SAMODZIELNA KSIĘGOWA Łajski oferta pracy PPHiO Polhild I Spółka Jawna
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych, księgowanie faktur, nadzór całości zagadnień finansowych, nadzorowanie prawidłowości rozliczeń z budżetem i ZUS, wykonywanie zadań z zakresu kadrowo- płacowego.
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Łajski (mazowieckie)
Pracodawca: PPHiO Polhild I Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Suwalna 6/8, 05-119 Łajski, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych, księgowanie faktur, nadzór całości zagadnień finansowych, nadzorowanie prawidłowości rozliczeń z budżetem i ZUS, wykonywanie zadań z zakresu kadrowo- płacowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łajski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieliszew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów prawa podatkowego
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajmość ustawy o rachunkowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PPHiO Polhild I Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13, 05-230 Kobyłka, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Kobyłka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kobyłka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy:
Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015
Data dodania oferty pracy: 20.11.2015
Oferta pracy ważna do: 19.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt osobisty, telefoniczny pod nr: 509 080 118 lub CV przesłać na maila: ka-trans_adamsmaza (at) o2.pl. Przewóz towarów po krajach Unii Europejskiej. Praca na umowę zlecenie.
Smaza Adam KA-TRANS - 2015-11-27 - Frydrychowice (małopolskie)
wykonanie drobnych czynności produkcyjnych, pakowanie towaru, obsługa maszyn w ruchu, obsługa urządzeń, dbałość o jakość produktu, czynności okołoprodukcyjne, czynności składowania
Human Support Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Słubice (lubuskie)
cięcie blachy, podawanie materiałó, obsługa sprzętu
"USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE" Tomasz Burzyński - 2016-07-29 - Zgierz (łódzkie)
- Weryfikacja dokumentów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem merytoryczno- księgowym;- Wprowadzanie (księgowanie) dokumentów do systemu komputerowego księgowo-finansowego;- Sporządzanie deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS;- Sporządzanie list płac pracowników, obsługa kadr, prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej. prowadzenie rozrachunków.Doświadczenie min 2 lata na stanowisku księgowego.
Gospodarstwo Rybackie MIKOŁAJKI Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
-
Kancelaria Adwokacka Weronika Pawlonka - 2015-12-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
ROZDAWANIA ULOTEK
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie drobnych napraw budynków oraz placów manewrowych, pomocnik elelktromeontera
PUH ELMAX Jan Żywicki - 2018-04-06 - Tychy (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 10.06.2017r.- Praca: 7:30-15:30 (do uzgodnienia).Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
Prace porządkowe, koszenie trawy, krzewów.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętność obsługi kosiarki, kosy, piły spalinowej, mile widziane prawo jazdy.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Jarosław (podkarpackie)
samodzielny księgowy, obsługa klienta w zakresie księgowości, rozliczanie, kontrola obiegu dokumentacji, obliczanie podatków, powiadomienie o przepisach i należaności
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
-
Aleksandra Kukla "RADEK" Biuro Rachunkowe - 2015-12-22 - Żory (śląskie)
podawanie i odbieranie torebek papierowych z maszyny introligatorskiej,pakowanie torebek do opakowań zbiornych
INTERIMAX POLSKA SP. Z O. O. SP. K. A. - 2016-08-25 - Zielonki (mazowieckie)
1)Współudział w gromadzeniu informacji niezbędnych do opracowywania projektów planów finansowych dla jednostek obsługiwanych przez CUWO2)Sporządzanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków na dany rok dla jednostek obsługiwanych3)Sporządzanie na potrzeby kierowników jednostek obsługiwanych dokumentów i informacji niezbędnych do opracowywania prokektów planów finansowych oraz projektów zmian w tych planach4)Monitorowanie realizacji planu finansowego jednostek obsługiwanych5)Współdziałanie z Wydziałem edukacji UMŁ w zakresie sporządzania na potrzeby kierowników jednostek obsługiwanych dokumentów i informacji niezbędnych do opracowania projektów planów finansowych oraz projektów zmian w tych planach6)Zbieranie i przetwarzanie danych niezbędnych do przeprowadzania analiz ekonomicznych i finansowych7)Prowadzenie bieżącej analizy przebiegu realizacji planów finansowych jednostek obsługiwanych8)Stałe podnoszenie kwalifikacji w tym poprzez samokształcenie9)Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywania czynności10)Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce11)Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowych i planistycznych12)Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych i planistycznych13)Informowanie Kierownika Działu Planowania i Analiz o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązkó oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działanie jednostek obsługiwanych.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.01.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
Prace pomocnicze w drukarni
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Stary Sącz (małopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane
MAREK NOWAKOWSKI - 2017-08-08 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
PROGRAMOWANIE APLIKACJI RISK & FINANCE IT RFIT;ZAPEWNIENIE ODPOWIEDNIEJ JAKOŚCI DOSTARCZONYCH ZADAŃPROJEKTOWANIE APLIKACJI RFIT;DOKUMENTOWANIE I RAPORTOWANIE REALIZOWANYCH ZADAŃ;WSPARCIE UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI RFIT.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów, tworzenie bilansu, rozliczenia podatkowe
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pułtusk (mazowieckie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy.
FOREST LEGEND - 2018-04-25 - Mysłowice (śląskie)
Czynności księgowe wspomagające pracę księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
opieka nad osobą starszą, niepełnosprawną, pielęgnacja
PRYWATNY DOM OPIEKI EWA KUZEMKO - 2017-06-29 - Kobylniki (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie pomaturalne/policealne, znjomość j. niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie w stopniu biegłym, 2 lata doświadczenia. Charakterystyka pracy: nawiązywanie kontaktów z Klientami i pozyskiwanie zleceń transportowych, nawiązywanie kontaktów z Przewoźnikami, nadzór nad wykonywanym zleceniem. Kontakt z pracodawcą e-mailowy g.szyszka (at) kayton.eu
KAYTON MACIEJ MIŚKO - 2016-01-29 - Rybnik (śląskie)
wymagane prawo jazdy kat. B, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
PPH Bylicki Sławomir - 2016-11-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie dań a la carte zgodnie z recepturami, wydawanie posiłków dla grup
RADZIKOWSKIEGO SP. Z O.O /Q Hotel Kraków - 2016-04-26 - Kraków (małopolskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów,uzgadnianie sald,przelewy bankowe WAT,WNT,WDT,ewidencja środków trwałych
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Skwierzyna (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, szatni, klatek schodowych (na Serwisie)
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pobieranie opłat za parkowanie, ochrona mienia.
Spółdzielnia Usługowa "ARGOS" - 2017-09-26 - Legnica (dolnośląskie)
- montaż i bieżące serwisowanie urządzeń elektrycznych, obecnych na terenie Zakładu;- nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem instalacji elektrycznych;- obsługa i serwisowanie maszyn i urządzeń do 1 kV;- uzbrajanie i naprawy układów grzewczych form wtryskowych;
ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH "ARTGOS" S.A. - 2017-02-28 - Brzozów (podkarpackie)
jw.
Przedszkole nr 434 - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie zestawień zbiorowych list płac...
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)