SAMODZIELNA KSIĘGOWA-PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ PROWADZONA KOMPUTEROWO Białystok oferta pracy Beata Komarzewska- Hurtownia artykyłów dziecięcych "Bambino"

Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA-PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ PROWADZONA KOMPUTEROWO

Wynagrodzenie: od 2 775 PLN

Zakres obowiązków: - prowadzenie księgowości za pomocą komputera- kadry kilku osób- ZUS

Data publikacji: 2019-08-06

Lokalizacja: Białystok (podlaskie)

Pracodawca: Beata Komarzewska- Hurtownia artykyłów dziecięcych "Bambino"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Handlowa 1, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- prowadzenie księgowości za pomocą komputera- kadry kilku osób- ZUS

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNA KSIĘGOWA-PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ PROWADZONA KOMPUTEROWO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: księgowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 3 lata doświadczenia w jednej firmie; znajomość pełnej księgowości

Nazwa pracodawcy:
Beata Komarzewska- Hurtownia artykyłów dziecięcych "Bambino"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
Handlowa 1, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Białystok

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Białystok

Adres strony pracodawcy: http://beticco.pl/

Ulica pracodawcy: Handlowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa odzieży dziecięcej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 06.08.2019

Oferta pracy ważna do: 06.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22d5cd67ef363068f3b6a33cba520bdf

Podobne oferty pracy

INFORMATOR MOBILNY - od 12 PLN

- obsługa pasażerów;- udzielanie informacji nt rozkładu jazdy pociągów
kontakt przez OHP - 2017-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. MARKETINGU - 2 100 - 3 000 PLN

Wykonywanie zadań w dziale marketingu
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "PATEREK" - Paterek - 2017-10-27 - Paterek (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Rozbiórka i burzenie budynków i pozostalych obiektów budowlanych, przygotowywanie terenu pod budowę, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, zakąłdanie stolarki budowalnej, drobne prace budowlane, utrzymanie czystości na terenie budowy, wykonywanie pozostałych robót budowlanych i wykończeczniowych. Pomoc przy wznoszeniu budynku wielorodzinnegio na terenie Ukrainy. Zamawianie materiałów w języku ukraińskib albo rosyjskim. Odbieranie materiałów budowlanych na terenie Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Chroślice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 925 PLN

handel art.spożywczymi,napojami,art.tytoniowymi
Hurt-Detal "STOPER" Sławomir Stopczyk - 2016-07-14 - Ozorków (łódzkie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 2 400 PLN

Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych przydzielonym podmiotom.
CONSULT PLUS SP.Z O.O. - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)

PIEKARZ- POMOCNIK PIEKARZA (O) - od 2 500 PLN

Piekarz- pomocnik piekarza
Piekarnia Anna Skrabacz - 2017-07-04 - Łęg Tarnowski (małopolskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI R45/3172/16 - od 2 000 PLN

przygotowywanie posiłków, dbanie o sale, restauracja KFC przy Autostradzie A1
AMREST SP. Z O.O. - 2016-08-17 - Szewo (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

- Weryfikacja dokumentów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem merytoryczno- księgowym;- Wprowadzanie (księgowanie) dokumentów do systemu komputerowego księgowo-finansowego;- Sporządzanie deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS;- Sporządzanie list płac pracowników, obsługa kadr, prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Gryfino (zachodniopomorskie)

KSIĘGOWY WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 2 800 PLN

Obsługa księgowa Wspólnot Mieszkaniowych (księgowanie fv, pożytków, naliczenia itp.)Godzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plSala E, A
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - 4 000 - 4 600 PLN

- Analiza i weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą PZP oraz wewnętrznymi rozporządzeniami, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie dokumentów w prowadzonych postępowaniach u udzielenie zamówienia publicznego oraz nadzór na ich kompletnością. - Wynagrodzenie: 4000-4600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Miejsce wykonywania pracy: obszar działania Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe, preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, wymagana praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych. Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-07-23 - Katowice (śląskie)

PIEKARZ - CIASTOWY - od 2 350 PLN

Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Ropczyce (podkarpackie)

INSPEKTOR W ODDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW - od 3 520 PLN

1. prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową;2. uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych;3. przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji podwykonawczej odbieranego zadania;4. zlecanie opracowania dokumentacji technicznej;5. zlecanie oraz nadzorowanie prac remontowych;6. sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów;7. prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych;8. wprowadzanie danych do programu informatycznego;9. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, służących do rejestracji spraw;10. współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itd.);11. współpraca z innym komórkami organizacyjnymi. Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;2. wynagrodzenie 3520 zł brutto / miesiąc oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego);3. stałe godziny pracy 7.30-15.30;4. zdobycie cennego doświadczenia;5. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;6. trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami;7. nagrodę roczną.Termin, miejsce i sposób złożenia dokumentów:1) Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 maja 2019 r. do godz. 15.00.2) Miejsce i sposób złożenia dokumentów:a) bezpośrednio w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, parter, w godzinach:poniedziałek: 8:00 18:00, wtorek piątek 8:00 15:00b) drogą pocztową - w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na staż urzędniczy (inspektor w Oddziale Inwestycji i Remontów) w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu na adres:Dyrektor Sądu Okręgowego we Wrocławiuul. Sądowa 150-046 WrocławInformacje dodatkowe:a) Konkurs składa się trzech etapów: etap I weryfikacja zgłoszeń, etap II część praktyczna, etap III rozmowa kwalifikacyjna;b) Po zakończeniu I etapu lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu (www.wroclaw.so.gov.pl zakładka: oferty pracy) w dniu 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;c) Etap II (test wiedzy) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 9.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w sali konferencyjnej 324 (III piętro);d) Etap III (rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w pokoju 351;e) Komunikat zawierający listę osób, które wygrały konkurs oraz listę rezerwową zostanie zamieszczony na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy najpóźniej w dniu 19 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;f) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone;g) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego we Wrocławiu pod numerem telefonu 71 3704213;h) prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokumentów oraz zapoznanie się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej: KLAUZULA INFORMACYJNAzgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Sądowej 1 we Wrocławiu;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail IOD (at) wroclaw.so.gov.pl lub adresem do korespondencji: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2018.917 j.t. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577 j.t)4) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;5) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania i sposobu postępowania z aktami sądowymi oraz inną dokumentacją sądową;7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że takie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);8) Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo żądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a zgoda na przetwarzanie danych może zostać cofnięta w każdym momencie (cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.);9) w oparciu o dane osobowe podane przez Panią/Pana Administrator Danych Osobowych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. (Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się).Oferta dostępna w sali D.
Sąd Okręgowy We Wrocławiu - 2019-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 500 PLN

Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie rejestracji zamówień publicznych, archiwizacja dokumentacji. Wymagane: wykształcenie średnie, znajomość przepisów ustawy- prawo zamówień publicznych. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-02-26 - Wędrzyn (lubuskie)

SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE DOSKONALENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W BIURZE DYDAKTYKI - od 2 300 PLN

- Realizacja prac związanych z terminowym przeprowadzeniem badania jakości kształcenia na wszystkich formach studiów prowadzonych w Uniwersytecie, współpraca przy opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych, dokumentacji, raportów, zestawień, współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu, inicjowanie działań usprawniających pracę Działu Doskonalenia Jakości Kształcenia.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. -Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30 w okresie przeprowadzania badań jakości kształcenia (ankietowania) praca wykonywana będzie według ustalonego wcześniej harmonogramy (w tym wybrane weekendy). Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, umiejętność organizacji i planowania pracy własnej, dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wysoka kultura osobista.Wymagania dodatkowe: znajomość struktury organizacyjnej Uczelni, znajomość Przepisów Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym. Na ofertę mogą również aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)

MECHANIK - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Zielona Góra (lubuskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY/SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości spółki, dekretowanie i księgowanie dokumentów, udział w zamknięciu miesiąca/roku, przygotowanie raportów finansowo-księgowych, monitorowanie poprawności rozrachunków, uzgadnianie sald, ewidencja środków trwałych itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera Sp. z o.o. - 2018-12-19 - Łódź (łódzkie)

SAMODZIELNY KONSULTANT DS.UMAWIANIA SPOTKAŃ B2B - od 2 400 PLN

umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja załozonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach
IQ ENERGETYKA - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)

PLASTYK (S) - 997,4 PLN

utrzymanie porządku na stanowisku pracy, projektowanie karnetów okolicznościowych oraz papaterii ślubnej, ręczne wykonywanie i zdobienie produktów powstających w pracowni, zarządzanie własnym stanowiskiem pracy, komplesowa kreacja produktu.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT DS.REKRUTACJI - od 2 000 PLN

weryfikacja telefoniczna kandydatów, zainteresowania pracą, selekcja nadesłanych aplikacji, spotkania rekrutacyjne, wsparcie działu rekrutacji, publikacja ogłoszeń na wybranych p[ortalach i stronach internetowych, przeprowadzanie rozmów z kandydatami poza biurem praca w godz. 8-16
CONTRAIN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Pasym (warmińsko-mazurskie)

BRUKARZ - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 1 800 PLN

przyjmowanie dostaw art,spożywczych;eksponowanie i oznaczenie towary;składowanie towarów w punkcie sprzedaży z zapewnieniem odpowiednich warunków przechowowania;kontrolowanie jakości przeznaczonych do sprzedaży;obsługa klienta;zawieranie transakcji sprzedaży i wydawanie dokumentów z nią związanych;dokonywanie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Olsztyn (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - do 1 500 PLN

- utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych oraz przylegających do produkcji- utrzymanie porządku i czystości na terenach przyległych do biura i budynków produkcyjnych- monitoring czystości- współpraca z administracją biura- drobne prace ogrodnicze- obsługa urządzeń pomocniczych
De Heus Sp. z o.o. w Łęczycy - 2017-03-09 - Łęczyca (łódzkie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

Szycie odzieży stębnówką i dwuigłówką
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Łódź (łódzkie)

SAMODZIELNY PRACOWNIK DO SPRAW GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 1 850 PLN

Przyjmowanie i wydawanie towaru, praca przy komputerze, elektroniczne rejestrowanie wydań, praca w wymiarze 1/2 etatu. Miejsce wykonywania pracy - Bolesławiec
Iturri Poland Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 057 PLN

utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych oraz socjalnych dla pracowników - sztnie, toalety, prysznice, mycie okien raz na kwartał
VIMBA - 2016-06-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

KELNERKA DO RESTAURACJI.PRACA Z ZAKWATEROWANIEM - REWAL - od 10 PLN

Obsługa gości Dbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Rewal (zachodniopomorskie)