SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A Balice oferta pracy JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
Stanowisko: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Dekretacja dokumentów księgowych, ujmowanie operacji gospodarczych w księgach rachunkowych, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i budżetowych.
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Balice (małopolskie)
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-901 Balice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretacja dokumentów księgowych, ujmowanie operacji gospodarczych w księgach rachunkowych, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i budżetowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie 3100 - 3300 zł brutto miesięcznie + 6% premii + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane ekonomiczne), staż pracy ogółem: 5 lat w przypadku osób z wykształceniem średniem lub 3 lata w przypadku osób z wykształceniem wyższym, mile widziane doświadczenie w księgowości, znajomość zasad rachunkowości i programu SAP, mile widziana znajomość programu ZWSI RON
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01bfd5368d4cd8783c6f9e3890a701b5
Podobne oferty pracy
Porządkowanie palet oraz detali, pomoc przy montażu regałów i półek, wykonywanie prac porządkowych w środku i na zewnątrz hali produkcyjnej.
SABAJ II SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie sprawozdań, raportów, deklaracji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2019-08-13 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
- Samodzielne prowadzenie księgowości dla Klientów biura - księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów; - Sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, ZUS, GUS; - Kontakt z instytucjami zewnętrznymi - Urząd Skarbowy, ZUS; - Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz rocznych zeznań podatkowych CIT, PIT; - Utrzymywanie relacji z Klientami; - Koordynacja i kierowanie pracami przy sporządzaniu dokumentacji aplikacyjnych; - Wsparcie w procesie zarządzania projektami.
EPSILON KSIĘGOWOŚĆ I INWESTYCJE SPÓŁKA Z O. O. - 2017-07-04 - Skawina (małopolskie)
Brak danych
Wikont Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Rawicz (wielkopolskie)
prace porzadkowe,utrzymanie czystości terenu,budynków, obiektu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Firlej (lubelskie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Wykształcenie wyższe, kier. administracja lub prawo; doświadczenie zawodowe lub staż w zakresie administracji; umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych; umiejętność redagowania pism; znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2); umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-11 - Gliwice (śląskie)
praca w księgowości
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie magazynu technicznego, środków czystości, planowanie zakupów, dokonywanie zakupów, wydawanie środków czystości , obsługa programu Stołówka, sporządzanie comiesięcznych rejestrów,prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz posostałych środków ilościowo-wartościowych, ilościowych w programie Wyposażenie, przeprowadzenie likwidacji w/w środków, prowadzenie kartotek środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej, prowadzenie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie księgi obiektu oraz czuwanie nad przeprowadzaniem bieżących przeglądów technicznych obiektu, przygotowywanie dokumentacji do urzędu miasta i pomorskiego konserwatora zabytków w celu uzyskania zgody na prowadzenie remontów, prowadzenie rejestru wszystkich umów
Zakład Poprawczy w Gdańsku - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
przewóz towarów
Przedsiębiorstwo Handlu i Usług "PIOTREX" - Piotr Osuch - 2018-12-14 - Łochów (mazowieckie)
Poszukiwanie kontrahentów na terenie Indii, zorganizowanie i dokonywanie zakupów towarów handlowych na terenie UE i Indii, obsługiwanie klientów handlowych w języku angielskim i hindi dla zarządu, zorganizowanie promocji towarów handlowych poprzez przygotowanie katalogu w języku angielskim, hindi i przedstawienie ich dla przedsiębiorców z Indii w krajach Schengen. Praca 40 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Przysucha (mazowieckie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Katowice (śląskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, administracyjne, ekonomiczne lub techniczne, doświadczenie w pracy w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków oraz sprawozdań dot. dotacji na działalność statutową przekazywanych do MNiSW, weryfikacja dok. finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-08-22 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa i kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Stary Laskowiec (podlaskie)
Spawanie metodą MIG, MAG.
Projektowanie i Optymalizacja Nowoczesnych Alternatywnych Rozwiązań Technicznych PIONART Grzegorz Sztobryn - 2018-06-20 - Zabrze (śląskie)
wg. stanowisko
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca w charakterze bufetowej
Magdzińska Danuta - 2018-08-14 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie dokumentów rozliczeniowych, kompleksowe prowadzenie spraw księgowo-kadrowych, sporządzanie listy płac, wynagrodzeń i zasiłku, obsługa umów cywilno-prawnych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS, kontrahentami), ewidencje i rozliczenia czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Przybysławice (małopolskie)
negocjacje handlowe, sprzedaż maszyn rolniczych, praca w terenie-powiat Koszaliński i Słupski
ULENBERG SP ZO.O. - 2018-12-19 - Sucha Koszalińska (zachodniopomorskie)
Prace ślusarskie na terenie zakładu.
"AKPOL" s.c. Kazimierz Bykowski, Andrzej Mejza - 2018-09-21 - Rawicz (wielkopolskie)
Pomoc przy robotach budowlanych, murarskich, tynkarskich, wykończeniowych. Pomoc przy wykonywaniu konstrukcji i pokryć dachowych.
Usługi Ogólnobudowlane Leszek Moczydlak - 2019-07-25 - Mściszów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pojazdu, zabezpieczenie towaru, nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami. Miejsce pracy Polska i kraje Unii Europejskiej.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Skoroszyce (opolskie)
-
Usługi Remontowo-Budowlane Waldemar Kleinschmidt - 2016-02-08 - Dziemiany (pomorskie)
• Pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za granicą, • Negocjowanie cen i warunków przewozowych, • Utrzymywanie relacji z klientami i przewoźnikami, • Planowanie i koordynacja transportu na wszystkich etapach,• Współpraca z kierowcami i rozwiązywanie bieżących problemów, • Realizacja wyznaczonych celów.Oferujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na okres próbny),• Wynagrodzenie 3 000 zł. brutto + systemy premiowe,• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,• Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji CV na adres: praca (at) grhpolska.com
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana obsługa komputera, w tym programy księgowe i MS Office; pełna obsługa klientów biura rachunkowego; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego; umiejętność prowadzenia ewidencji przychodów, KPiR, rejestrów VAT, ksiąg handlowych; wyliczanie zobowiązań podatkowych klienta; rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych; naliczanie płac, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze; wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji
SANTAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Zabrze (śląskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
Prace budowlane
Tomasz Czubak LIFT - 2016-07-20 - Międzyrzecz (lubuskie)
Obsługa wózków widłowych, pakowanie i załadunek mebli ze stali nierdzewnej, wsparcie działu logistyki w wysyłce towaru.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Gdynia (pomorskie)