SAMODZIELNY KSIĘGOWY Gliwice oferta pracy DEWIZA KANCELARIA PRAWA FINANSOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: 1/ prowadzenie pełnej księgowości SPÓŁEK (nie osób fizycznych);2/ ocena (kwalifikacja) dowodów księgowych i dekretacja zaakceptowanych dokumentów księgowych w programie CDN Optima (Comarch Optima);2/ prowadzenie rejestrów VAT i sporządzanie deklaracji podatkowych VAT;3/ naliczenie CIT oraz sporządzanie deklaracji CIT-8;4/ sporządzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych;5/ analiza i uzgadnianie kont księgowych i rozrachunków w Comarch CDN Optima;6/ prowadzenie rejestru bilansowego oraz podatkowego środków trwałych w Comarch CDN Optima, znajomość zasad bilansowych i podatkowych z tym związanych;6/ nadzór nad prawidłowością i kompletnością dokumentacji księgowej;7/ podstawowe umiejętności informatyczne np. poruszanie się po Windows, praca na plikach
Data publikacji: 2020-05-05
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: DEWIZA KANCELARIA PRAWA FINANSOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jasna 31B, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1/ prowadzenie pełnej księgowości SPÓŁEK (nie osób fizycznych);2/ ocena (kwalifikacja) dowodów księgowych i dekretacja zaakceptowanych dokumentów księgowych w programie CDN Optima (Comarch Optima);2/ prowadzenie rejestrów VAT i sporządzanie deklaracji podatkowych VAT;3/ naliczenie CIT oraz sporządzanie deklaracji CIT-8;4/ sporządzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych;5/ analiza i uzgadnianie kont księgowych i rozrachunków w Comarch CDN Optima;6/ prowadzenie rejestru bilansowego oraz podatkowego środków trwałych w Comarch CDN Optima, znajomość zasad bilansowych i podatkowych z tym związanych;6/ nadzór nad prawidłowością i kompletnością dokumentacji księgowej;7/ podstawowe umiejętności informatyczne np. poruszanie się po Windows, praca na plikach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: certyfikat specjalista ds.rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność, skrupulatność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi komputera i pakietu OFFICE (Excel, Word)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Dobra znajomość przepisów VAT CIT oraz bilansowych (rachunkowości), poparta praktyką w zawodzie księgowego[Umiejętność 1] : Bardzo dobra (praktyczna) znajomość pogramy Comarch CDN Optima, poparta praktyką w zawodzie księgowego[Inne] : Znajomość zasad księgowych (zrozumienie przepisów ustawy o rachunkowości), umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych (konieczne doświadczenie) oraz znajomość podstawowych/powszechnych przepisów podatkowych (CIT, VAT) koniecznie w połączeniu z praktyką w księgowości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy:
DEWIZA KANCELARIA PRAWA FINANSOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6312652632
danePracodawcy_regon: 243506949
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mjail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.05.2020
Data dodania oferty pracy: 05.05.2020
Oferta pracy ważna do: 04.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6ad9bf81e42564c25c44a497d56802b
Podobne oferty pracy
Obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów, praca w zespole, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy DINO, praca na stoisku mięsnym, dbanie o czystość i porządek na markecie
Dino Polska S.A - 2015-11-25 - Gromadka (dolnośląskie)
Opracowywanie strategii sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, negocjacje, ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzór nad jej przebiegiem, bezpośrednie prowadzenie i/ lub nadzór merytoryczny nad obsługą handlową kluczowych klientów, realizacja założonych budżetów sprzedaży, rozwiązywanie problemów reklamacyjnych, tworzenie analiz rynkowych, raportowanie , udział w akcjach promocyjnych.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2018-07-19 - Gdynia (pomorskie)
- produkcja mebli drewnianych
TMS Tomasz Smolarek - 2016-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Reprezentowanie firmy, przedstawianie ofert dla nowych klientów, realizacja zamówień klientów, zakupy w wybranych sieciach, dostawa
LORENC Bartosz Lorenc - 2018-03-13 - Zielona Góra (lubuskie)
spawanie, ślusarstwo, obróbka skrawaniem, montaże.
Prolit Krzysztof Kołodziejczyk - 2017-09-11 - Brzoskwinia (małopolskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Księgowanie, korekty, raty, księgowanie wynagrodzeń i dokumentów podróży służbowych, uzgadnianie sald kont, prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji, przygotowanie deklaracji VAT I CIT, znajomość prawa podatkowego, doświadczenie w transporcie międzynarodowym (warunek konieczny) weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym, sporządzanie sprawozdań rocznych, dokumentacja personalna, akta. Certyfikat księgowego. Mile widziane osoby niepełnosprawne
GOLD TRANS & LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
Naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń
INDROL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Rostarzewo (wielkopolskie)
prace fizyczne przy ślusarstwie usługowym
ślusartwo wiesław lipczyński - 2016-01-07 - Otwock (mazowieckie)
jw.
