SAMODZIELNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Markusy oferta pracy Urząd Gminy w Markusach
Stanowisko: SAMODZIELNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z informacją na stronie BIP UG MarkusyI zmiana Termin naboru: 09.02.2018r. Szczegółowe informacje dot. oferty oraz sposobu aplikowania na stronie: http://bip.markusy.warmia.mazury.pl/nabor/28/ogloszenie-id-28-urzad-gminy-markusy-samodzielne-stanowisko-urzednicze-ds.-ksiegowosci-budzetowej-etatow-1-etat.html
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Markusy (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Markusach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-325 Markusy 82, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z informacją na stronie BIP UG MarkusyI zmiana Termin naboru: 09.02.2018r. Szczegółowe informacje dot. oferty oraz sposobu aplikowania na stronie: http://bip.markusy.warmia.mazury.pl/nabor/28/ogloszenie-id-28-urzad-gminy-markusy-samodzielne-stanowisko-urzednicze-ds.-ksiegowosci-budzetowej-etatow-1-etat.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Markusy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Markusy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość obsługi komputera (WORD,EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne obywatelstwo polskie, wykształcenie minimum średnie, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku nieposzlakowana opinia, znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości. Wymagania dodatkowe: kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność organizowania pracy, odporność na stres, systematyczność, rzetelność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Markusach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
82-325 Markusy 82, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Termin naboru: 09.02.2018r. Szczegółowe informacje dot. oferty oraz sposobu aplikowania na stronie: http://bip.markusy.warmia.mazury.pl/nabor/28/ogloszenie-id-28-urzad-gminy-markusy-samodzielne-stanowisko-urzednicze-ds.-ksiegowosci-budzetowej-etatow-1-etat.htmlKwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu),list motywacyjny i cv,kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnychi korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia referencji (o ile Kandydat je posiada)Kopie dokumentów powinny być opatrzone własnoręczną adnotacją i czytelnym podpisem osoby ubiegającej się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym poświadczającą zgodność kopii dokumentów z ich oryginałami.Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy oraz wynikających z załączonych dokumentów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Markusach(pok. nr 1) lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325Markusy, w terminie do dnia 9 lutego 2018 r. do godz. 15:00 ( brana będzie pod uwagę data wpływu zgłoszenia do Urzędu) z dopiskiem na kopercie Oferta zatrudnienia pracownika na samodzielnym stanowisku urzędniczym ds. księgowości budżetowej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 09.02.2018
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Markusy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Markusy
Numer budynku pracodawcy: 82
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 07.02.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach zgodnie z wymogami higeny przedszkolnej
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)
1. Wykonywanie rysunków technicznych w programach typu CAD, CAM2. Przygotowywanie dokumentacji jakościowej PPAP, IMDS
PPHU "METALIMPEX" J.G. Chmielewscy Sp. Jawna - 2017-06-07 - Zawonia (dolnośląskie)
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników, dokonywanie zmian po otrzymaniu dok w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń,zasiłków płatnych z ZUS, sporządzanie list płac dla pracownikóworaz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych, naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13) i innych, prowadzenie dok związanej z rozliczeniami z US, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem regulacji płac pracowników,sporządzanie sprawozdań statystycznych, przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO, wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników, prowadzenie i przechowywanie dok związanej z zakresem obowiązków, ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z US ZUS oraz innymi podmiotami, bieżąca analiza zmian przepisów prawa dotycz. zasad wynagradzania, podatków oraz zasadpodlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym, informowanie głównego księgowego CUWO o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków, wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
- Księgowanie, obliczanie podatków, sporządzanie bilansów.- Wynagrodzenie: od 2100 do 3000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w biurze rachunkowym na stanowisku księgowej lub na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: lorenc.malgorzata (at) o2.pl
KANCELARIA PRAWNO - PODATKOWA BIURO RACHUNKOWE MAŁGORZATA LORENC - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
Kontrola, selekcja, szlifowanie części, wsparcie produkcyjne.
