SAMODZIELNE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWEJ ORAZ WYMIANY DOBRYCH PRAKTYK (NR 0599) Bydgoszcz oferta pracy MIASTO BYDGOSZCZ
Stanowisko: SAMODZIELNE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWEJ ORAZ WYMIANY DOBRYCH PRAKTYK (NR 0599)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zespół ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy poszukuje:Osobę do realizacji działań przewidzianych w ramach projektu międzynarodowym CitiEnGov pn. ,,Miasta dla dobrego zarządzania energią (współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa). Do głównych zadań zleceniobiorcy będzie należało:- Zbieranie Informacji od partnerów projektu, doświadczeń oraz rezultatów projektu (ekspertyz prawnych / działań technicznych / akcji pilotażowych itp.) mające na celu propagacje działań proekologicznych na terenie Miasta Bydgoszczy.- opracowanie na podstawie zabranych Informacji sposobu wymiany doświadczeń na poziomie międzynarodowym oraz lokalnym, (ekspertyz prawnych / działań technicznych / akcje pilotażowych itp.) mające na celu prowadzanie działań proekologicznych na obszarach krajów partnerskich - Opracowanie wyników prac na podstawie prezentacji, mapy myśli oraz spotkań wskazującej jakie działania mogą przynieść jaki efekt proekologiczny w momencie przeniesienia doświadczeń i ich implementacji z jednego kraju do drugiego biorąc pod uwagę zebrane doświadczenia pomiędzy partnerami.- Prezentowanie wyników prac podczas konferencji,Oferujemy:- umowę zlecenie, - możliwość rozwoju osobistego,- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku, - niezbędne narzędzia pracy,Preferowany pełen wymiar godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania Urzędu Miasta Bydgoszczy, w siedzibie Zespołu ds. Zarządzania Energią przy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, możliwość pracy zdalnej poza siedzibą Urzędu Miasta po uzgodnieniu
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MIASTO BYDGOSZCZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zespół ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy poszukuje:Osobę do realizacji działań przewidzianych w ramach projektu międzynarodowym CitiEnGov pn. ,,Miasta dla dobrego zarządzania energią (współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa). Do głównych zadań zleceniobiorcy będzie należało:- Zbieranie Informacji od partnerów projektu, doświadczeń oraz rezultatów projektu (ekspertyz prawnych / działań technicznych / akcji pilotażowych itp.) mające na celu propagacje działań proekologicznych na terenie Miasta Bydgoszczy.- opracowanie na podstawie zabranych Informacji sposobu wymiany doświadczeń na poziomie międzynarodowym oraz lokalnym, (ekspertyz prawnych / działań technicznych / akcje pilotażowych itp.) mające na celu prowadzanie działań proekologicznych na obszarach krajów partnerskich - Opracowanie wyników prac na podstawie prezentacji, mapy myśli oraz spotkań wskazującej jakie działania mogą przynieść jaki efekt proekologiczny w momencie przeniesienia doświadczeń i ich implementacji z jednego kraju do drugiego biorąc pod uwagę zebrane doświadczenia pomiędzy partnerami.- Prezentowanie wyników prac podczas konferencji,Oferujemy:- umowę zlecenie, - możliwość rozwoju osobistego,- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku, - niezbędne narzędzia pracy,Preferowany pełen wymiar godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania Urzędu Miasta Bydgoszczy, w siedzibie Zespołu ds. Zarządzania Energią przy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, możliwość pracy zdalnej poza siedzibą Urzędu Miasta po uzgodnieniu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2250
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWEJ ORAZ WYMIANY DOBRYCH PRAKTYK (NR 0599)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie, - doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku,- obsługa komputera (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), - znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,- gotowość do pracy w niestandardowych godzinach, dostosowanych do potrzeb realizacji powierzonych zadań, - wysoki poziom motywacji, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,- zdolności analityczne, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: MIASTO BYDGOSZCZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy o przesłanie podpisanego CV wraz ze wskazaniem satysfakcjonującego Państwa wynagrodzenia miesięcznego brutto, na adres mailowy: zze (at) um.bydgoszcz.pl lub osobiście do Biura Zespołu ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, do dnia 10 lutego 2019 r. Zamawiający zastrzega sobie kontakt z wybranymi kandydatami.Do dokumentów rekrutacyjnych proszę dopisać zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jezuicka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 10.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
informowanie o założeniach projektu, systemie PSF, zasadach korzystania z BUR, zasadach wsparcia MŚP w projekcie, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pomoc w wypełnieniu dokumentów zgłoszeniowych, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń MŚP oraz weryfikacja dokumentów, prowadzenie wymaganych baz danych, odpowiedzialność za terminową realizację zadań, przygotowanie umów wsparcia
FUNDUSZ GÓRNOŚLĄSKI SPÓŁKA AKCYJNA Oddział w Katowicach - 2017-11-03 - Katowice (śląskie)
Drukowanie i roznoszenie cenówek, zmiany cenówek, drukowanie przecen itp. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku (sporadycznie w sobotę - wtedy dzień wolny w tygodniu) w Bielsku-Białej.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa stoiska z owocami, obsługa kasy fiskalnej, czynności porządkowe
kontakt przez OHP - 2018-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
realizacja polityki personalnej, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa i ubezpieczeń społecznych oraz dokumentacją personalno-kadrową, wsparcie kierownictwa firmy w zakresie rozwoju potencjału kadrowego, w tym potencjału naukowego), nadzór nad wdrażaniem narzędzi z zakresu HRM (ocena okresowa, system motywacyjny, komunikacja), budowa wizerunku firmy, organizacja wybranych szkoleń wewnętrznych, planowanie i nadzorowanie procesu rekrutacji, adaptacji i szkoleń, wsparcie kierownictwa firmy w zakresie jakości dokumentacji wychodzącej, nadzór i organizacja współpracy międzynarodowej, odpowiedzialność za podnoszenie jakości miejsc pracy i certyfikacji z tego zakresu
INSTYTUT ROZWOJU MIAST - 2016-11-15 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku Murarza.Praca na terenie Krakowa, woj. małopolskiego i woj. śląskiego.
NOVOMIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
układanie i łączenie kabli
JÓZEF SZTADELMAJER "PSTRYK" USŁUGI ELEKTRYCZNE - 2018-01-10 - Kwidzyn (pomorskie)
Wypiek ciast i tortów i ich składanie (bez dekorowania).
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przygotowanie korespondencji do doręczenia, doręczenie korespondencji i przekazów pieniężnych,realizacji planów sprzedażowych dot. wybranych u sług i towarów, praca z ludźmi, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-11-02 - Namysłów (opolskie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2017-01-02 - Zabrze (śląskie)
odpowiednio do stanowiska
CIDENA ZAKŁAD USŁUGOWY Pietz Jarosław - 2015-11-13 - Oborniki (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa imprez gastronomicznych, przygotowanie sali do obsługi, serwowanie potraw i napojów, sprzątanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "Venus" Bożena Babkiewicz - 2017-11-16 - Włodawa (lubelskie)
Utrzymanie czystości powierzonych klatek schodowych, bieżące utrzymanie powierzonego sprzętu, raportowanie realizacji celów, umiejętność szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów.
"MS Solutions" Michał Szatoń - 2016-08-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Strzyżenie, koloryzacja, stylizacja
SALON FRYZUR "LOCZEK" Kalina Stachera - 2016-10-05 - Bełchatów (łódzkie)
- samodzielne prowadzenie książki przychodów i rozchodów klientów,- obsługa w zakresie sporządzania deklaracji do US (PIT, VAT) oraz innych sprawozdań do instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, GUS ).- podstawowa obsługa kadrowo-płacowa- bieżące kontakty z klientami
Conquest Polska - 2017-04-11 - Mielec (podkarpackie)
staż w banku
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Ustroń (śląskie)
Obserwacja sali sprzedaży, reakcja na aktywację bramek, asysta podczas ujęć
Solid Security - 2018-02-23 - Kłodzko (dolnośląskie)
j.w.
Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie elementów przeznaczonych do lakierowania, zawieszanie ich na linii, ściąganie po procesie lakierowania.
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Trzebnica (dolnośląskie)
BARMAN / POMOC KUCHENNA
RESTAURACJA PRYZMAT ANETA KLIMEK SZYMISZÓW - 2017-04-11 - Szymiszów (opolskie)
Przygotowywanie wyrobów cukierniczychOsoby zainteresowane i spełniające wymagania pracodawcy mogą kontaktować się osobiście lub pod nr tel. 694-439-596
Z.P.H.U. MACZEK S.C.RYSZARD STANISŁAW MAKOWSKI,JADWIGA MAKOWSKA,MONIKA MAKOWSKA-CHOJNACKA - 2016-04-12 - Sochocin (mazowieckie)
młodsza opiekunka
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Gaj (mazowieckie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Bydlino (pomorskie)
ROZLICZENIE DZIERŻAWCÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE ADMINISTRACYJNE, OBSŁUGA KOMPUTERA
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników firm, sporządzanie list płac, rachunków do um. cywilnoprawnych, rozliczanie czasu pracy pracowników, współpraca z ZUS, US, PFRON, GUS, sporządzanie dokumentacji pracowniczej
Kancelaria Finansowo - Księgowa EXPERT Sp. z o. o. - 2019-01-09 - Katowice (śląskie)
Układanie kabli,wykonywanie tras kablowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kiełpino (pomorskie)
czynnosci administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Świętochłowice (śląskie)
Prowadzenie księgowości pełnej, ZUS, Kadry, Płace, Rozrachunki. Zgłoszenia cv na email.
KRESPOL PW s.c. M.Bartczak, H.Karszniewicz - 2016-04-22 - Łódź (łódzkie)
Szycie pokrowców i tapicerki meblowej, obsługa maszyn szwalniczych
Firma Usługowo - Handlowa Grażyna Ochlak - 2016-01-08 - Szałkowo (warmińsko-mazurskie)
piaskowanie elementów
SANDBLAST Mateusz Augustyniak - 2018-09-28 - Żelazna Nowa (mazowieckie)
związane z motoryzacją
SORTBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)