SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR 2048) Inowrocław oferta pracy CIECH Soda Polska s.a.
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR 2048)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji aktywów trwałych Dekretacja i księgowanie dokumentów z zakresu aktywów trwałych i kosztów Współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych Prowadzenie rozrachunków oraz raportowanie w tym zakresie Przygotowywanie raportów z zakresu płynności oraz realizowanie płatności bankowych Rozliczenie i raportowanie ZFSŚ
Data publikacji: 2017-05-29
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: CIECH Soda Polska s.a.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji aktywów trwałych Dekretacja i księgowanie dokumentów z zakresu aktywów trwałych i kosztów Współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych Prowadzenie rozrachunków oraz raportowanie w tym zakresie Przygotowywanie raportów z zakresu płynności oraz realizowanie płatności bankowych Rozliczenie i raportowanie ZFSŚ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR 2048)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, rachunkowść
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,praktyczna znajomość przepisów rachunkowych i podatkowych obowiązujących w Polsce,znajomość systemów księgowych,dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: CIECH Soda Polska s.a.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na e-mail rekrutacja.csp (at) ciechgroup.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.05.2017
Oferta pracy ważna do: 29.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, zamawianie towarów, poszukiwanie rynków zbytu, realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Bronisze (mazowieckie)
Szycie damskiej odzieży
SINES Sylwia Zięba - 2019-01-07 - Szadek (łódzkie)
Ewidencjonowanie dowodów księgowych (faktury, noty, rachunki) dotyczących zakupu towarów, materiałów i usług w systemie SAP. Analiza, uzgodnienie kosztów i przychodów na podstawie kosztorysów. Rozliczanie i bieżąca kontrola dokonanych przelewów i ich refundacji przez Instytucje Finansujące.
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ - 2016-02-17 - Lublin (lubelskie)
OSOBISTY I TELEFONICZNY KONTAKT Z KLIENTAMI
P.H. DOBIS SP. Z O.O. - 2017-11-09 - Trzciana (podkarpackie)
- Przygotowywanie śniadań, dań obiadowych, surówek, warzyw,, pieczenie mięs. - Przyjmowanie surowców oraz ich należyta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie należytej czystości i higieny.- Wynagrodzenie netto 2 000,00 złKontakt: osobisty, telefoniczny 58 531-51-88 lub e-mail: carina (at) hotel.tczew.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2019-10-10 - Tczew (pomorskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- księgowanie dokumentów- obliczanie podatku dochodowego- VAT- bieżąca współpraca z klientami
Biuro rachunkowe Locatio Renata Dobrowolska - 2019-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości sp. z o.o.Rozliczanie roczne sp. z o.o.Sporządzanie bilansów
BETA OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:1) koordynowanie działań związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych przez poszczególne wydziały i jednostki organizacyjne Miasta oraz ich nadzorowanie pod względem formalno-prawnym,2) koordynacja działań jednostek organizacyjnych w zakresie komunikacji społecznej,3) realizowanie projektów z zakresu komunikacji społecznej skierowanych do mieszkańców,4) współpraca w zakresie komunikacji społecznej z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami, których celem jest rozwój miasta i społeczeństwa obywatelskiego,5) współpraca z jednostkami w zakresie diagnozowania i rozwiązywania konfliktów społecznych,6) prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką informacyjną Burmistrza i Rady Miasta, w tym: przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych, przygotowywanie prezentacji i innych materiałów dotyczących pracy samorządu,7) przygotowywanie materiałów z pracy Burmistrza, Rady i Urzędu dla prasy, radiai telewizji oraz innych mediów,8) dbanie o właściwy wizerunek Miasta, władz samorządowych i administracji w krajui zagranicą,9) ścisła współpraca z naczelnikami wydziałów w zakresie informacji zamieszczanych na oficjalnej stronie internetowej Miasta, a dotyczących pracy Urzędu, nadzór redakcyjny nad tymi informacjami,10) współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt państwowych,11) organizowanie wizyt osobistości życia publicznego wraz z obsługą tych wizyt,12) prowadzenie kalendarium rocznic i wydarzeń związanych z życiem społeczno-gospodarczym mieszkańców. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie od 3000 zł do 5000 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2017-10-20 - Ustka (pomorskie)
prowadzenie spraw kancelaryjnychprowadzenie spraw kadrowychobsługa urządzeń biurowych
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Głownie - 2018-10-17 - Głowno (łódzkie)
mycie naczyń i sprzętów kuchennych, obróbka wstępna surowców służących do przygotowania posiłków, utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu bloku żywienia
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-02-27 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe oraz doświadczenie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą.