CONTROL + REWORK SERVICE - POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Białobrzegi (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, zawieranie kontrahentów handlowych z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Magdalenka (mazowieckie)
- malowanie pociągów z zewnątrz,- malowanie natryskowe za pomocą pistoletów,- kontrola jakości
Manpower GmbH & Co. KG Personaldienstleistungen - 2017-07-03 - Niemcy (Niemcy)
W ZAWODZIE
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W ZĄBKOWICACH ŚL. - 2018-02-22 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-27 - Legnica (dolnośląskie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów , prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
Montaż okien i drzwi
M-3 ARTYKUŁY REMONTOWO-WYKOŃCZENIOWE SZAMOTUŁY - 2016-09-12 - Szamotuły (wielkopolskie)
pomoc uczniom niepełnosprawnym w samoobsłudze, pomoc uczniom niepełnosprawnym podczas spożywania posiłków, pomoc w ubieraniu dzieci dowożonych, pomoc nauczycielowi w czasie zajęć lekcyjnych, pomoc nauczycielom dyżurującym w czasie przerw międzylekcyjnych, w czasie ferii letnich lub zimowych pomoc woźnej podczas prac porządkowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Żuromin (mazowieckie)
strzyżenie; obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Sandomierz (świętokrzyskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Urbańszczyzna (łódzkie)
Transport materiałów
Pluta Andrzej - 2016-03-23 - Przyborów (łódzkie)
Ogolny zakras obowiązków- prowadzenie pojazdow dostawczych o masie do 3,5T- zaladunek towarow- rozladunek paczek u klienów- prowadzenie dokumentacji przewozowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa recepcji biurowca, łączenie rozmów telefonicznych, kierowanie gości. Praca dwuzmianowa w systemie 12 -sto godzinnym (8.00-20.00, 20.00-8.00), w ruchu ciągłym od poniedziałku do niedzieli co drugi dzień (grafik do ustalenia).
CĘPIEL TOMASZ Ochrona Osób i Mienia - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem, praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 6.15-7.00 w niedziele, wstępnie telefon od poniedziałku do piątku w godz. 10-18
Work 4 us Adam Żukowski - 2016-06-17 - Słupsk (pomorskie)
tłumaczenia pisemne z języka niemieckiego na języka polski, tłumaczenia umów handlowych niemieckojęzycznych, weryfikowanie dokumentów w języku niemieckim pod kątem zgodności z instrukcjami, przygotowanie raportów z wykonanych zadań.
IGD-WORK Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie magazynu żywnościowego, przyjmowanie i wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji magazynowej, uzupełnianie zapasów magazynowych, właściwe rozmieszczanie, konserwacja i zabezpieczenie powierzonych produktów, dokumentacja HACCP
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2018-04-06 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, przygotowanie towaru na magazyn, wykładanie i metkowanie towaru
Firma Handlowo- Usługowa "ANANAS" - 2015-11-30 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Opiekun finansowy- sprzedaż produktów i usług finansowych, doradztwo finansowe, telemarketing oraz obsługa kasowa klienta. Wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywność, obsługa komputera.
Stefczyk Finanse - 2017-09-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków dot. świadczeń rodzinnych i wychowawczych, wydawanie decyzji administracyjnych, listy wypłat, sprawozdania, wprowadzanie danych do systemu.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Polanicy Zdroju - 2017-12-20 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
* Koordynowanie działań wynikających ze strategii marketing. brandów podległych działowi marketing. Cenos * Współpraca przy realizacji komunikacji w socjal mediach * Współpraca przy redagowaniu treści na strone internetową Cenos * Analiza rynku Konkurencji - Konsumentów * Bieżąca analiza branżowości * Bieżąca współpraca z działem sprzedaży i zakupów * Bieżąca współpraca z Agencją , Drukarnią , Wydawnictwem.
CENOS Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Września (wielkopolskie)
zapoznanie się z inwentarzem i rezydentami sklepu, zaspokajanie potrzeb rezydujących w sklepie zwierząt pod kontrolą organizatora, zapoznanie się ze sposobami opieki, nauka rozwiązywania problemów wychowawczych oraz socjalizacji zwierząt, obsługa klienta i udzielanie mu porad pod kontrolą organizatora.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Wisła (śląskie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji księgowej w biurze rachunkowym; Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Księgowanie dokumentów w zakresie prowadzenia Pełnej Księgowości i/lub Księgi Przychodów i Rozchodów; Przygotowanie odpowiednich deklaracji PIT,CIT i VAT; Zapewnienie prawidłowego i rzetelnego funkcjonowania systemu księgowego w firmie. KOntakt tel.413685834
BIURO RACHUNKOWE SABINA ANDREJAS - 2016-12-06 - Kielce (świętokrzyskie)
- sporzadzanie listy płac dla pracowników administracyjnych i obsługi - kompletowanie dokumentów do ZUS niezbędnych do realizacji tych świadczeń- przygotowywanie umów zleceń
Szkoła Podstawowa Nr 10 - 2018-07-02 - Gdynia (pomorskie)