SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y (O) Tarnów oferta pracy "Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel" Sp. z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y (O)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgi przychodów, rozchodów, VAT.
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: "Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgi przychodów, rozchodów, VAT.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie w księgowości min. 2 lata (nie musi być na samodzielnym stanowisku), bardzo dobra znajomość programu COMARCH OPTIMA, bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, może być osoba w trakcie studiów. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 8.00-16.00, wynagrodzenie: 3 200 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o., CV i list motywacyjny + zgoda na przetwarzanie danych osobowych przesyłać na adres e-mail: kdp.tar (at) pro.onet.pl
Nazwa pracodawcy:
"Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie, CV, list motywacyjny + zgoda na przetwarzanie danych osobowych lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: CV, list motywacyjny na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.10.2019
Data dodania oferty pracy: 30.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23b1dc6eb0c91b4ec6a22463d868045f
Podobne oferty pracy
praca dydaktyczna i wychowawcza z dziećmi, dbanie o ład i porządek w sali; umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 6.00- 17.00- równoważny system czasu pracy
Niepubliczne Przedszkole "Na Wydmie" - 2018-03-12 - Ustka (pomorskie)
Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, pomieszczeń kierownika internatu, gabinetów: lekarskiego, zabiegowego i stomatologicznego, mycie okien, opróżnianie śmietników, codzienne sprzątanie toalet oraz uzupełnianie środków higieny
ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH - 2019-10-18 - Głogów (dolnośląskie)
prowadzenie KPiR, ryczałt, księgi handlowe -kadry i płace - sporządzanie deklaracji podatkowych, -sporządzanie deklaracji ZUS,
Aleksandra Kukla "RADEK" Biuro Rachunkowe - 2017-09-11 - Żory (śląskie)
Oferujemy:-stabilną pracę w firmie o znanej i ugruntowanej pozycji na rynku,-zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym,-niezbędne narzędzia do pracy,-szkolenie wprowadzające.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji na adres: k.prabucka (at) rintal.plW aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
RINTAL POLSKA SP. Z O.O. - 2019-05-07 - Tczew (pomorskie)
Wspieranie i aktywizacja rodzin.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młodzieszynie - 2017-08-31 - Młodzieszyn (mazowieckie)
Główne obowiązki:•obsługa sekretariatu Instytutu Historycznego•organizacja spotkań i wizyt Dyrekcji Instytutu Historycznego•protokołowanie posiedzeń Rady Naukowej Instytutu Historycznego•opracowanie projektów pism oraz dokumentów na potrzeby Dyrekcji Instytutu Historycznego •przygotowywanie danych do sprawozdań•sporządzanie zestawień i danych, rozliczanie pensum dydaktycznego, wprowadzanie danych kadrowych do systemu USOS,•obsługa konferencji (preliminarze, zamówienia, faktury dla uczestników konferencji, rozliczenie kosztów)•prowadzenie spraw dotyczących współpracy międzynarodowej•prowadzenie dokumentacji projektów badawczych•prace kancelaryjno-biurowe związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Instytutu HistorycznegoMiejsce pracy: ul. Szewska 49, 50-139 Wrocławkontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.plSala E
Uniwersytet Wrocławski - 2017-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości na parkingu tj., zamiatanie, ośnieżanie. Miejsce wykonywania pracy Zabrze-Centrum lub Bytom-Centrum.
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Zabrze (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Prochowice (dolnośląskie)
konserwacja, naprawa, przegląd, diagnostyka maszyn, urządzeń i układów pomiarowych; analiza stanów awaryjnych i wyników pomiarów kontrolnych; utrzymanie w sprawności technicznej podległych urządzeń i instalacji E i AKPiS;
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-10 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Montaż konstrukcji stalowych, kadłubów okrętowych
SHIPBUILDING GROUP OFFSHORE SP. Z O.O. - 2019-09-25 - Gdańsk (pomorskie)
1)wykonywanie wszelkich czynności kancelaryjnych w zakresie funkcjonowania kancelarii, a w szczególności związanych z ewidencjonowaniem korespondencji;2)kompletowanie dokumentów według jednolitego rzeczowego wykazu akt i terminowe podpinanie ich do właściwych teczek;3)udzielanie wykonawcom wskazówek o sposobie wykonywania dokumentów, niszczenia oraz ewidencjonowania w dzienniku ewidencji wykonanych dokumentów (DEWD);4)informowanie wykonawców o sposobie nanoszenia klauzul tajności oraz procedurze archiwizacji materiałów;5)wykonywanie zadań związanych z obsługą dokumentów jawnych w części wydzielonej do ich obsługi.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Diagnoza dzieci i młodzieży pod kątem zaburzeń przetwarzania procesów integracji sensorycznej- realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, realizacja zajęć integracji sensorycznej na podstawie ocen procesów przetwarzania sensorycznego
Stowarzyszenie "ICH LEPSZE JUTRO" - 2017-05-19 - Tarnów (małopolskie)
wykonywanie wszystkich czynności związanych z instalacjami wod-kan, prace fizyczne przy zleceniach przyjętych przez firmę
F.H.U "KOP-TRANS" WYCIŚLIK PIOTR - 2019-04-10 - Ruda Śląska (śląskie)
zajazd
PPHU "ASKO" Dariusz Olszewski - 2016-02-10 - Lębork (pomorskie)
sprzątanie hal produkcyjnych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. Z O.O. - 2017-08-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Składanie i montaż mebli na produkcji
GRAŻYNA KOSTRZ KFM KRAKOWSKA FABRYKA MEBLI - 2016-04-28 - Sułkowice (małopolskie)
Firma zajmuje się szyciem tapicerki meblowej - sofy, narożniki, kanapy. Samodzielna krawcowa będzie miała za zadanie uszycie kompletu (ilość kompletów do ustalenia - na dzień lub na godzinę).Dostępne maszyny w szwalni : jedno igłowe, dwu igłowe, owerlok - nowoczesny park maszynowy.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony).Miejsce wykonywania pracy: OrnontowicePraca w dniach i godzinach: pn-pt 6-17(do uzgognienia 8 h dziennie).
