SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y Świnoujście oferta pracy Pronet sp. z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie podatków,
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Pronet sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskiego 34B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie podatków,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus premia kwartalna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych,systematyczność, dokładność, rzetelność, chęć rozwoju
Nazwa pracodawcy: Pronet sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 34B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 34B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8656635cddae9949e658b6df2c912f9f
Podobne oferty pracy
- sporządzanie list płac,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- prowadzenie kartotek zasiłkowych,- sporządzanie zaświadczeń,- rozliczenia z ZUS,- sporządzanie sprawozdań rocznych (PIT),- inne zadania zgodne ze stanowiskiem
Zespół Szkół im. Cypriana Kamila Norwida w Dzierzgoniu - 2016-01-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
Rehabilitacja w NZOZ AD-MED w Tarnowcu.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Tarnowiec (podkarpackie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sporządzanie deklaracji rozliczeń podatkowych,. praca na księgach handlowych oraz KPiR- Wynagrodzenie od 2500 do 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz. 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w księgowości, chęć do pracy. Wymagana znajomość programu Symfonia. Wymagana umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz pracy w zespole. Wymagana znajomość zasad rachunkowości, umiejętność obsługi programów MS Office, biegła obsługa komputera. Mile widziana znajomość kadr i płac. Wymagana umiejętność pracy pod presją. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 668-788-648) w godzinach 10:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wojewódzka 34 m. 2, 40-026 Katowice) lub e-mail: krpprestige (at) gmail.com
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA - 2019-06-21 - Katowice (śląskie)
ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego, a także kontrola publicznego transportu zbiorowego w zakresie określonym stosownymi przepisami, współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomoc w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń, zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia, ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej, współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych, doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób, informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi, konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb miasta.
Straż Miejska w Świdnicy - 2018-09-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Ogólny zakres obowiązków: 1) Prawidłowe planowanie i weryfikowanie potrzeb finansowych w procesie planowania w paragrafach płacowych za Sekcję Rachuby i Płac w obowiązujących systemach informatycznych, w tym w LBPP.2) Monitorowanie realizacji planu finansowego w celu niedopuszczenia do jego przekroczenia w paragrafach płacowych.3) Bieżąca analiza wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowym w zakresie uposażeń i innych należności pieniężnych przysługujących żołnierzom oraz natychmiastowe informowanie przełożonego w przypadku zagrożeń.4) Bieżąca analiza wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowymw zakresie wynagrodzeń i innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom w tym składek na PFRON, ZUS, FP, FEP oraz natychmiastowe informowanie przełożonego w przypadku zagrożeń.5)Przeprowadzanie miesięcznych analiz z wykorzystania planu finansowego oraz natychmiastowe informowanie przełożonego w przypadku zagrożeń.6) Prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków za Sekcję Rachuby i Płac o zmianę projektu budżetu/projektu planu finansowego/planu finansowego celem przekazania danych do Sekcji Planowania Finansowego.7) Prawidłowe i terminowe zakładanie wniosków o zaangażowanie środków publicznych pod względem pokrycia w planie finansowym za Sekcję Rachuby i Płac.8) Zgłaszanie poprzez Serwis Pomocy Technicznej HELP desk wszystkich potrzeb oraz wykrytych niezgodności/nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemów teleinformatycznych (sprzęt, sieci, oprogramowanie) do Sekcji Zabezpieczenia Teleinformatycznego za Sekcję Rachuby i Płac.9) Naliczanie funduszu nagród i zapomóg dla żołnierzy zgodnie z obowiązującymi przepisami za OG.10) Comiesięczne rozliczanie funduszu nagród i zapomóg wypłacanym żołnierzom za OG.11) Współudział w prawidłowym i terminowym sporządzaniu sprawozdań płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12) Archiwizowanie, znakowanie, przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów płacowych zgodnie z przepisami o ochronie tajemnicy w SZ RP i RWA oraz zgodnie z ustawą o rachunkowości.14) Znajomość oraz przestrzeganie zapisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, przepisów płacowych oraz innych obowiązujących przepisów i instrukcji wewnętrznych a także stosowanie ich w praktyce.15) Bieżące informowanie Kierownika Sekcji Rachuby i Płac o wszelkiego rodzaju zaistniałych nieprawidłowościach, popełnionych błędach, powziętych wątpliwościach z zakresu swojej pracy.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-03-06 - Białystok (podlaskie)
strzyżenie, stylizacja, farbowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Ostrołęka (mazowieckie)
-PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ-DEKLARACJE ZUS ,URZĄD SKARBOWY
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2017-05-22 - Dębica (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANNA Zdzisław Rożak - 2018-09-07 - Oborniki (wielkopolskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych, weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym, rozliczanie podatkowe w działalności deweloperskiej, sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIF, PIT, PFRON
PPUH PLANDEX SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-07 - Stęszew (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości. Mile widziane doświadczenie jako księgowa w sp. z.o.o. i księgowości produkcyjnej.
