SAMODZIELNY KSIĘGOWY Kamień oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GAMS
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW ZOSTANIE PRZEDSTAWIONY I UZGODNIONY PODCZAS INDYWIDUALNEJ ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ.
Data publikacji: 2018-08-28
Lokalizacja: Kamień (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GAMS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KAMIEŃ 246, 36-053 Kamień, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW ZOSTANIE PRZEDSTAWIONY I UZGODNIONY PODCZAS INDYWIDUALNEJ ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamień
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamień
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
KURS: SAMODZIELNY KSIĘGOWY - BILANSISTA II STOPNIA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA - PROGRAM KSIĘGOWY CDN OPTIMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: pełna księgowość II st
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : ROZLICZENIE PIT, CIT, VAT, ZUS, PFRON, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH I LIST PŁAC[Umiejętność 1] : PROWADZENIE PKPIR, PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI, MILE WIDZANA ZNAJOMOŚĆ KSIĘGOWOŚCI NGO,[Inne] : WYMAGANY STAŻ PRACY OD 5 DO 10 LAT NA PODOBNYM STANOWISKU.WYNAGRODZENIE ZALEŻNE OD STAŻU PRACY , UMIEJĘTNOŚCI I ZAKRESU OBOWIĄZKÓW, USTALONE PODCZAS INDYWIDUALNEJ ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ.WYMAGANA UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SAMODZIELNE PODEJMOWANIE DECYZJI.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GAMS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KAMIEŃ 246, 36-053 Kamień, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Kamień
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamień
Ulica pracodawcy: KAMIEŃ
Numer budynku pracodawcy: 246
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 27.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, naliczanie LP, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Księgowanie kosztów spółki
IMSO Ki Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad sprawami księgowości, odpowiedzialność za politykę rachunkowości, zakładowy plan kont oraz procedury księgowo - podatkowe, zapewnienie własciwego obiegu dokumentów finansowych w firmie, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych na potrzeby US/ZUS/GUS oraz współpraca z tymi organami, rozliczanie transakcji wewnątrz oraz poza wspólnotowych (eksport - import), samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, ewidencjonowanie oraz księgowanie faktur zakupowych, uzgadnianie kont rozrachunkowych oraz kont bankowych, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami, analiza danych finansowych, projektowanie i przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne Zarządu, współtworzenie systemu kontroli wewnętrznej firmy celem optymalizacji procesów biznesowych
EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa - 2016-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
rehabilitacja ruchowa dzieci niepełnosprawnych w wieu 0-7 r.ż. w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz Ośrodka Koordynacyjno- Rehabilitacyjno - Opiekuńczego
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2018-07-30 - Gorlice (małopolskie)
- nadzór nad budową, naprawami oraz przeglądami form wtryskowych- uczestnictwo w próbach nowych form w narzędziowniach.- nadzór nad dokumentacją techniczną narzędzi i form- nadzorowanie napraw narzędzi, dobór odpowiedniej technologii naprawy- nadzorowanie oraz ciągła aktualizacja bazy danych form wtryskowych- opracowanie razem z narzędziownią nowych konstrukcji w celu optymalizacji efektywności narzędzia
HT SKIT Poland Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Bieruń (śląskie)
Bieżąca weryfikacja dokumentów pod wzgledem rachunkowym. Dekretacja, ewidencja i ksiegowanie dokumentów. Analiza i uzgadnianie kont ksiegowych. Udział w okresowych procesach sprawozdawczych (miesiecznych i rocznych).
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-06-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Naprawa pojazdów ciężarowych- elektryka.
Spedycja Międzynarodowa FRIGODOR Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
utrzymywanie terenów zieleni, pielęgnacja, umiejętność doboru narzędzi i sprzętu ogrodniczego , przygotowanie podłoża do sadzenia roslin.
PPHU AGRO-HURT SPÓŁKA JAWNA WALDEMAR, PIOTR, PAWEŁ WIDEŁ - 2016-08-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa finansowa projektów (przygotowywanie sprawozdań finansowych, wewnętrzny obieg dokumentów finansowych zw. z realizacją projektów).
