SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O) Niedomice oferta pracy Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie książki podatkowej oraz ksiąg handlowych.Przygotowywanie dokumentacji, faktur, wyciągów bankowych.Prowadzenie i kontrola rozrachunków.Przygotowywanie danych do raportów.Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Data publikacji: 2020-07-13
Lokalizacja: Niedomice (małopolskie)
Pracodawca: Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 21, 33-132 Niedomice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie książki podatkowej oraz ksiąg handlowych.Przygotowywanie dokumentacji, faktur, wyciągów bankowych.Prowadzenie i kontrola rozrachunków.Przygotowywanie danych do raportów.Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto:-
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niedomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żabno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: min. średnie - preferowane kierunkowe, min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, znajomość zasad rachunkowości, znajomość pakietu MS Office oraz programu CDN Optima, umiejętność pracy w zespole.Pracodawca zapewnia stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Praca w Niedomicach na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00, wynagrodzenie: 3 500 zł brutto. Kontakt: Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata, ul. Kolejowa 21, 33-132 Niedomice, tel.: 602457118 lub 660418692, osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV z zawarciem dopisku Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przez ze mnie stanowisko na adres: eczmyr (at) zsbutrata.com
Nazwa pracodawcy: Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata
danePracodawcy_nip: 8710001065
danePracodawcy_regon: 850100806
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 21, 33-132 Niedomice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: tarnowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1216
Gmina pracodawcy: Żabno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Niedomice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0838000
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.07.2020
Data dodania oferty pracy: 13.07.2020
Oferta pracy ważna do: 03.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1312ba2397c2b06d823f6f1668a07586
Podobne oferty pracy
dojazd/powrót na plac budowy samochodem ciężarowym
INSTAN ANDRZEJ NOSKIEWICZ - 2018-08-10 - Zielonka (mazowieckie)
obsługa gości hotelowych, prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem gości, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2020-06-19 - Rytwiany (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-02-04 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn do szycia
A&R MANUFACTURA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Głogów (dolnośląskie)
- Zakres obowiązków:1. Obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę:- przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródłofinansowania i miejsce ich powstania, - wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych, - wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania, - przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów, 2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura,3. Prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, dzierżawy), 4. Obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z instrukcją udzielania zamówień publicznych,5. Sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura,6. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo finansowych oraz planów zamówień publicznych, 7. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek, 8. Przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji, 9. Nadzór nad zamawianiem oraz stanem magazynowym materiałów promocyjnych,10. Przygotowanie i aktualizowanie informacji do umieszczenia na stronie internetowej Uczelni związanych zfunkcjonowaniem jednostki organizacyjnej, 11. Udział w pracach Komisji ds. oceny przydatności oraz wyceny mienia, nieprzydatnego w pracy jednostek organizacyjnych Uczelni, opracowywanie protokołów i korespondencji zgodnie z ustaleniami podjętymi wtrakcie prac komisji, wykonywanie czynności związanych z upłynnieniami sprzętów i urządzeń,12. Przygotowywanie i realizacja usług w zakresie naprawy sprzętu wspomagającego prace biurowe, dydaktyczne, techniczne,13. Gospodarowanie opakowaniami zwrotnymi i odpadami podlegającymi utylizacji,14. Organizacja i nadzór nad magazynami odpadów,15. Wykonywanie, w razie potrzeby, czynności transportowych będących w zakresie obowiązków Biura Logistyki w tym: bezpieczny transport ludzi, załadunek i rozładunek towarów zabezpieczenie przed kradzieżą izniszczeniem, a także odpowiednie rozmieszczenie i umocowanie w czasie transportu zakupionych towarów i środków technicznych, wykonywanie zlecanych przez poszczególne jednostki organizacyjne przewozów, w tym dostarczanie i odbiór korespondencji wewnętrznej zgodnie z przyjętym schematem.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane z zakresu logistyki, ekonomii lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 4 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia,8. Prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia samochodu osobowego,9. Umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z interesantami (wewnętrznymi izewnętrznymi),10. Samodzielność, w tym umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji zakupowych.Wymagania dodatkowe:1. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Znajomość hurtowej i detalicznej sieci handlowej Katowic i okolic,3. Charakter pracy może wymagać korzystania z samochodu służbowego, przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku wyposażonego w windy oraz wysiłku fizycznego (załadunek i wyładunek towarów, korespondencji).
