SAMODZIELNY/A GŁÓWNY/A KSIĘGOWY/A Warszawa oferta pracy GFK AUDIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNY/A GŁÓWNY/A KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-11-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: GFK AUDIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-773 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A GŁÓWNY/A KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe, specjalność rachunkowość, min. 5 lat doświadczenia na stanowisku. Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych (Sp. z o.o. i S.A.) klientów biura rachunkowego oraz sporządzanie deklaracji i sprawozdań finansowych. Praca w godzinach 9-17. Miejsce pracy Warszawa-Mokotów. Zgłoszenia mailowe: biurorachunkowewaw (at) o2.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
GFK AUDIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-773 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.11.2016
Data dodania oferty pracy: 08.11.2016
Oferta pracy ważna do: 04.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Kwaterowanie studentów krajowych i zagranicznych. Opracowywanie projektów regulaminów i zarządzeń dotyczących funkcjonowania Domów Studenckich. Naliczanie, przyjmowanie i rozliczanie wpłat za czynsze. Prowadzenie Książki Meldunkowej mieszkańców Domów Studenckich. Rezerwacja i udostępnianie pokoi gościnnych. Sporządzanie przypisów za odpłatność w Domach Studenckich. Przygotowywanie informacji niezbędnych do tworzenia planu rzeczowo-finansowego. Przygotowywanie i aktualizowanie informacji do umieszczenia na stronie internetowej Uczelni związanych z funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej administracji. Bieżący nadzór nad funkcjonowaniem Domów Studenckich.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 4 lata. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych. Umiejętność realizacji wielu działań równocześnie, szczególnie pod presją czasu. Predyspozycje interpersonalne i samodyscyplina. Umiejętność analizy dokumentów programowych i wytycznych.Wymagania dodatkowe: znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)
- Nadzór nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrowni w/z przydzielonych obiektów: SASIZ (Systemy Automatyki, Sterowania i Zabezpieczeń) wraz z podzespołami SASIZ przydzielonymi operacyjnie i czasowo. - Prowadzenie nadzoru nad całością dokumentacji technicznej SASiZ (udostępnianie i powielanie). - Nadzór nad całością majątku obiektowego branży automatyki, wydziału TMA oraz utrzymanie przydzielonych urządzeń i instalacji w pełnej zdolności eksploatacyjnej i ruchowej. - Przygotowanie i nadzór nad realizacją remontów przydzielonych urządzeń i instalacji, a także prowadzenie odbiorów urządzeń po remontach i przeglądach.- Przygotowywanie instrukcji eksploatacyjnych dla eksploatowanych urządzeń i instalacji. - Planowanie rozliczeń i monitorowanie prac eksploatacyjno-remontowych, modernizacyjno - odtworzeniowych oraz inwestycyjnych związanych z majątkiem ELT zgodnie z instrukcjami systemu SAP AM. - Identyfikacja obszarów poprawy efektywności w/z nadzorowanych urządzeń.- Opiniowanie dokumentacji projektowej i technicznej w/z nadzorowanych urządzeń/obiektów.- Kwalifikacja zadań na remontowe i inwestycyjne. - Klasyfikacja środków trwałych przyjmowanych z inwestycji do eksploatacji, a także realizacja likwidacji, zbycia i rozliczania środków majątkowych.- Opracowanie zadań do planów i programów: modernizacji, poprawy eksploatacji, bhp, p.poż., mechanizacji itp. oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji. - Nadzór i kontrola stanu bezpieczeństwa systemów Operational Technology (OT).
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A Oddział Elektrownia Turów - 2017-11-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
odpowiednio do stanowiska
Roboty Ziemne WOD-KAN Piotr Mikołajczak - 2016-06-14 - Ocieszyn (wielkopolskie)
1. Przygotowanie zbrojenia2. montowanie szkieletów zbrojeniowych3. wykonywanie elementów żelbetowych i betonowych4. wykonywanie szalunków
NORINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Norwegia (Norwegia)
Obsługa klienta zgodna ze standardami firmy, dbanie o porządek na terenie stacji
FHU DSM Dariusz Mor - 2016-11-28 - Lębork (pomorskie)
Obsługa aparatury w trakcie zabiegów, opieka nad pacjentami po zabiegach chirurgicznych, zakładanie opatrunków i wkłuć dożylnych, przygotowanie pacjentów do zabiegów. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość języka niemieckiego na poziomie średnim, umiejętność organizacji pracy, znajomość procedur związanych z leczeniem zwierząt, chęć dalszego rozwoju w praktyce zawodowej. Mile widziane doświadczenie w zawodzie. Tel. 509 498 963 Małgorzata Gruntkowska.
