SAMODZIELNY KSIĘGOWY Mrągowo oferta pracy PROFIT BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: -prowadzenie ewidencji uproszczonej księgowości: kpir oraz ryczałtu,- prowadzenie rejestrów vat oraz innych ewidencji,- sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym zaksięgowanych dokumentów finansowo-księgowych-sporządzanie deklaracji podatkowych pit, vat, zestawień finansowych oraz dokumentacji na potrzeby klientów.

Data publikacji: 2020-10-15

Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: PROFIT BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dziękczynna 37, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-prowadzenie ewidencji uproszczonej księgowości: kpir oraz ryczałtu,- prowadzenie rejestrów vat oraz innych ewidencji,- sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym zaksięgowanych dokumentów finansowo-księgowych-sporządzanie deklaracji podatkowych pit, vat, zestawień finansowych oraz dokumentacji na potrzeby klientów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2810

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: rzetelność i dokładność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, praca biurowa

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Sumienność, uczciwość.

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne]:Gwarantujemy możliwość rozwoju zawodowego, dostęp do literatury fachowej, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy:
PROFIT BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 7422266853

danePracodawcy_regon: 383749764

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie

Adres pracodawcy:
Kopernika 1, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: mrągowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2810

Gmina pracodawcy: Mrągowo

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Mrągowo

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964896

Ulica pracodawcy: Kopernika

Numer budynku pracodawcy: 1

Nazwisko osoby zgłaszającej: Alicja Piątek

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.10.2020

Data dodania oferty pracy: 15.10.2020

Oferta pracy ważna do: 02.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?69d64562f47c6fbf87d6ad64fbccaa8b

Podobne oferty pracy

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 3 000 - 4 500 PLN

Kompleksowe prowadzenie firm z zakresu ksiąg rachunkowych wraz z zamknięciem i sporządzeniem bilansów w programie SYMFONIA FK ,
OREA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-14 - Gdynia (pomorskie)

OPERATOR MASZYN - od 2 000 PLN

Operator maszyn -obsługa maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych,oferta pracy dla bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa posiadających II profil pomocy ,posiadających wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)

TECHNOLOG/KONSTRUKTOR - 23 - 30 PLN

Umiejętność projektowania w programie AutoCAD, INVENTOR, (konstrukcje metalowe), znajomość rysunku technicznego, opracowywanie dokumentacji technologicznej. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
INTOP Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Rychtal (wielkopolskie)

PRACA NA STOLARNI - od 3 493,21 PLN

praca przy obróbce i montowaniu elementów drewnianych
"PLATAN MEBLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

Obsługa klienta, dobór części
kontakt przez PUP - 2020-09-14 - Malbork (pomorskie)

TECHNIK ORGANIZACJI PRODUKCJI - od 1 750 PLN

przygotowanie produkcji,obsługa programu Top Solid Viwer
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 1 970 PLN

Prowadzenie ewidencji faktur obcych, analiza sald dostawców w systemie, przestrzeganie stabilnych zasad sporządzania, podejmowania, obiegu dowodów księgowych, sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych. Terminowe dotrzymywanie wypłat gotówkowych. Wynagrodzenie: 1970 zł + 28% premii.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2016-06-23 - Pruszków (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY (N) - do 2 100 PLN

prowadzenie dokumentacji w biurze
Firma Handlowo-Transportowo-Usługowa Sebastian Piszczek - 2018-02-01 - Tarnów (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 2 250 PLN

Kierowca samochodu osobowego
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Przysieka Polska (wielkopolskie)

APARATOWY WYDZIAŁU PRODUKCJI KWASU SIARKOWEGO - 3 000 - 3 200 PLN

Przeładunki materiałów chemicznych, obsługa instalacji do produkcji kwasu siarkowego, zmiękczalni i turbiny
GDAŃSKIE ZAKŁADY NAWOZÓW FOSFOROWYCH "FOSFORY" SP. Z O. O. - 2017-02-27 - Gdańsk (pomorskie)