INSTYTUT FIZYKI JĄDROWEJ IM. HENRYKA NIEWODNICZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dębowiec (wielkopolskie)
Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników, opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji i pism urzędowych, kontrola i rozliczanie pracowników z czasu pracy, prowadzenie dokumentacji pracowników (akta osobowe, ewidencja zatrudnienia, ewidencja szkoleń, badań lekarskich itp.), sporządzanie listy płac, opracowywanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, kart urlopowych, wypłaconymi przez płatnika świadczeniami za czas choroby, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej pracowników oraz dokumentacji rozliczeniowych do ZUS, sporzadzanie informacji o dochodach PIT-11, obsługa w Urzędach Skarbowych, obliczanie wysokości składek na ubezpieczenia oraz rozliczenie należności z tych tytułów, przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia wymaganych przepisami, sporządzanie sprawozdań do GUS, prowadzenie ubezpieczeń pracowniczych, prowadzenie spraw polityki bezpieczeństwa informatycznego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzanie umów cywilnoprawnych, obsługa Biuletynu Informacji Publicznej GOTSiR "Nautica", wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2016-06-20 - Gorzyce (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. podstawowe, wymagana książeczka sanitarno- epidemiologiczna. Ogólny zakres obowiązków: krojenie i pakowanie pieczywa
ORTEX PPHU KRZYSZTOF ORZEŁ - 2015-12-03 - Lublin (lubelskie)
Opis stanowiska pracy- Praca na maszynie przetwarzającej papier- Kontrola jakości wykonywanego wyrobu- Przeglądy i konserwacja maszyny- Przygotowywanie ustawieńWymagania:- Dokładność i precyzyjność- Dyspozycyjność- Zdolności manualne Oferujemy:- Pracę w pełnym wymiarze godzin- Możliwości dalszego rozwoju- Pacę w stabilnej firmie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "HEGARD" - 2017-03-15 - Chojniczki (pomorskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw, badanie sytuacji rynku i określenie potrzeb rynku.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lubań (dolnośląskie)
prowadzenie zajec w przedszkolu,kółek zainteresowań (plastyczne,tytmiczne,teatralne)
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Koniecpol (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych, ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami, księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu, opisywała dokumenty ksiegowe, opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: 2900-3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od połowy maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym 5 miesięcy w księgowości, przy wyższym 2lata pracy w tym 5 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu księgowości projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
prowadzenie samochodu
KRZYSZTOF MAZUR ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA - 2018-04-26 - Nowiny (mazowieckie)
Kierowanie budowami (specjalizacja: docieplenia obiektów, remonty), nadzór nad pracownikami, nadzór i koordynacja prac firm podwykonawczych, zamawianie materiałów (przy współpracy z działem realizacji inwestycji), kontrola rozliczeń finansowych budowy, reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorami, wypełnianie obowiązków określonych ustawą Prawo Budowlane
DAN POL M.PIECHOTA SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-27 - Tychy (śląskie)
- Organizowanie transportu. Monitoring obsługiwanych zleceń spedycyjnych. Ustalanie warunków oraz negocjowanie stawek za fracht. Współpraca z klientami, przewoźnikami oraz wszystkimi komórkami i odbiorcami firmy. Bieżąca analiza i optymalizacja kosztów. Poszukiwanie nowych kontrahentów.- Znajomość języka czeskiego, rosyjskiego i angielskiego jest wymagana do kontaktowanie się z kontrahentami z Czech, Rosji i krajów UE.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina (858 zł/brutto/miesięcznie). Praca na umowę zlecenie na 2 lata, z możliwością podpisanie kolejnej umowy.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku spedytora.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
-Prace remontowe, porządkowe, konserwacja sprzętu, naprawy
ITAL-POL Sp.z o.o. w Ługach - 2017-01-12 - Ługi (pomorskie)
kontakt z klientem, przygotowywanie ofert, poszukiwanie nowych odbiorców
Intermas Polska Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Pabianice (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Tczew (pomorskie)
zw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Glazurnik zajmuje się okładaniem ścian płytkami ceramicznymi, klinkierowymi, terakotą, lastriko, płytkami szklanymi oraz innymi materiałami, które przewiduje projekt. Wymagany minimum 1 rok doświadcznia zawodowego. Wynagrodzenie od 2500 zł-3000 zł brutto w zależności od umiejętności.Praca przy remoncie tzw. Samotniaka w Bolesławcu.
Firma Budowlana PROFI Sławomir Buryło - 2018-02-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- organizacja pracy podległych pracowników w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu, - zapewnienie przestrzegania standardów sieci POLOmarket w podległym sklepie, - monitorowanie i maksymalizacja planów sprzedażowych, - zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, - sporządzanie analiz i raportów, - budowanie właściwego wizerunku firmy oraz zapewnienie obsługi klientów na najwyższym poziomie. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 518 010 336, e-mail: aneta.radom (at) polomarket.plOferta dostępna w sali G.
"POLOMARKET" Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Sobótka (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bychawa (lubelskie)
Prowadzenie pełnej księgowości PKPiR oraz ryczałtu dla klientów biura rachunkowego.
WIATR I WODA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzeie dokumentacji przegladów infrastruktury technicznej w zakresie instalacji elektrycznej, nadzór nad eksploatacją ukladów niskoprądowych i automatyki
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Biała Podlaska (lubelskie)
Naprawa pojazdów ciężarowych.Oferta pracy pozyskana w drodze refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy. Oferta realizowana w ramach programu RPO Mazowsze powyżej 30 roku życia oraz skierowana do osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płońsku. Przed spotkaniem z Pracodawcą należy pobrać u swojego Doradcy Klienta skierowanie do pracy. Kontakt z Pracodawcą telefoniczny 607 166 642 w godz. 08.00-16.00. Osobisty po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie.
P.P.H.U. MEGAPOL BIS s.c. E.J. Antoszkiewicz - 2016-12-08 - Szczawin (mazowieckie)
sprzedaż fast foodów
JMP FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-02 - Pałecznica (małopolskie)