Prywatna Przychodnia Dla Zwierząt ,,Animals" Rafał Gruntkowski - 2019-11-25 - Słońsk (lubuskie)
korespondencja z kontrahentami polskimi i zagranicznymi, wystawianie i przyjmowanie faktur
Firma Inżyniersko-Handlowa "PUCZPOL" Sp. z o.o. - 2018-10-10 - Sosnowiec (śląskie)
PRACA
BIURO RACHUNKOWE MADMAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie grupą ludzi, koordynacja pracą
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE K&K JACEK TUTKA - 2016-12-20 - Drezdenko (lubuskie)
sortowanie i pakowanie drobiu
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
Prace murarskie
ALTRIX Zakład Usługowo Budowlany Gerard Wolf & Marek Uszko Spółka Jawna - 2016-03-02 - Brzezna (małopolskie)
Zapoznanie z zasadami przygotowywania opakowań do produkcji i inne
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, przygotowywanie raportów, budżetów, prognoz, bieżąca kontrola kosztów, współpraca przy zamknięciu miesiąca, kwartału, roku, przygotowanie deklaracji dla podatku od nieruchomości
Spółdzielnia Mieszkaniowa PRZYSZŁOŚĆ Iława - 2016-03-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Szczegóły ogłoszenia i dodatkowe informacje na stronie: https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/areszt-sledczy-katowice-rozpoczecie-procedury-kwalifikacyjnej-na-stanowisko- DYREKTOR OKRĘGOWY SLUŻBY WIĘZIENNEJ W KATOWICACH zgodnie z ustawą z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1427 z późn. zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 sierpnia 2018 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego do Służby Więziennej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1631) ogłasza rozpoczęcie procedury kwalifikacyjnej nr 1/2020 dla kandydatów do Służby Więziennej w jednostkach podległych Dyrektorowi Okręgowemu Służby Więziennej w Katowicach na rok 2020 - Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie oddziaływań psychologicznych w powierzonej grupie osadzonych, podejmowanie czynności mających na celu bieżące rozwiązywanie problemów i sytuacji konfliktowych pomiędzy osadzonymi. Rozkład czasu służby w systemie jednozmianowym w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.- Praca w godzinach: 7:30-15:30, 10:00-18:00. Praca również w soboty, niedziele i święta.
ARESZT ŚLEDCZY W KATOWICACH - 2019-12-18 - Katowice (śląskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
- przyjmowanie zgłoszeń serwisowych,- sporządzanie kosztorysu naprawy sprzętu komputerowego,- diagnoza oraz usunięcie awarii sprzętu,- aktualizacja oprogramowania,- tworzenie kopii i odzyskiwanie danych,- montaż komputerów,- przeglądy okresowe komputerów i notebooków,- tworzenie i konfiguracja sieci,
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Babimost (lubuskie)
- zakładanie akt osobowych - archiwizacja dokumentów- wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych- pisanie umów- prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gdynia (pomorskie)
kontakt z odbiorcami, przyjmowanie zamóweiń, fakturowanie, ustalanie produkcji, ustalanie i kontrola akcji marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Bieruń (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wołomin (mazowieckie)
Obsługa klienta,sprzedaż artykułów metalowych,maszyny budowlane.
Centrum Handlowe Dobrzyńscy Spółka Jawna - 2018-04-26 - Sochaczew (mazowieckie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)
szlifowanie i polerowanie blach;
Jolanta Rotuska "ROTUSKI" Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe - 2017-05-18 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ, UMÓW O DZIEŁO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ, UMÓW O DZIEŁO, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA;CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) biurosukces.pl
SUKCES BIURO RACHUNKOWE S.C. KSYMENA ROMAN-RÓŻYNEK RAFAŁ RÓŻYNEK - 2017-11-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
montowanie sieci wodno-kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Głogów (dolnośląskie)
Sprzątanie biur i pomieszczeń gospodarczych.Praca w godz 6-14, 14-22 na terenie WSSE Wałbrzych.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wykonywanie gięcia detali na prasach krawędziowych zgodnie z dokumentacją techniczną; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 6.00- 6.00
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2019-06-14 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości, rozliczania z budżetem
PEDBUD INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-24 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
Szef kuchni
FUH MAZUR & MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2018-11-20 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie KPiR kadry płac.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
NADZÓR I KOORDYNACJA ROBÓT BUDOWLANYCH, WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNO-KOSZTOWEJ, KONTROLA ORAZ PROWADZENIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI, KONTROLA JAKOŚCI WYKONYWANYCH PRAC, DBAŁOŚĆ O TERMINOWĄ REALIZACJĘ HARMONOGRAMU BUDOWY, NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI
Kinga - Serwis, Kinga Tkacz - 2018-11-19 - Polkowice (dolnośląskie)