Wyrób i Handel Materiałów Budowlanych "Stelmach" s.c. - 2016-06-14 - Cieniawa (małopolskie)
Obsługa podmiotów gospodarczych, wprowadzanie dokumentów do programu, obsługa deklaracji do ZUS i Urzędu Skarbowego.
Biuro Rachunkowo-Podatkowe BOREX s.c Tomasz Borecki i S-ka - 2016-04-01 - Płock (mazowieckie)
- Gospodarka materiałowa , przyjmowanie wydawanie towaru, dbanie o magazyn, kontakt z klientem.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku magazyniera. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: sprzedaz (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa wtryskarki do tworzyw sztucznych: zasyp surowca, sortowanie i pakowanie wyrobów gotowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "MOKRED-PLASTICS" Zdzisław Mokracki, Roman Redwanc - 2017-11-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
opracowanie projektów marketingowych, prowadzenie firmowych sewisów internetowych,sprzedaż usług hotelowych
F.H.U "FOX" Piotr Cybula - 2016-10-19 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracownik obsługi technicznej wykonujący obowiązki związane z usuwaniem awarii elektrycznych oraz obsługi węzła cieplnego - eksploatacja; doaźnie inne prace związane z pracami ogólnobudowlanymi. Praca w ruchu ciągłym w godz. 7.00-19.00; 19.00-7.00.
WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY SZPITAL IM. M. PIROGOWA W ŁODZI - 2018-02-12 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów, kasy rejestrującej, wykładanie towarów handlowych. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, książeczka Sanepid-u. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Sulęcin (lubuskie)
-Prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne-Udział w pracach Komisji Przetargowej jako członek bądź sekretarz komisji-Opracowywanie ogłoszeń o wszczęciu procesów przetargowych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2018-10-08 - Świętoszów (dolnośląskie)
Obsługa maszyny do pakowania makaronu typu krajanka.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Rudniki (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Sienno (mazowieckie)
Obsługa klientów sklepu, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala do kart płatniczych, rozliczanie kasy po zakończeniu zmianie oraz przekazywanie utargów, wykładanie towarów i dbałość o ich estetykę. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, obsługa komputera, min. 6-miesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej oraz znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Tel.: 68 381 36 57 Izabela Sitek/603 518 668 Rafał Dubacki. Adres e-mail: kadry (at) port2000.pl
"PORT 2000 MARCINKIEWICZ" SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-17 - Boczów (lubuskie)
obsługa klienta w sklepie
Powszechna Spółdzielnia Spożywców"SPOŁEM" w Ustroniu - 2017-07-31 - Ustroń (śląskie)
.
NORDEA BANK ABP S.A. ODDZIAŁ W POLSCE - 2019-10-23 - Łódź (łódzkie)
Odpowiedzialność za należyte wykonanie prac na powierzonej budowie, układanie obrzeży, palisad, krawężników, dowożenie materiałów na budowę, przygotowanie planu pod kostkę, odpowiedzialność za powierzony sprzęt do pracy. Na początek umowa zlecenie, praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00 oraz w soboty w godz. 07.00-13.00. Praca na terenie woj. śląskiego.
PROFI-BUD M. Skotnicki T. Komorski Spółka Cywilna - 2016-03-16 - Zabrze (śląskie)
Pomoc przy układaniu towaru, przygotowanie towaru do wysyłki dla klienta, przyjmowanie i wydawania towarówObsługa komputera, sprzedaż internetowa odzieży damskiej
OTTANTA Beata Płoszczyca - Jurzak - 2016-06-20 - Oświęcim (małopolskie)
- usuwanie usterek w obiektach należących do firmy,- dbałość o estetykę obiektu.Praca na terenie woj. pomorskiego - pracodawca zapewnia dojazd z Dębogór (baza firmy) - (codzienne powroty do domu, osoba zaintertesowana wraz z ekipą wyjeżdża z bazy firmy w Dębogórach samochodem służbowym).
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kościerzyna (pomorskie)
Cięcie płyt do mebli tapicerowanych, składanie w całość elementów wcześniej przyciętych, skręcanie płyt.
BELPOL Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Poręby Nowe (mazowieckie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji księgowej w biurze rachunkowym; Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Księgowanie dokumentów w zakresie prowadzenia Pełnej Księgowości i/lub Księgi Przychodów i Rozchodów; Przygotowanie odpowiednich deklaracji PIT,CIT i VAT; Zapewnienie prawidłowego i rzetelnego funkcjonowania systemu księgowego w firmie. KOntakt tel.413685834
BIURO RACHUNKOWE SABINA ANDREJAS - 2016-12-06 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w restauracji McDonald's - praca na kuchni, kasie, porządki bieżące
P. H. U. "NIKE" DARIUSZ WOJTASIAK - 2016-12-13 - Poznań (wielkopolskie)
roboty ciesielskie, montażowe, rozbiórkowe, murowanie , tynkowanie
kontakt przez PUP - 2015-06-25 - Chorzów (śląskie)