KASJER - od 1 613 PLN

PRZYJMOWANIE PIENIĘDZY LUB INNYCH ŚRODKÓW PŁATNICZYCH ZA SPRZEDANE TOWARYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, (MILE WIDZIANE OSOBY DOJRZAŁE, MŁODE PO SZKOLE), ODPOWIEDZIALNOŚĆ, CHĘĆ DO PRACYMOŻLIWOŚĆ DOPRACOWANIA DO PEŁNEGO ETATUDODATKOWE INFORMACJE: DODATKOWA OPIEKA ZDROWOTNA DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIE DO URLOPU, KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT/SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 000 PLN

a) wprowadzanie danych kadrowych i płacowych do programu Płace Optivum, na podstawie informacji z działu kadr oraz analiza i aktualizacja informacji sporządzanie list płac;b) rozliczanie umów zleceń i innych umów cywilnoprawnych - sporządzanie list płac;c) przygotowanie list płac dotyczących wypłat świadczeń ZFŚS oraz wypłat zapomóg zdrowotnych;d) naliczanie wynagrodzenia chorobowego oraz świadczeń ZUS sporządzanie list płac;e) sporządzanie i kompletowanie dokumentów do zasiłków opiekuńczych, macierzyńskich i chorobowych;f) bieżące monitorowanie terminów wypłat nagród jubileuszowych, zmian dodatku stażowego i innych;g) wprowadzanie na bieżąco potrąceń związanych z PKZP, pożyczki mieszkaniowe, komornicze, związków zawodowych i innych;h) sporządzanie zapotrzebowania na środki dotyczące płac, dodatku dochodowego i składek ZUS;i) bieżąca rejestracja, wprowadzanie zmian oraz wyrejestrowania pracowników w programie ZUS-płatnik;j) sporządzanie zaświadczeń dla pracowników;k) sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-11, PIT-4R oraz pozostałych rozliczeń z Urzędem Skarbowym;l) sporządzanie rocznych rozliczeń składek ZUS oraz zaświadczeń dotyczących emerytów;m) współpraca przy planowaniu budżetu w aplikacji PABS w zakresie wynagrodzeń;n) sporządzanie sprawozdań GUS, SIO, meldunków oraz innych sprawozdań wymaganych przepisami dotyczących wynagrodzeń i spraw pracowniczych w LO nr XVII;o) ścisła współpraca z głównym księgowym.Termin i miejsce składania dokumentów:a) Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Liceum Ogólnokształcącego nr XVII im. Agnieszki Osieckiej ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem Nabór na stanowisko samodzielny referent/specjalista ds. płac w terminie do 13.11.2020 r. do godz.14: 00. b) Aplikacje dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.c) Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnejInne informacje:1) Informacje o metodach naboru:a) weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym;b) rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi osobami;2) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej https://loxvii.bip.gov.pl, stronie szkolnej www.lo17.wroc.pl/PRACA 3) Sposoby postepowania z dokumentami aplikacyjnymi:a) dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,b) dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, biorących udział w konkursie będą przechowywane w placówce prze okres 2 tygodni od daty zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane osobiście ulegną zniszczeniu.4) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:71/798-67-40 wew. 115Oferta dostępna w sali E, A.
Liceum Ogólnokształcące Nr XVII im. Agnieszki Osieckiej - 2020-10-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 369 PLN

- znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych i innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzegania ich w pełnionych czynnościach słuzbowych,- nadzór nad terminowym przesyłaniem przez uzytkowników danych do planu przekazywania nieruchomości zbędnych dla MON,- nadzór nad ewidencją nieruchomości, porównywanie map ewidencyjnych ze stanem istniejącym w terenie i ich aktualizacja,- nadzór nad własciwym, zgodnym z obowiązującymi normami zakwaterowania oraz zgodnym z przeznaczeniem, wykorzystywaniem nieruchomości przez jednostki i instytucje wojskowe będące na zaopatrzeniu 25 WOG
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-10-14 - Białystok (podlaskie)

