SAMODZIELNY/A KSIĘGOWA/Y Poznań oferta pracy PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH
Stanowisko: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWA/Y
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i księgowanie dokumentów ksiegowych w szczególnosci dokumentów kosztowych, uzgadnianie zobowiazań, przygotowywanie bankowych, prowadzenie ewidencji kosztów w układzie kalkulacyjnym, rozliczenie i ewidencja dokumentów obrotu gotówkowego
Data publikacji: 2018-01-10
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STAROŁĘCKA 31, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i księgowanie dokumentów ksiegowych w szczególnosci dokumentów kosztowych, uzgadnianie zobowiazań, przygotowywanie bankowych, prowadzenie ewidencji kosztów w układzie kalkulacyjnym, rozliczenie i ewidencja dokumentów obrotu gotówkowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWA/Y
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 3 lata
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: wysoka kultura osobista
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: skrupulatność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: umiejętności interpersonalne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_3: rzetelność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_4: dobra organizacja czasu pracy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_5: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_6: samodzielność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnej księgowości na samodzielnym stanowisku, praktyczna znajomość Ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego; dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem dotacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
STAROŁĘCKA 31, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list mowtywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: STAROŁĘCKA
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2018
Data dodania oferty pracy: 08.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Produkcja i wypiek ciast.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
księgowanie dokumentow,sporządzanie deklaracji CIT,PIT,VAT,oraz prowadzenie rozliczeń podatkowych
Firma Frankiewicz Anna Frankiewicz - 2016-05-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- obsługa recepcji - przyjmowanie rezerwacji - obsługa gości
Pensjonat Sadyba Alicja Rosak - 2017-11-06 - Karpacz (dolnośląskie)
Robotnik leśny
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Recz (zachodniopomorskie)
-Obsługa maszyn w ramach procesu produkcyjnego-prawidłowe przygotowanie i obieg dokumentów związanych z procesem technologicznym-zapewnienie wymaganej ilości i jakości produktów na każdym etapie produkcji
Centrum Leasingu Pracowniczego Carden Sp. z o. o. - 2018-04-09 - Legnica (dolnośląskie)
tworzenie contentu do wykorzystania w różnych mediach, redagowanie artykułów, publikacji prasowych i innych materiałów PR, redagowanie cyklicznych newsletterów oraz treści kampanii mailingowych
IGD Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z kierowcami, dysponowanie taborem firmy, kontakt z klientami, nadzór nad dokumentacją spedycyjną, bieżąca analiza i optymalizacja kosztów
TOMASZ WARCHALA ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWY "MAX-BUD 1" - 2018-08-08 - Świętochłowice (śląskie)
Wszelkie prace dekarskie, blacharskie
Blacharstwo-Dekarstwo Wojciech Burda - 2018-03-20 - Leszno (wielkopolskie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Świebodzin (lubuskie)
Dbanie o wizerunek firmy, obsługa klienta, doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu ,sporządzanie ofert, przyjmowanie isporządzanie zamówień, sprzedaż towarów,godziny pracy: 10-18
P.W. "MIX" Irena Bocian IMPORT - EXPORT - 2018-07-06 - Opole (opolskie)
Organizacyjne i techniczne zadania mające na celu zapewnienie właściwych warunków pracy Sekcji Prezydialnej, w tym: obsługa poczty Sekcji, przygotowanie wystąpień i materiałów na potrzeby kierownictwa jednostki, udział w organizacji obchodów świąt państwowych, imper i spotkań okolicznościowych oraz przedsięwzięć promujących Szkołę, współpraca z instytucjami publicznymi oraz innymi podmiotami zewnętrznymi m.in. w zakresie promocji działalności Szkoły, prowadzenie dokumentacji związanej z funduszem reprezentacyjnym i okolicznościowym jednostki, przygotowywanie projektów aktów prawnych kierownictwa jednostki.
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2016-07-07 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa recepcji w hotelu
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Prudnik (opolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych, ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami, księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu, opisywała dokumenty ksiegowe, opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: 2900-3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od kwietnia 2018r.-Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym 5 miesięcy w księgowości, przy wyższym 2lata pracy w tym 5 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu księgowości projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-03-23 - Katowice (śląskie)
DO UZGODNIENIA
ODLEWNIA CIŚNIENIOWA META-ZEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Wola Cicha (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach. Praca na terenie powiatu kaliskiego.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Kalisz (wielkopolskie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi, praca zdalna w dogodnych godzinach
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Lębork (pomorskie)
układanie i łączenie materiałów budowlanych, prowadzenie prac rozbiórkowych, roboty licowe
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Mysłowice (śląskie)
sprzedaż energii elektrycznej i gazu dla małych i średnich firm na terenie woj. śląskiego
MERENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Zawiercie (śląskie)
Zbieranie oraz sortowanie pieczarek świeżych.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Nowosielec (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych pracowników, prace biurowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
dozorowanie terenu budowy
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Kucharz lub pomoc kuchenna
Maciej Jewuła "MISTERIUM" - 2018-04-27 - Żabno (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
CENTER-MEBEL sp. z o.o. sp.K. - 2018-01-23 - Łomża (podlaskie)
wykonywanie prac na placu
Firma Handlowo Usługowa Raszew Artur Kwaśniewski - 2017-08-07 - Kutno (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
wg.zawodu.Wynagrodzenie netto 1800 zł
ECCO Meble spółka z o.o. - 2017-10-06 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 -2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca:7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii.. Kontakt e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Katowice (śląskie)
sprawadzanie stanu technicznego, konserwacja oraz montaż instalacji i sprzętu ppoż.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Chorzów (śląskie)
przewozy krajowe i międzynarodowe
Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowo-Handlowe JARGUT Jarosław Gutfrański - 2016-01-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)