SAMODZIELNA KSIĘGOWA Kraków oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji, rejestrów i deklaracji podatkowych, prowadzenie gospodarki materiałowej, ewidencji środków trwałych, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby wewn. i zewn., uzgadnianie obrotów i sald kont, wycena aktywów i pasywów, rozliczanie produkcji, rozliczanie inwentaryzacji, współpraca z instytucjami zewn., audytorami, organami podatkowymi i bankami.
Data publikacji: 2020-10-15
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 48/7, 30-551 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji, rejestrów i deklaracji podatkowych, prowadzenie gospodarki materiałowej, ewidencji środków trwałych, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby wewn. i zewn., uzgadnianie obrotów i sald kont, wycena aktywów i pasywów, rozliczanie produkcji, rozliczanie inwentaryzacji, współpraca z instytucjami zewn., audytorami, organami podatkowymi i bankami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 3 500 zł + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 7
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Księgowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum średnie kierunkowe, dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, zdolności analityczne, dokładność, sumienność, uczciwość, dobra organizacja pracy, inicjatywa, bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Word, MS Excel), dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Comarch ERP XL, mile widziane uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, minimum 3 lata na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6790084565
danePracodawcy_regon: 008150390
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 48/7, 30-551 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 48
danePracodawcy_nrLokalu: 7
Profil działalności pracodawcy: Produkcja elementów elektronicznych.
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.10.2020
Data dodania oferty pracy: 15.10.2020
Oferta pracy ważna do: 13.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9a04533f6c12e5e638fe39becc13f706
Podobne oferty pracy
Sporządzanie kosztorysów budowlanych
Systemy bramowe Serwis Sp. z o.o. - 2018-06-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Samodzielne wykonywanie prac szkutniczych- Praca w Tczewie,- Praca 1-zmianowa- Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą (od 15,,00 zł netto za godzinę)- Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: e-mail: malgorzata.l (at) admiralpowerboats.com; telefoniczny: 605-841-902 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
ADMIRAŁ DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Tczew (pomorskie)
Tworzenie i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, udział w przygotowywaniu raportów i analiz finansowych, samodzielne prowadzenie dokumentów ewidencji księgowej, prowadzenie i obsługa dokumentacji kadrowo - płacowej pracowników, ZUS - przesyłka elektroniczna. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - 3 m-ce. Wynagrodzenie od 4000 zł - zależne od posiadanych kwalifikacji.
PHU "FALA" OLGA BOYKO - SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-15 - Piła (wielkopolskie)
ewidencja, dekretacja i księgowanie operacji związanych ze środkami trwałymiwartości niematerialnych i prawnych,ewidencja nakładów inwestycyjnych,ewidencja i rozliczenie zużycia materiałów i wyposażenia,sporządzanie sprawozdań GUS,ubezpieczanie majątku,rozliczanie kosztów podróży służbowych,obsługa rozliczeń zagranicznych,podatek od nieruchomości i wieczyste użytkowanie gruntu, podatek od środków transportowych ( obliczanie i przelewy),obsługa programu księgowego Cogisoft
POLSKIE ZAKŁADY ZBOŻOWE"PZZ" W KRAKOWIE Spółka Akcyjna - 2017-08-10 - Niepołomice (małopolskie)
Zbieranie i uzgadnianie oraz weryfikacja zapotrzebowania w cyklach planistycznych, bieżących i doraźnych, na części zamienne i techniczne środki materiałowe oraz zapotrzebowań awaryjnych ( wynikowych). Uczestniczenie w postępowaniach o zamówienia publiczne w zakresie sporządzania dokumentacji, przygotowywanie projektów o udzielenie zamówienia publicznego, realizowanie zadań związanych z planowaniem finansowym, rozliczanie dokumentów obrotu materiałowego i kontrolowanie ich obiegu, weryfikowanie sprawozdań w wymienionym zakresie ( sporządzanych przez inne komórki wewnętrzne)
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE - 2020-11-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Ewidencja dokumentów finansowo-księgowych (pełna księgowość) oraz inne czynności związane z księgowością firmy. Praca w godz. 8-15 w Kołobrzegu
MEDYK-SPA Małgorzata Andrzejczuk - 2018-03-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie księgowości nieruchomości, rozliczenia właścicieli, mediów, podatków.
