SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY Katowice oferta pracy "NOWAK & RAJWA BUSINESS SERVICES" ANNA NOWAK, BARBARA URBANEK-RAJWA SPÓŁKA CYWILNA
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa klienta w zakresie prowadzenia Ksiąg Handlowych. Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Tworzenie odpowiednich deklaracji PIT i VAT. Rozliczanie rozrachunków. Realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w biurze rachunkowym, lub na stanowisku księgowego. Prawo jazdy kat.B. Znajomość aktualnych przepisów podatkowych. Znajomość programu Symfonia, MS Office (Excel, Word, Outlook). Znajomość programu Symfonia lub Optima. Umiejętności komunikacyjne. Dokładność i zaangażowanie. Doskonała organizacja pracy, znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu: dobrym/komunikatywnym. w piśmie w stopniu: dobrym/komunikatywnym. Kontakt osobisty lub telefoniczny (885-741-442) w godzinach: 8:00-16:00, lub e-mail: agnieszka.sobala (at) nir.com.pl
Data publikacji: 2018-02-26
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: "NOWAK & RAJWA BUSINESS SERVICES" ANNA NOWAK, BARBARA URBANEK-RAJWA SPÓŁKA CYWILNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 38/12, 40-048 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta w zakresie prowadzenia Ksiąg Handlowych. Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Tworzenie odpowiednich deklaracji PIT i VAT. Rozliczanie rozrachunków. Realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w biurze rachunkowym, lub na stanowisku księgowego. Prawo jazdy kat.B. Znajomość aktualnych przepisów podatkowych. Znajomość programu Symfonia, MS Office (Excel, Word, Outlook). Znajomość programu Symfonia lub Optima. Umiejętności komunikacyjne. Dokładność i zaangażowanie. Doskonała organizacja pracy, znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu: dobrym/komunikatywnym. w piśmie w stopniu: dobrym/komunikatywnym. Kontakt osobisty lub telefoniczny (885-741-442) w godzinach: 8:00-16:00, lub e-mail: agnieszka.sobala (at) nir.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu OPTIMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi programów MsOffice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w biurze rachunkowym, lub na stanowisku księgowego. Znajomość aktualnych przepisów podatkowych. Znajomość programu Symfonia lub Optima. Umiejętności komunikacyjne. Dokładność i zaangażowanie. Doskonała organizacja pracy, znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu: dobrym/komunikatywnym. w piśmie w stopniu: dobrym/komunikatywnym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
"NOWAK & RAJWA BUSINESS SERVICES" ANNA NOWAK, BARBARA URBANEK-RAJWA SPÓŁKA CYWILNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 38/12, 40-048 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt osobisty lub telefoniczny (885-741-442) w godzinach: 8:00-16:00, lub e-mail: agnieszka.sobala (at) nir.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty lub telefoniczny, lub e-mail: , Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.02.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zasadnicze zawodowe, wykonywanie termoizolacji budownic
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Płóczki Górne (dolnośląskie)
Prawidłowe i terminowe opracowanie planu finansowego wydatków budźetowych, prawidłowe planowanie i weryfikowanie potrzeb w procesie planowania potrzeb rzeczowo-finansowych budżetu, opracowywanie dokumentów wewnętrznych batalionu regulujących zasady gospodarowania finansami i rachunkowości, zapewnienie zgodności uregulowań przyjętych w dokumentach wewnętrznych batalionu z obszarem finansowym i przepisami, prowadzenie kontroli zgodności operacji gospodarczych z planami finansowymi, kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gospodarczych i finansowych oraz prawidłowości wydatkowania środków, prowadzenie ewidencji i rozliczeń funduszu reprezentacyjnego i okolicznościowego, przekazywanie wyciągów do WOG, dokonywanie naliczeń finansowych niezbędnych do sporządzenia przez organy kadrowe decyzji administracyjnych dla żołnierzy zawodowych, uzgadnianie decyzji dot. spraw finansowych żołnierzy i pracowników resortu, przygotowywanie informacji na odprawy rozliczeniowo-zadaniowe, współuczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań, meldunków, organizowanie i prowadzenie posiedzeń zespołu budżetowego batalionu.