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)
branża spożywcza
FIRMA "EL - RAD" - IRENEUSZ RADTKE - 2018-06-22 - Lębork (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie firm z zakresu ksiąg rachunkowych wraz z zamknięciem i sporządzeniem bilansów oraz sprawozdań klientów ,
OREA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-02 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, przygotowanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT etc., uzgadnianie sald kont księgowych, uzgadnianie rozrachunków, współpraca z instytucjami zewnetrznymi: US, GUS, ZUS, sporządzanie bilansów oraz sprawozdań księgowych, sporządzanie raportów dla Klienta w tym bilansu, rachunku zysków i start, prowadzenie korespondencji z klientem i urzędami
PW Inter-Kom Trans - 2020-09-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa wózka widłowego na obszarze magazynu
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pieńsk (dolnośląskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie oraz wysyłanie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o system informatyczny. Wydawanie i przyjmowanie dokumentów dot. działalności poszczególnych komórek organizacyjnych. Przekazywanie zadekretowanej korespondencji wychodzącej w wersji papierowej wykonawcom. Kontowanie pism w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych oraz systemie informatycznym. Kompletowanie pism w przedmiotowych teczkach akt. Godziny pracy: 7-15.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2019-06-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Operator tokarki CNC
JUSAM Z.S. Jurkowscy s.c. - 2016-08-23 - Trzebnica (dolnośląskie)
Sprzątanie obiektu.
P.U. AGAS - 2016-04-08 - Tychy (śląskie)
POMOC PRZY WYKONYWANIU WIERCEŃ,
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości- obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Żagań (lubuskie)
praca przy obsłudze i utrzymanie w ruchu nowoczesnych maszyn i urządzeń
Spółdzielnia Mleczarska "MLEKOVITA" - 2016-11-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
pon- czw 7.30-15.30 pt 7.30-14.30
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Opole (opolskie)
- Prowadzenie spraw z nawiązywaniem , rozwiązywaniem stosunków pracy z pracownikami. Naliczanie nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2020-02-11 - Katowice (śląskie)
Koszenie trawników kosiarkami i wykaszarkami spalinowymi, uprzątnięcie miejsca pracy, bezpieczne i efektywne posługiwanie się sprzętem koszącym
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Tarnów (małopolskie)
murowanie ścian, tynkowanie, szalowanie; praca w godzinach 07:00-15:00
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kijaszkowo (wielkopolskie)
jw.
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie - 2018-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg finansowych i kadr firmy, współpraca z biurem rachunkowym.
MEGA SYSTEM ZBIGNIEW DĘBSKI - 2020-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
kontakt telefoniczny i mailowy; - pozyskiwanie nowych klientów -współdziałanie z przełożonym i zespołem sprzedażowym - inicjowanie,rozwijanie i utrzymywanie doskonałych relacji biznesowych z obecnymi ipotencjalnymi klientami
AGROMAT Janówka E. Kozłowski,W.Kozłowski spółka jawna - 2016-01-11 - Janówka (podlaskie)
Lakierowanie mebli.
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "JARYCH" S.C. MARZENA i PAWEŁ JARYCH - 2017-11-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
Obsługa maszyn wytłaczarek i zgrzewarek
ZAKŁAD OPAKOWAŃ ,,CELMAR" - 2017-08-14 - Płonki (lubelskie)
Przygotowanie do lakierowania i lakierowanie mebli kuchennych, aptecznych i biurowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) w Bielsku-Białej.
MARION Sp. z o. o. - 2017-11-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedaż towaru, obsługa klienta.
F. U. H. RAFMAR w Trzcińcu - 2018-02-26 - Oksa (świętokrzyskie)
zarządzanie personelem, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Malbork (pomorskie)
DEMONTAŻ, MONTAŻ PODZESPOŁÓW RAM WÓZKÓW, POJAZDÓW SZYNOWYCH, CZYSZCZENIE RAM WÓZKÓW, POJAZDÓW SZYNOWYCH. OBSŁUGA SUWNICY KABINOWEJ - UDŹWIG DO 25 TON.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kruszewiec (łódzkie)
Wykonywanie czynności introligatorskich, insertowanie płyt w koperty.
F.H.U.P."KLAMA", "TIF-TRANS" Marek Temple - 2018-09-18 - Biertowice (małopolskie)