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe, doświadczenie na samodzielnym stanowisku min. 2 lata, preferowana osoba z doświadczeniem w pracy w biurze podatkowym, umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, znajomość programu OPTIMA firmy COMARCH, bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 8.00-16.00, wynagrodzenie: 3 000 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o., CV można przesyłać na adres e-mail: kdp.tar (at) pro.onet.pl
Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: CV na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2018
Data dodania oferty pracy: 15.05.2018
Oferta pracy ważna do: 04.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WYKŁADANIE TOWARU
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Dębno (zachodniopomorskie)
Obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowych: dekretacja dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, dokumentów zakupu, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencja opłat za lokale, rozliczenia, sporządzanie przelewów, rozliczenia z US, ZUS.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Lublin (lubelskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 10.06.2017r.- Praca: 7:30-15:30 (do uzgodnienia).Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych,rozliczanie i uzgadnianie sald księgowych,przygotowanie przelewów oraz rozliczanie wyciągów bankowych,uzganianie rejestrów Vat,naliczanie należnych podatków (VAT,CIT i innych),sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań do instytucji publicznych (US,GUS),sporządzanie analiz i raportów,udział w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych
KOTŁOINWEST SP. Z O.O. - 2017-12-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kłobuck (śląskie)
Prowadzenie ksiegowości firmy, kadr, płac i ZUS.
P.P.H.U. WENTEX KRZYSZTOF JEDWABNY - 2016-02-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Umowa o prace na czas określony poprzedzona okresem próbnym,ochrona obiektów na terenie Wrocławia i okolic, wysokość wynagrodzenia miesięcznie brutto -2100 zł,mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny : 693-111-998, 768-566-869, 768-566-863, oferta pracy dostępna w sali A
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY"WIW-BUD" ANDRZEJ WASZAK - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie powierzchni do nanoszenia powłok lakierniczych,nanoszenie powłok lakierniczych.Miejsce pracy: wojewodztwo dolnośląskie
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-10-23 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i raportów,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,czynne uczestnictwo w pracy całego działu księgowości
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "MELIOREX" Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Szkocja (podlaskie)
pozyskiwanie pracowników z państw wschodnich, czynna rekrutacja, przygotowywanie ofert pracy, współpraca z instytucjami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Żyrardów (mazowieckie)
-WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI Z UKRAINY--ZNAJOMOŚĆ RYNKU UKRAIŃSKIEGO-ZNAJOMOŚĆ INSTYTUCJI NA UKRAINIE-PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ-OBSŁUGA BIURA
POLINTERIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Dębica (podkarpackie)
Murarz
Zakład Budowlano Transportowy M.Muzyka - 2015-12-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dozorowanie powierzonego obiektu, solidarne odpowiadanie za wizerunek w sklepu wraz z personelem, wizualna kontrola asortymentu dostępnego na sklepie.
Krajowe Biuro Ochrony Asekuracja - Maxpol Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Brzozówka (kujawsko-pomorskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, ZNAJOMOŚĆ PRZYPISÓW PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH ORAZ PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG. SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH PIT I VAT.
Kancelaria Podatkowo-Prawna Micramet Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
WYSPA SKARBÓW BOGUMIŁA TRZASKA - 2017-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego - parkingu według zakresu prac.
AMLUX SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
prace budowlane
Firma Usługowo-Handlowa TERMOPLAST Eugeniusz Zagrobelny - 2017-12-05 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
samodzielna księgowa- kasjer
"SPÓLNOTA" DRZEWNA SP-NIA PRACY - 2017-05-30 - Białka (małopolskie)
PRACE ŚLUSARSKIE-SPAWALNICZE
STAL GROUP Sp. j. M.Kielan-Wandycz, B.Kropidłowska - 2017-11-30 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie samochodu, dbanie o jego stan techniczny.Prowadzenie dokumentacji związanej z używaniem samochodu, realizowanie zakupów
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2017-11-01 - Lublin (lubelskie)
jw.
Kancelaria Doradztwo Podatkowego BUK - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, prace pomocnicze na zakładzie, przestrzeganie zasad BHP w ramach umowy o pracę tymczasową (pierwsza umowa na miesiąc, kolejna na 5 m-c). Wynagrodzenie podstawa + premia i dodatki). Praca na trzy zmiany w godzinach 6-14, 14-22, 22-6. Praca na terenie Czechowic-Dziedzic lub Bielska-Białej
"WORK EXPRESS" Spółka z o.o. - 2017-01-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- Strzyżenie damsko-męskie, koloryzacja, trwała odulacja. Praca w Siemianowicach Śląskich.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 08:00-19:00 na 2 zmiany (godziny do ustalenia) + sobota w godzinach: 08:00-14:00. Wymagania: wykształcenie zawodowe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Kontakt wstępnie telefoniczny (600-813-824) w godzinach: 08:00-19:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
FUH AGNES AGNIESZKA GROMACKA - 2017-08-29 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów i pomocy biurowych oraz innego wyposażenia niezbędnego do bieżącego funkcjonowania oraz wydawanie ewidencjonowanie art biurowych chemicznych, prowadzenie gospodarki magazynowej środków czystości, prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz sprawdzanie ewidencji wyposażenia osobistego pracowników, cechowanie nowego sprzętu oraz prowadzenie rejestru wyposażenia pokoi, pomieszczeń, sporządzanie protokołów likwidacji majątku, gosp środkami transportu, wyliczanie ekwiwalentów za korzystanie z odzieży roboczej, redagowanie pism związanych z działalnością działu adm-gosp, archiwizowanie dokumentów, obsługa kserokopiarki oraz ewidencja zużycia papieru
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)
Prace serwisowe przy naczepach.
Mega sp. z o.o. - 2017-10-13 - Nysa (opolskie)
naciąganie pokrowców na stelaże meblowe, przymocowywanie pokrowców zszywkami za pomocą pistoletu pneumatycznego, czytanie rysunków roboczych i sporządzanie odręcznych szkiców rozwiązań konstrukcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie średnie; 4 lata stażu pracy; preferowane dóświadczene w pracy lub staż w zawodzie fotografa / wymagane portfolio/; umiejętność obsługi cyfrowych aparatów fotograficznych; mile widziane doświadczenie w pracy w zakresie wideorejestracji; znajomość programów graficznych; prawo jazdy kat.B; ukończone kursy w zakresie fotografii; zakres obowiązków: zakres obowiązków: fotograficzna dokumentacja wydarzeń z życia uczelni; organizacja stanowiska pracy, w tym dobierania rekwizytów do ujęć fotograficznych oraz materiałów fotograficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-26 - Gliwice (śląskie)
-księgowanie dokumentów zakupu oraz sprzedaży,-prowadzenie gospodarki magazynowej,-sporządzanie list płac,-rozliczanie podatku VAT i sporządzanie deklaracji podatkowych,-udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,-kontakt z Urzędem Skarbowym i innymi organami administracji państwowej,-obsługa audytów finansowych i kontroli podatkowych.
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie obiektu, mycie okien, dbanie o czystość. Umowa o pracę tymczasową. Praca trzyzmianowa w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Miejsce pracy: Port Lotniczy Wrocław, ul. Graniczna 190. Oferta dostępna w sali B, D, F, G, H. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 749 48 90, e-mail: rekrutacja (at) asistnet.pl
Asistnet Work Group Sp. z o.o. - 2015-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa kadrowa, rozliczanie czasu pracy, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w Płatniku, prowadzenie spraw socjalnych
OGRÓD ZOOLOGICZNY - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)