KOLPORTER - od 12 PLN

roznoszenie ulotek reklamowych do euro skrzynek
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Zielona Góra (lubuskie)

NAUCZYCIEL TECHNIKI 10/18 ETATU - 1 116,08 - 1 741,04 PLN

nauczanie przedmiotu, realizacja programu nauczania, zajęcia opiekuńczo- wychowawcze
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHOCIANOWIE - 2016-07-29 - Chocianów (dolnośląskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 2 250 PLN

Wprowadzanie dokumentów, wyliczanie podatków - pełna księgowość.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT - do 2 900 PLN

Przygotowanie projektów decyzji w sprawach ekonomiczno-finansowych i przedstawienie pracodawcy.Wydawanie merytorycznych opinii w zakresie gospodarki finansowej, płac i innych swiadczeń przysługujących żołnierzom i pracownikom.Dokonywanie stosownych analiz ekonomiczno-finansowych oraz ocenianie realizacji przydzielonego planu finansowego.Prowadzenie szkoleń ekonomicznych z kadra i pracownikami.Opracowywanie planu zatrudnienia pracowników.Zatrudnienie poczatkowo na okres próbny - 3 miesiące.Praca w godzinach 7-15:30Sala E
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)

BARMAN/KELNER - od 2 600 PLN

wykształcenie średnie lub zawodowemin. pół roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuszybka i sprawna obsługa klientakomunikatywność, wysoka kultura osobistaObsługa gości - rozdawanie napoi, dań, rozliczanie z utargu, obsługa imprez okolicznościowych zorganizowanych grup, przygotowanie stanowiska pracy.2 zmianywynagrodzenie: 2600 zł brutto
HOTEL-RESTAURACJA-MALWA SABINA HORYZA - 2019-01-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KSIĘGOWY - 2 000 - 2 500 PLN

prowadzenie spraw ksiegowych klientów
BIURO RACHUNKOWO-PODATKOWE "FK-AKCEPT" S.C. K.BIERNACK - 2017-11-07 - Krzeszowice (małopolskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie posiłków wg. określonych receptur, dbanie o wizerunek restauracji, wydawanie dań wg. standardów firmy, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, przestrzeganie zasad Sanepid i BHP.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Poznań (wielkopolskie)

1255U - KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Radom (mazowieckie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY (OS.NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 4 000 PLN

księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań do US i GUS
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-03-28 - Łódź (łódzkie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY R113/1279-646/20 - od 5 000 PLN

1. Kształtowanie polityki firmy w zakresie rachunkowości w sposób umożliwiający właściwy przebieg i ewidencję operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Prawidłowe sporządzanie deklaracji podatkowych.3. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.4. Zapewnienie dokonywania terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych.5. Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych.6. Przygotowywanie sprawozdań i analiz dla potrzeb Zarządu i instytucji zewnętrznych.7. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, banki, GUS. 9. Dbałość o sprawny przepływ informacji, dobrą komunikację i relacje w firmie. 10. Odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe w firmie.
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-26 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Markusy (warmińsko-mazurskie)

LABORANT - do 2 300 PLN

Wykształcenie wyższe techniczne, spec. inżynieria materiałowa; staż pracy: 2 lata; dobra znajomość języka angielskiego; projektowanie w systemie CAD; zakres obowiązków: wykonywanie badań laboratoryjnych związanych z kontrolą analityczną procesu wytwarzania oraz wykonywanie badań technologicznych, stosowanie do poleceń technologów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KADET IZOLACJE OGNIOTRWAŁE ANDRZEJ KLETA - 2017-06-02 - Gliwice (śląskie)

GLAZURNIK/PŁYTKARZ - od 2 000 PLN

Zgodny ze stanowiskiem.
PHU CER-BUD ZENON SZYNWELSKI - 2017-11-27 - Chojnice (pomorskie)


Wybierz powiat