ARETE Zarządzanie Nieruchomościami - 2016-05-18 - Gdynia (pomorskie)
Prace związane z obsługą procesu produkcyjnego, obróbka metali i nakładanie powłok.
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Iłowa (lubuskie)
Sporządzanie potraw kuchni włoskiej tj. pizzy, sałatki itp.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
pielęgnacja osób przewlwkle chorych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Złotoryja (dolnośląskie)
utrzymanie czystosci w pokojach hotelu oraz częściach wspólnych
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
PRACA W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI OPERACYJNEJ (S-3, P-3) PLANOWANIA, SZKOLENIA I GOTOWOŚCI MOBILIZACYJNEJ I BOJOWEJpraca na 1/2 lub pełen etat
ODDZIAŁ ZABEZPIECZENIA CENTRUM SZKOLENIA SIŁ POŁĄCZONYCH ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO W BYDGOSZCZY - 2020-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości Firmy, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zewnetrzne i wewnętrzne, ksiegowanie faktur, sporzadzanie deklaracji PIT,CIT, rozliczanie magazynu produkcji, analiza kosztów i przychodów, przygotowywanie analiz dotyczących planowanej produkcji.
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2019-01-08 - Kiełpiny (wielkopolskie)
PRACE GOSPODARCZE, PIELĘGNACJA ROŚLIN, SADZENIE, ZBIORY,WYMAGANIA: SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, wykształcenie zawodowePRACA-7-15W SEZONIE - PRACA W WOLNE DNI
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-07-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Młock (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2600-3200 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Prace gospodarcze,pomocnicze przy obróbce drewna, układanie tarcicy, desek, pomocnicze prace budowlane
Zakład Obróbki Drewna "ZODAN" - Adam Nowak - 2017-10-19 - Wysoka (wielkopolskie)
prace przy produkcji bram garażowych i ogrodzeniowych
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wola Batorska (małopolskie)
- montaż elementów instalacji HVAC zgodnie z wytycznymi i rysunkiem technicznycm, ocena poprawności działania instalacji.
SIMBESCO POLSKA Sp.z.o.o. - 2017-02-13 - Janin (pomorskie)
Pomoc przy projektowaniu zbiorników.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
SPAWANIE MET. MAG , MIG LUB TIG
Firma Handlowo - Usługowa "ALIS" Sebastian Hamala - 2020-03-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję sklepu.
Super- Pharm Gdańsk 077 - 2019-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodny ze st.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Sławoszowice (dolnośląskie)
- księgowanie dokumentów kasowych,- dekretacja dokumentów,- kontrola rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie oddziałów szpitala
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-05-11 - Września (wielkopolskie)
Praca w siedzibie firmy we Wrocławiu ,a także cała Polska, pracodawca zapewnia dojazd oraz zakwaterowanie dyspozycyjność od 6 do 17 w różnych dniach,ok 168 godzin miesięcznie ,umowa zlecenie , a po okresie próbnym umowa o prace, w zależności od zlecenia monitoring pracowników,poszukiwanie nowych kandydatów,wprowadzanie pracowników na zakłady oraz poszukiwanie zakwaterowania ,praca w delegacjach ,prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny, Oferta pracy dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
Gryf s. c. - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Ustawienie parametrów na maszynie, bieżąca kontrola pracy maszyny, montaż elementów
kontakt przez OHP - 2019-05-06 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Naprawa pojazdów
OPONY GOCZOŁ EDWARD GOCZOŁ STRZELCE OPOLSKIE - 2019-02-15 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie min. 3 lata; Certyfikat Ministerstwa Finansów, praktyczna wiedza z zakresu przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości, praktyczna wiedza z zakresu kadr i płac, zdolności analityczne i organizacyjne, umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów, zaangażowanie i dobra organizacja pracy własnej, biegła obsługa komputera, znajomość programu Rewizor będzie dodatkowym atutem; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie sprawozdań finansowych rocznych/ miesięcznych i raportów na potrzeby sprawozdawczości finansowej i raportowania, rozliczanie podatku VAT i sporządzanie deklaracji, naliczanie zaliczek na podatek CIT, wystawianie faktur VAT i innych dok. sprzedażowych, prowadzenie kadr i płac (akta osobowe, , umowy, listy płac, ZUS), nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami - windykacja, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PPHU Prometeusz Wojciech Kras - 2020-11-04 - Gliwice (śląskie)