"POLMEX" PAWEŁ PANCERZ - 2017-08-18 - Skomielna Biała (małopolskie)
- wykonywanie kontroli pod względemformalnym i rachunkowym dokumentów obrotu gotówkowego,- księgowanie wyciągów bankowych i faktur kosztowych,- prowadzenie ewidencji i kontrola obrotu salonu sprzedaży,- prowadzenie kont, rozliczanie i ustalanie wykazu stanu rozrachunków wynagrodzeń i zobowiązań budżetowych,- sporządzanie i uzgadnianie rejestrów naliczonego VAT za zakupy
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2020-01-31 - Łubiana (pomorskie)
- Prowadzenie spraw z nawiązywaniem , rozwiązywaniem stosunków pracy z pracownikami. Naliczanie nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy.- Wynagrodzenie: 4000-4600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny -3 miesiące. Następna umowa na czas określony -33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane: wykształcenie wyższe (mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy), doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika ds. osobowych w szkolnictwie wyższym, znajomość przepisów Kodeksu pracy i aktów wykonawczych oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym. Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-08-06 - Katowice (śląskie)
utrzymanie czystości, dbanie o porządek w pomieszczeniach obiektu, kontrola czystości i sprzątanie pmieszczeń socjalnych, stałe doglądanie i uzupełnianie braków środków sanitarno-higienicznych, segragacja odpadów i śmieci bytowych oraz inne prace gospodarcze wynikające z bieżących potrzeb
BCSS SERVICE SP. Z O. O. - 2019-12-09 - Puszczykowo (wielkopolskie)
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych podmiotów prawa handlowego, organizowanie pracy tak, aby w sposób terminowy dostarczyć informacji o wysokości zobowiązań podatkowych klientowi, prowadzenie KPiR, rozliczanie ryczałtu i innych form opodatkowania,
AUDIT AND TAX GROUP SP. Z O.O. - 2019-03-11 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie bez znaczenia, może być osoba do przyuczenia,1/2 etatu,
CIRCLE K POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzątanie (sucho/mokro) bloków i posesji wokół nich
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ" W ŁAPACH - 2017-08-24 - Łapy (podlaskie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH, SERWISOWANIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH, NAPRAWA POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI
LUKMAZ ŁUKASZ MAZUR - 2019-05-15 - Pobiednik Mały (małopolskie)
ochrona obiektu oraz powierzonego mienia, wykonywanie obchodów wokół terenu
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-20 - Przecław (zachodniopomorskie)
organizowanie pracy magazynu MPS,prowadzenie na bieżąco dokumentacji magazynowej,wydawanie i przyjmowanie mienia zgodnie z dokumentami obrotu materiałowego zatwierdzonymi przez Szefa Słuzby MPS,dostarczanie do dnia 25 każdego miesiąca dzienników rozchodu do referenta słuzby MSP
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-12-14 - Białystok (podlaskie)
- znajomość przepisów podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT- rozliczanie JPK- sporządzanie deklaracji VAT- uzgadnianie kont dotyczących zakupu towarów- uzgadnianie stanów magazynów, rejestr środków trwałych- rozksięgowywanie płac PK - księgowanie wyciągów bankowychUmowa na okres próbny 3 miesiące. godziny pracy: 8.00- 16.00
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna - 2018-03-07 - Słupsk (pomorskie)
-
Chłodnia Białystok S.A. - 2019-10-07 - Białystok (podlaskie)
- OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR I PŁAC- PRAWIDŁOWE I TERMINOWE SPORZĄDZANIE DEKLARACJI: PIT, CIT, VAT, ZUS, GUS.OFERUJEMY:- STABILNE ZATRUDNIENIE- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE- PRACĘ W PRZYJAZNEJ ATMOSFERZE- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU I SZKOLEŃ- CODZIENNIE PYSZNĄ KAWĘKontakt: b.midura (at) emporium-group.pl
Emporium Group Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Fryzjer-barber - głównie fryzjerstwo męskie. Praca w godz.: 8-21. 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa szatni - wydawanie kluczy i utrzymanie czystości. Praca na terenie HSR "Gryfia"
Clar Sytestem Spółka Akcyjna - 2018-04-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Opiekunka dziecięca
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Dolsk (wielkopolskie)
Obsługa księgowo- podatkowa podmiotów rosyjskich i ukraińskich. Rejestry VAT i rozliczeń podatkowych i rozliczeń podatku CIT.
Gierusz i wspólnicy biuro rachunkowe sp. z o.o. - 2019-08-19 - Sopot (pomorskie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Ostrowice (zachodniopomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
PPHU 2A ARTUR ANKOWSKI - 2019-05-22 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Administrowanie sprzętem i sieciami teleinformatycznymi.
79 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)