FHU Marian Paluch - 2016-09-08 - Rybnik (śląskie)
lakierowanie samochodów
TOMCARS Blacharstwo-Lakiernictwo Tomasz Kukowski - 2017-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
dbanie o utrzymanie porządku w biurze, obsługa urzadzeń biurowych, nadzór nad dokumentami, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Przodkowo (pomorskie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego wokół Sądu w Mińsku Mazowieckim.Wymagane orzeczenie o niepełnosprawności oraz doświadczenie.
KMORDER Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
kontrola jakości zgodnie z instrukcją i standardami, raportowanie do przełożonego
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa maszyn szwalniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
sprzedaż artykułów motoryzacyjnych
Auto-Części Zagól s.c. B. Zagól , K. Zagól - 2019-08-29 - Gdów (małopolskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przewóz rzeczy, udział w załadunku i rozładunku towaru. Przewóz towaru na terenie kraju , głównie woj. Dolnośląskie.
"KOLIBER" ANDRZEJ SIERPOWSKI - 2017-06-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości (dekretowanie, księgowanie dokumentów), rozliczanie podatków VAT, CITGodziny pracy: 7.00-15.00
"ZAKŁAD BUDOWLANO - INSTALACYJNY JARMAKOWICZ ZAPOLSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, JPK, płac, ZUS, obsługa programów komputerowych,sprawozdania, rozliczenia
Gminna Spółdzielnia "SCh" - 2017-10-19 - Żywiec (śląskie)
Samodzielne księgowanie dokumentów (KH i KPiR). Praca w godz. 8-14.
Biuro Rachunkowe EM-fin Bożena Chojnacka - 2018-01-02 - Wyszogród (mazowieckie)
Rozbiór półtusz na elemnty,produkcja wyrobów wędliniarskich,obsługa wędzarni elektrycznej.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe BIMEX Jerzy Bitel - 2018-07-24 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa telefoniczna klienta
KT-TECH Tomasz Formański w Ciechanowie - 2017-05-23 - Ciechanów (mazowieckie)
obslua klienta
MONIKA KOLKA SALON FRYZJERSKI - 2016-10-06 - Bukowina (pomorskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
Segregacja, rozwijanie i belowanie makulatury, praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
1) Do szczegółowych obowiązków pracownika należy:a. bieżąca obsługa klientów placówki i pracowników;b. przeprowadzanie elektronicznego naboru dl klas1 w ZSZWO;c. obsługa programów: SIO zmodernizowany, SIO, ZSZWO moduł - System Zarządzania Uczniem, HERMES przekazywanie danych uczniów biorących udział w egzaminie ósmoklasisty;d. sporządzanie kopii dokumentów szkolnych;e. prowadzenie księgi uczniów;f. sporządzanie wykazów uczniów: obcokrajowców; biorących udział w bezpłatnych lekcjach języka polskiego2g. rejestr i przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i przekazywaniem do innych szkół uczniów;h. rejestr upoważnień;i. rejestr skarg i wniosków;j. sporządzanie pism dot.:i. odroczeni spełniania obowiązku szkolnego;ii. zwalniających z zajęć edukacyjnych;iii. nauczania indywidualnego i specjalnego.k. współpraca z pielęgniarką, stomatologiem, pracownikiem biblioteki szkolnej, Poradnią Badania Wzroku i Słuchu w zakresie przekazywania danych o uczniachl. prowadzenie list uczniów kontrola liczebności klas;m. wydawanie zaświadczeń;n. samodzielne redagowanie pism;o. zaopatrzenie sekretariatu w druki i materiały biurowep. wykonywanie innych poleceń dyrektora placówki i sekretarzem szkoły oraz prac związanych z działalnością sekretariatu,q. bieżąca obserwacja zmian w prawie oświatowym.2) Pracownik odpowiada przed dyrektorem za:a. rzetelne i terminowe wykonywanie zadań,b. sprawną i uprzejmą obsługę interesantów,c. estetyczny wygląd sekretariatu,d. oszczędne gospodarowanie powierzonymi materiałami,e. wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły,f. przestrzeganie ustalonego czasu pracy.IV. WymaganeSzczegółowy zakres obowiązków oraz dokumenty, które kandydat do pracy powinien złożyć znajdują się na stronie internetowej placówki: www.sp17.net.pl.Praca w godz. 7:30-15:30Kontak z pracodawcą: sekretariat.sp17 (at) op.pl lub 71-7986923
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 17 we Wrocławiu - 2018-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)