SAMODZIELNY/-A KSIĘGOWY/-A Rogoźnica oferta pracy KARPAT-BUD SP. Z O.O.
Stanowisko: SAMODZIELNY/-A KSIĘGOWY/-A
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:prowadzenie dokumentacji księgowej oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami,weryfikacja faktur pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, dekretacja oraz księgowanie,wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktur, faktur korygujących, not itd.),kontrola płatności według otrzymanych faktur,sporządzanie sprawozdań oraz analiz finansowych,sporządzanie deklaracji rozliczeń z tytułu VAT, VAT-UE,kalkulacja podatku CIT, sporządzanie zeznania podatkowego.Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i stopnia samodzielności,pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,stabilne zatrudnienie
Data publikacji: 2019-05-30
Lokalizacja: Rogoźnica (podkarpackie)
Pracodawca: KARPAT-BUD SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-060 Rogoźnica 305, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:prowadzenie dokumentacji księgowej oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami,weryfikacja faktur pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, dekretacja oraz księgowanie,wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktur, faktur korygujących, not itd.),kontrola płatności według otrzymanych faktur,sporządzanie sprawozdań oraz analiz finansowych,sporządzanie deklaracji rozliczeń z tytułu VAT, VAT-UE,kalkulacja podatku CIT, sporządzanie zeznania podatkowego.Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i stopnia samodzielności,pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,stabilne zatrudnienie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/-A KSIĘGOWY/-A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogoźnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od kandydatów oczekujemy: minimum 2 – letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,bardzo dobrej organizacji czasu pracy,samodzielności i umiejętności pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: KARPAT-BUD SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-060 Rogoźnica 305, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Głogów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rogoźnica
Numer budynku pracodawcy: 305
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 30.05.2019
Oferta pracy ważna do: 29.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e4bf303c995ce43e136d5966d72c00d0
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16, 12-20; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-16, telefoniczny 9-20
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Stomatologiczna Iwona Mackiewicz - 2016-03-30 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie budową, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót. Miejsce pracy: woj. pomorskie.
Zakład Budowlany Rafał Lehmann - 2016-12-21 - Kiełpino (pomorskie)
według zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gniezno (wielkopolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Audytu "DEBET" Halina Kozak - 2017-04-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Dyrektor Miejskiego Przedszkola Nr 75 im. Jana Brzechwy w Katowicachul. Drozdów 11c; 40-530 Katowice ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: samodzielny referent (Nabór Nr 1/2018).- Zakres zadań:1. sprawowanie opieki nad całością pomieszczeń i sprzętu,2. zaopatrywanie przedszkola w środki czystości, sprzęt i żywność,3. prowadzenie raportów żywieniowych i sporządzanie rozliczeń miesięcznych z wykorzystaniem programu komputerowego Samodzielny referent,4. Prowadzenie dokumentacji z zakresu zasad GHP/GMP i systemu HACCP,5. nadzór nad magazynem / zarządzanie dostawami, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,6. rozliczanie opłat za przedszkole w programie ePrzedsQola,7. obliczanie, kontrolowanie stawki żywieniowej,8. organizacja pracy kuchni, sporządzanie jadłospisów, nadzór nad wydawaniem posiłków dla dzieci i personelu, obliczanie kaloryczności posiłków,9. prowadzenie rejestru zamówień publicznych,10. troska o stan techniczny budynku oraz właściwe funkcjonowanie urządzeń zgłaszanie usterek sprzętu, awarii, itp. w dziale remontów CUW, bądź w we właściwych punktach serwisowych, 11. zakup i ewidencjonowanie odzieży roboczej zgodnie z obowiązującą w Przedszkolu Tabelą norm,12. prowadzenie ksiąg inwentarzowych i katalogów gospodarczych, aktualizowanie wywieszek inwentarzowych w pomieszczeniach,13. prowadzenie składnicy akt zgodnie z odrębnymi przepisami,14. uczestniczenie w opracowywaniu budżetu placówki oraz jego zmian,15. przygotowywanie sprawozdań (SIO, GUS, itp.).- Wynagrodzenie: 2223 zł/brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1. wykształcenie minimum średnie,2. staż pracy zawodowej: - minimum 4 lata {wykształcenie średnie),- minimum 2 lata (wykształcenie wyższe),3. obywatelstwo polskie,4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6. nieposzlakowana opinia,7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, aktualna książeczka do celów sanitarnych, 9. znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy: prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości,10. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera środowisko Windows, pakiet MS Office, 11. udokumentowane doświadczenie zawodowe w dziedzinie księgowości, rachunkowości.Wymagania dodatkowe:1. wykształcenie ekonomiczne, 2. umiejętność pracy w programie komputerowym Samodzielny referent,3. dobra organizacja pracy, terminowość, komunikatywność dyspozycyjność,4. doświadczenie w pracy związane z żywieniem zbiorowym małych dzieci,5. ukończony kurs dla intendentek placówek oświatowych lub szkolenie z zakresu zasad GHP/GMP i systemu HACCP.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych, kontakt pisemny i telefoniczny z klientami, weryfikacja poprawności dokumentów, uzupełnianie danych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa magazynowa, załadunek i dostawa towarów na budowy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Łaziska Górne + teren powiatu MikołowskiegoPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 8-16
"Kurpas G&A" T. Kurpas Sp. j. - 2019-03-06 - Łaziska Górne (śląskie)
układanie tkanin tapicerowanych na owacie
Zakład Meblowy "WERXAL" Sp. jawna Andrzej Jerzy Wałdoch - 2017-12-19 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
-Zapoznanie się z asortymentem oraz zasadami estetycznego i stylistycznego ułożenia towaru.-Rozmieszczanie obuwia na półkach w sklepie i w magazynie.-Pomoc przy obsłudze Klienta, pomoc w wyborze produktu.-Pomoc przy przyjmowaniu dostaw towaru, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Wg. stanowiska. Więcej informacji pod numerem 691 522 363.
