SAMODZIELNY KSIĘGOWY/A - 1345 Sobótka oferta pracy ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/A - 1345
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: obowiązki samodzielnej księgowej w zakładzie usług komunalnych
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Sobótka (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obowiązki samodzielnej księgowej w zakładzie usług komunalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godzinach 7-15 od poniedziałku do piątku
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/A - 1345
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sobótka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sobótka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, dosiadczenie na stanowisku minimum 2 lata, umiejętnośc obsługi programu Optima, samodzielność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Sobótka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sobótka
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.09.2018
Oferta pracy ważna do: 11.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ewidencjonowanie dowodów księgowych (faktury, noty, rachunki) dotyczących zakupu towarów, materiałów i usług w systemie SAP. Analiza, uzgodnienie kosztów i przychodów na podstawie kosztorysów. Rozliczanie i bieżąca kontrola dokonanych przelewów i ich refundacji przez Instytucje Finansujące.
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ - 2016-02-17 - Lublin (lubelskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
naprawa samochodów osobowych
BUD-TRA-MECH - ZASADA MARCIN - ZASADA JAN - 2016-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
(staz dla osób powyżej 30rż) zapoznanie dz dokumentacja handlową i jej obiegiem, telefoniczne i emailowe oferowanie wyrobów hutniczych, pierwsze transakcje sprzedaży, prowadzenie marketingu w celu pozyskania nowych miejsc spzredaży
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Produkcji Spożywczej MONIKA Irena Kaszuba - 2016-01-04 - Straszyn (pomorskie)
obsluga klienta, nakrywanie do stołu, obsłiga kasy fiskalnej, dekoracja stołu.
GRUPA DASKOPOL - 2016-08-29 - Oleśnica (dolnośląskie)
Pranie i prasowanie odzieży
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZELCACH OP. FILIA W SZYMISZOWIE I LEŚNICY - 2018-03-06 - Szymiszów (opolskie)
Nadzór nad prawidłowością dokumentacji. Sporządzanie listy płac. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń. Sporządzanie deklaracji ZUS. Rozliczenia z PFRON. Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń i zestawień. Rozliczenia z Urzędem Skarbowym. Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych (ZUS, US, UP, PFRON, komornik). Wystawianie zaświadczeń. Rozliczanie emerytów i rencistów.
Spółdzielnia "SIP" ZPCH w Krośnie - 2017-01-10 - Krosno (podkarpackie)
doradca techniczny na budowach
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Dębianki (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, sprzedaż lodów, deserów itp
kontakt przez OHP - 2016-01-21 - Gorlice (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-26 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
jw.
Gofia Sworska Małgorzata - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy produkcji betonu komórkowego, sterowanie maszyn
"BRUK-BET" Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Będzin (śląskie)
Zarządzanie i koordynowanie codziennej pracy biura. Obsługa petentów, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, archwiwizacja dokumentów, pisanie pism biurowych oraz analiza kierowanych do firmy zapytań ofertowych, przygotowania ofert i ich monitorowanie.
ESPIGA ZBIGNIEW ŁUCJANEK - 2018-03-12 - Sobienie-Jeziory (mazowieckie)
wg stanowiska
KASINA SKI sp.z.o.o. - 2016-03-03 - Kasina Wielka (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krosno (podkarpackie)
- Praca na magazynie z umiejętnością przepalania, obsługa suwnicy z poziomu O. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane uprawnienia przepalacza, obsługa suwnicy. Mile widziane doświadczenie zawodowe, albo osoba do przyuczenia. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-346-02-60 do 63) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sądowa 7, 41-605 Świętochłowice) lub e-mail: htk (at) htk.com.pl
HUT-TRANS-KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Świętochłowice (śląskie)
Sprzedawca obwoźny z samochodu. Miejsce pracy: woj. pomorskie.
KRZYSZTOF CYBULA PHU KRIS - 2016-08-25 - Gowidlino (pomorskie)
dekretowanie, wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowo-finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami Księgi Głównej, kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych, potwierdzenie i uzgodnienia sald z kontrahentami, organizacja i kontrola obiegu dokumentów księgowych, weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgodnienie sald kont księgowych itp.
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Ruda Śląska (śląskie)
RPwykonywanie prac administracyjno - biurowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu m.in.- kontrolowanie ewidencji pracowniczych- obsługa bieżąca pracownika- obsługa urządzeń biurowych- przygotowanie dokumentów na szkolenie
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - Żywiec (śląskie)
zarządzanie całością spraw związanych z prowadzeniem spraw księgowych Spółki z o.o..
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowywanie terenu pod budowy ogrodzeń autostradowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "TEX - 1" ADAM CICHOWLAZ - 2016-12-30 - Kamionka (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Sławno (zachodniopomorskie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku:SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. ZARZĄDZANIA ZAMÓWIENIAMIMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA: -Przygotowywanie ofert handlowych i sporządzanie kontraktów -Monitorowanie należności oraz komunikacja z klientem w przypadku zaległości płatniczych -Przygotowywanie raportów z realizacji zamówień -Obsługa posprzedażowa i dbałość o kontakt z klientemWYMAGANIA: -Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, handlowym lub pokrewnym -2 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze sprzedażą -Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów -Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym B2, znajomość języka niemieckiego mile widziana -Umiejętność obsługi programów sprzedażowych, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem- Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyFIRMA OFERUJE:- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjnośćOsoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)w języku polskim i angielskim do dnia 07.02.2018 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.com
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2018-01-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów do księgowania, weryfikacja należności i zobowiązań, zamykanie okresów rozliczeniowych, sporządzanie bilansów, przygotowywanie raportów, kontrola dokumentów pod kątem rachunkowym i podatkowym. Oferta dostępna w sali E. , 71 32 73 117 e-mail: malgorzata.walczak (at) aspa.pl
Przedsiębiorstwo Aparatury Spawalniczej ASPA S.A. - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na stanowisku w domu opieki
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WILKOWICZKACH - 2018-08-06 - Wilkowiczki (kujawsko-pomorskie)
jw.
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. KEN - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dań
ELEKTRO-DOR TURYSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-23 - Bolesław (małopolskie)