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-01-25 - Rząska (małopolskie)
Dostawa odzieży do klienta na terenie woj. śląskiego. Załadunek, rozładunek - podnoszenie do ok. 20 kg. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00.
ITURRI POLAND SP Z.O.O. - 2018-03-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa administracyjna studentów prowadzenie dokumentacjistudentów (przygotowywanie, przyjmowanie i wydawanie dokumentów)przygotowanie sesji. Praca w godzianch 7-15 (od pn-sb)
Politechnika Opolska - 2017-06-08 - Opole (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, warsztatowych i magazynowych. Utrzymanie porządku wokół budynku i inne prace.
BEL GAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Czarnków (wielkopolskie)
- Samodzielne prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów. Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań rocznych. Weryfikacja poprawności księgowań.- Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Mile widziana znajomość programu OPTIMA. Wymagana znajomość zagadnień prawa podatkowego i bilansowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Katowice (śląskie)
KOSZENIE TRAWY, PRZYCINANIE KRZEWÓW, DRZEW, USUWANIE CHWASTÓW, DROBNE PRACE KONSERWATORSKIE I PORZĄDKOWE, PRACA NA DRABINIE DO 3M;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PIELĘGNACJI ROŚLIN, OBCINANIA GAŁĘZI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, NIEKARALNOŚĆ;
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów na stacji paliw
PPUH "SAREL" Ryszard Sabik - 2018-04-11 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
utrzymanie czystości wokół budynków mieszkalnych
ŁUKASZ KREDA - 2017-08-08 - Juchnowiec Dolny (podlaskie)
Montaż elementów i podzespołów według dokumentacji technicznej,•Montaż instalacji zasilających budynki,•Zabezpieczanie przewodów elektrycznych,•Zapewnienie bezawaryjnej pracy systemu elektroenergetycznego,•Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych,•Wymiana starej i wykonywanie nowej instalacji elektrycznej, kablowej,•Konserwacja elektrycznych obiektów,•Montowanie szaf sterowniczych/rozdzielczych,•Instalacja oświetlenia,
kontakt przez OHP - 2017-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
docieranie i polerowanie detali aluminiowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Poniatowa (lubelskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Zielonka Pasłęcka (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyny drukującej oraz przygotowanie graficzne do obsługi druku
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Michałowice (mazowieckie)
Weryfikacja, dekretowanie oraz księgowanie dokumentówMonitorowanie płatnościSporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby Inwestora Obsługa kadrowo płacowa firmyObsługa gwarancji bankowychObsługa administracyjna biura
Hotel Port 110 - 2017-05-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż poprzez sklep internetowy, portale społecznościowe.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
Konfekcjonowanie art. spożywczych, etykietowanie, dbanie o porządek w miejscu pracy
Krupa Kamil Firma Handlowa KruKam - 2016-10-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
1) opracowywanie pism i dokumentacji realizawanych przedsięwzięć wynikających z bieżącej działalności Klubu; 2) opracowywanie harmonogramóww pracy pracowników Klubu, przedstawianie ich do akceptacji Kierowników Klubu; 3) współudział w aktualizacji pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych pracowników Klubu; 4) prowadzenie "Rejestru udostępnionych/użyczonych pomieszczeń w Klubie 4 Regionalnej Bazy Logistycznej"; 5) opracowywanie wstawki do planu zasadniczych przedsięwzięć Klubu, koordynowanie prac wszystkich pracowników Klubu w tym zakresie; 6) opracowywanie przy współudziale pozostałych osób funkcyjnych Klubu sprawozdań rocznych oraz innych