LIVINGROOMDESIGN - 2017-12-14 - Ornontowice (śląskie)
liczenie towaru , obsługa urządzeń do skanowania
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- przygotowywanie ofert handlowych,- aktywne poszukiwanie, pozyskiwanie klientów,- szukanie przetargów,- reprezentowanie firmy na przetargach,- koordynowanie przepływu informacji,- opieka nad realizowanymi kontraktami w zakresie gospodarowania odpadami,- rozliczanie kierowców obsługujacych transport odpadami
BIOTRANS Sp. z o. o. - 2017-10-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
1. Nadzór nad grupą pracowników. 2. Organizowanie robót konserwacyjnych elektrycznych. 3. Utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia. 4. Planowanie i zgłaszanie potrzeb materiałowych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - CV przesłać posztą lub złożyć osobiście w kancelarii jawnej.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
•prowadzenie ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych z podziałem na osoby i komórki organizacyjne (w tym kontrola bieżąca i ewidencja zmiany miejsca użytkowania wyposażenia),•sporządzanie protokołów likwidacji wyposażenia niezdatnego do użytkowania i przekazywanie protokołu do BBFO,•przesyłanie do BBFO raz na kwartał wartości mienia wynikającej z ewidencji ksiąg inwentarzowych w celu uzgodnienia z ewidencją syntetyczną,•obsługa nowego SIO w zakresie danych finansowych,•organizowanie zamówień publicznych do 30.000 euro (prowadzenie postępowania),•sporządzanie rocznego sprawozdania z zakresu zamówień publicznych,•przygotowywanie zamówień przy zakupach powyżej 100 zł i przekazywanie ich do BBFO,•kontrola faktur i rachunków za zakupione usługi i materiały pod względem
Zespół Szkół Nr 19 w Bydgoszczy - 2016-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przewóz osób na liniach regularnych do 50 km.
PRZEWOZY OSOBOWE Gołba Zygmunt - 2016-11-08 - Zator (małopolskie)
Praca polega na nawiązywaniu kontaktu z osobami poszkodowanymi w wypadkach w celu zaoferowania im pomocy w uzyskaniu należnego odszkodowania
Polskie Biuro Odszkodowań - 2017-04-07 - Gdynia (pomorskie)
Motywacja podopiecznych do udziału w terapii indywidualnej i grupowej, wykorzystywanie oraz stosowanie w pracy z podopiecznymi różnych metod i form terapii zajęciowej, prowadzenie zajęć z grupą teatralną, troska o poprawę bądź utrzymanie dotychczasowej kondycji psychofizycznej mieszkańców domu, stałe uczestnictwo we wszystkich formach aktywności podopiecznych, współudział w procesie uspołecznienia mieszkańców, organizowanie wycieczek i spacerów, współpraca ze środowwiskami poza domem, obowiązek pełnienia funkcji pracownika pierwszego kontaktu, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na stanowisku samodzielnej księgowej/go, dekretacja dokumentów, sporządzanie deklaracji, sprawozdań i analiz
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
DBANIE O CZYSTOŚĆ SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I PORZĄDEK NA HALACH, WYKONYWANIE DROBNYCH PRAC TECHNICZNO- NAPRAWCZYCH, WYKONYWANIE PRAC OGRODNICZYCH, ZAŁADUNEK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
UDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-14 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)
obsluga klienta w zakresie przyjmowania nadania przesyłek kurierskich oraz przyjmowania wpłat.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-prowadzenie ksiąg rachunkowych - sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań - sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji : CIT, PIT, VAT i innych przewidzianych prawem. - przygotowanie płatności wobec banku i innych instytucji finansowych. - kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3-mceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: 8-16 pn-pt
JM GROUP SP. ZO.O. - 2017-05-17 - Mikołów (śląskie)
sprzątanie i dezynfekcja poszczególnych pomieszczeń szpitalnychoferta pracy skierowana jest do osób powyżej 30 roku życia i długotrwale bezrobotnych ( EFS Klucz V )
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
sprzedaż kosmetyków
LOTOS Sklep Br.Ogólnoprzemysłowej - 2016-11-18 - Gniezno (wielkopolskie)