Usługi Ogólnobudowlane Bicz-Bud Mirosław Bicz - 2017-03-06 - Stary Wołów (dolnośląskie)
obsługa myje, i sprzętu myjącego, sprzątanie, dezynfekcja
Climbex Spółka Akcyjna - 2019-04-11 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretowanie i księgowanie faktur, not wyciągów bankowych, wprowadzanie do wyciągu księgowego i rozliczanie sprzedaży.
Tankpol B.i R. Mosio Spółka Jawna - 2018-01-16 - Szczucin (małopolskie)
Prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Tarnów (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie projektów architektonicznych, budowlanych i konstrukcyjnych domów, sporządzanie zestawień materiałów na produkcję i transport, współpraca z pracownikami produkcyjnymi, pomoc przy nadzorze nad prefabrykacją zleconych do produkcji domów na dziale produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
dbanie o sprawność i stan techniczny maszyn oraz narzędzi
F H U FROND-BUD - 2016-08-23 - Świętochłowice (śląskie)
Doręczanie korespondencji
Poczta Polska S.A. - 2016-06-10 - Nowa Sól (lubuskie)
- analizowanie potrzeb klienta- doradzanie klientowi,- sprzedaż produktów
TESCO (Polska) Sp. z o. o. - 2018-09-14 - Góra (dolnośląskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii, zarządzania bądź administacji; zakres zadań: naliczanie i wypłacanie należnościw ramach umów o pracę; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-10-06 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie prac stolarskich i obróbka drewna przy produkcji okien i drzwi drewnianych
GRAB Sp. z o.o. sp.k. - 2016-01-20 - Słotwiny (lubelskie)
Obsłua gości podczas posiłków, dbanie o czystość sali restauracyjnej
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2018-01-17 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży, systematyczne wizyty u klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, kontrola terminowości płatności; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - technik handlowiec, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z klientami, nastawienie na realizację założonych celów, umiejętność planowania i zarządzania czasem, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność w wykonywanej pracy, znajomość obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, znajomość rynku - mile widziana; FIRMA OFERUJE: niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop), aktywny udział w rozwoju firmy, dobrą atmosferę pracy w zespole, pomoc w organizacji pracy i zdobywaniu nowych klientów, szkolenia z zakresu znajomości produktów; KONTAKT: cv ze zdjęciem + list motywacyjny na adres rekrutacja (at) expack.pl
EXPACK KRYSTYNA ROMER, BOŻENA PAWLIK, ANDRZEJ PIETRZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-10 - Lubliniec (śląskie)
Budownictwo/dekarstwo ogólnobudowlane
GRZYWACZ TM TOMASZ GRZYWACZ; NERO TOMASZ GRZYWACZ - wspólnik spółki cywilnej - 2019-01-08 - Zgierz (łódzkie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Maków (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; bardzo dobra znajomość rys.technicznego; zakres obowiązków: programowanie maszyn CNC (wypalarka gazowa/plazmowa); planowanie produkcji pod kątem palenia; raportowane zużyć materiałów; dwie zmiany; miejsce pracy: Zabrze
ANDRZEJEWICZ TOMASZ ANDUR FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA - 2018-10-03 - Zabrze (śląskie)
produkcja mebli na wymiar i zamówienie, montaż mebli u klienta
Ergostyl sp. z o.o. - 2018-02-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie, obsługa gości odbieranie telefonów, rozliczanie pobytów gości, obsługa kasy i komputera
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zakopane (małopolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)