sprawozdań i analiz z działalności Klubu; 7) właściwe i terminowe przygotowywanie projektów dokumentów przedstawianych do akceptacji przełożonym;8) prowadzenie pomocniczych ewidencji pododdziału i przygotowywanie dokumentów do zmian w ewidencji oraz prowadzenie dokumentów w powyższym zakresie; 9) przygotowywanie dokumentacji oraz koordynowanie przedsięwzięć w zakresie prowadzenia gospodarki materiałowej, przygotowywanie zapotrzebowań na dodoatkowy sprzęt kwaterunkowy i k-o według potrzeb wynikających z działalności Klubu oraz Wymagań Eksploatacyjno-Technicznych sprzętu K-O planowanego do zakupu; 10) przygotowywanie dokumentacji w zakresie klasyfikacji i wybrakowania sprzętu kulturalno-oświatowego zgodnie z planem zasadniczych przedsięwzięć; 11) dokonywanie zamówień środków materiałowych i rzeczowych na potrzeby Klubu zgodnie z przyjętymi procedurami; 12) przygotowywanie dokumentacji w zakresie konieczności prowadzenia remontów i gospodarowania pomieszczeniami Klubu oraz udział w uzgodnieniach z RZI w powyższym zakresie; 13) utrzymywanie kontaktów z oraganizacjami pozarządowymi oraz inymi parnterami społecznymi w zakresie działalności Klubu; 14) współudział w akcjach promujących działalność Klubu w Garnizonie Wrocław poprzez przygotowywanie informacji zapewniających efektywną komunikację wewnętrzną (jednostki i instytucje wojskowe garnizonu) oraz zewnętrznej (organizacje pozarządowe, partnerzy społeczni itp.); 15) wykonywanie prac pomocniczych przy organizacji odpraw, festynów, pikników, koncertów i innych zamierzeń organizowanych przez Klub. Oferta dostępna w sali E, C, D, H. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania- brak. Zakres obowiązków: prace wykończeniowe przy meblach drewnianych
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Struga (pomorskie)
SZEF BIURA RACHUNKOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Skierniewice (łódzkie)
Osoba zatrudniona na stanowisku operatora będzie odpowiedzialna za załadunek oraz rozładunek towaru, a także kontrolę nad dokumentacją
REF-CON SERVICE A.OSTROWSKI&J.BIERKA SP.J - 2018-06-07 - Gdynia (pomorskie)
iluminacje świietlne, rzeźbienie w metallach kolorowych, gięcie metalu
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Zgierz (łódzkie)
wykonywanie rysunku technicznego fryzury różnymi technikami, strzyżenie włosów na sucho lub mokro, modelowanie fryzury, farbowanie lub rozjaśnianie włosów, przeprowadzanie zabiegów pielęgnacyjno-leczniczych włosów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Świdnik (lubelskie)
prace magazynowe, przyjmowanie, składowanie towaru , wysyłka towaru
TGS Technika Grzewcza I Sanitarna Płytki Ceramiczne Krzysztof Stoń - 2017-03-09 - Bytom (śląskie)
Wypis polis ubezpieczeniowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Bochnia (małopolskie)
Usługi kosmetyczne, stylizajca rzęs, wykonywanie paznokci żelowych, hybrydowych. Możliwośc pracy na 3/4 etatu.
MIMOSOJ Joanna Pawela - 2017-07-19 - Jankowice (śląskie)
przygotowywanie półproduktów,wydawanie posiłkó,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Głogów (dolnośląskie)
praca w transporcie miedzynarodowym pojazdami do 3,5 T
ROSTLog - 2018-05-17 - Rostarzewo (wielkopolskie)
-przyjęcie towaru i ekspozycja towaru,- sprzedaż towarów,- prace porządkowe i organizacyjne,- metkowanie towaru,- ekspozycja, oznaczenie i udział w inwentaryzacji,- obsługa klienta na stanowisku kasowym,- obslugak klienta na stanowisku branżowym,- obsługa urządzeń technicznych - kasa, terminale płatnicze, obsluga rachunków,- obsługa krajalnicy, maszynki do mielenia mięsa
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, spraw podatkowych, administarcyjnych, pracowniczych, zusowskich (Cv na adres e-mail: info (at) etak.com.pl)
ETAK SP. z o.o. - 2017-11-22 - Wadowice (małopolskie)
Sprzedaż odzieży, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wołomin (mazowieckie)