SAMODZIELNA KSIĘGOWA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych,rejestry VAT
Data publikacji: 2017-03-22
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych,rejestry VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2017
Data dodania oferty pracy: 22.03.2017
Oferta pracy ważna do: 21.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, fakturowanie,- księgowanie i sprawdzanie poprawności dokonanych księgowań,- rozliczanie faktur sprzedażowych i zakupowych, - przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),-przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,- przygotowywanie dokumentów do banków,- współpraca z działem IT w ramach poprawiania efektywności pracy działu i doskonalenia procesów przesyłu danych księgowych,- szkolenie nowych pracowników działu.
CYFROWA FOTO - 2017-09-14 - Zaczernie (podkarpackie)
Piekarz
Gminna Spółdzielnia "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Ryglicach - 2018-09-26 - Ryglice (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
Administrowanie sprzętm i sieciami teleinformatycznymi
79 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe - 2018-08-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Umowa zlecenie - praca tymczasowa.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Somonino (pomorskie)
- weryfikacja i księgowanie dokumentów z różnych obszarów zgodnie z wewnętrznymi standardami i obowiązującymi przepisami podatkowymi,- czynny udział w miesięcznych / rocznych zamknięciach i uzgodnieniach kont ,- sporządzanie sprawozdań GUS- rozliczanie podatku VAT- rozliczanie faktur zakupu,- kontakt z klientem i wewnętrznymi działami firmy,- przygotowywanie raportów.
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
kosztorysowanie, weryfikacja zamówień, przygotowywanie ofert Sala D
KAN-REM sp. z o.o. - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Szycie rożnymi technikami szwalniczymi pokrowców, elementów na meble, poszew itp.
GBJ Spółka z o.o. - 2019-03-26 - Śliwice (kujawsko-pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku samodzielnego referenta ds. IT należy w szczególności realizacja zadań w obszarze informatycznym Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym w szczególności administrowanie i realizacja całokształtu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych, zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych oraz: 1) realizacja całokształtu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w tym w szczególności:a) aktualizacja sterowników i oprogramowania,b) czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy sprzętu komputerowego,c) diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania,d) sporządzanie ewidencji sprzętu informatycznego Biura Związku Gmin Regionu Płockiego oraz okresowej weryfikacji stanu sprzętu w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego.e) zgłaszanie problemów, propozycji modyfikacji i udoskonaleń systemów;f) przygotowywaniu planów zakupu sprzętu biurowego i informatycznego oraz przygotowywaniu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich niezbędnych dokumentów do realizacji zamówienia na sprzęt biurowy i informatyczny zgodnie z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 4 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) rejestrowanie raportów nieruchomości otrzymanych od Wykonawców zawierających informację o nieodebraniu odpadów z nieruchomości lub odebraniu odpadów z kodem awaryjnym; 3) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP na podstawie informacji przekazywanych przez Zespół ds. organizacyjno - kadrowych;4) okresowa weryfikacja uprawnień ZGRP jako użytkownika systemów teleinformatycznych;5) wsparcie przy nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami, systemem identyfikacji pojemników i worków, programem TEMIDA oraz innych systemów i programów wykorzystywanych przez Biuro ZGRP w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, w tym w szczególności:a) udostępnianie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów, mobilnych czytników kodów kreskowych b) raportowanie i eksportowanie danych;c) nadzór nad eksploatacją i bieżącym rozwiązywaniem problemów związanych z rozwiązaniami technologiczno-informatycznymi, w tym obsłudze serwerów ftp, czytników i systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą kodów kreskowych, systemu GPS;d) eksport danych z systemu identyfikacji pojemników i worków przekazanie odpowiednim Działom/Zespołom, w tym współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych;6) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy, w tym weryfikacja tras pozyskanych z systemu GPS;7) współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych;8) prowadzenie analiz tras wywozowych na podstawie systemu GPS firm wywozowych;9) generowanie raportów od/dla wykonawców;10) bieżącej pomocy technicznej oraz merytorycznej przy obsłudze systemów i programów informatycznych; 11) aktualizowanie rejestru nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami oraz przesyłanie aktualizacji Wykonawcom;12) administrowanie środowiskiem sieciowym i serwerowym użytkowanym przez ZGRP;13) administrowanie stronami internetowymi Związku, domeną ZGRP.PL oraz serwerem ZGRP, w tym uaktualnianiu oraz modernizowaniu stron internetowych Związku, nadzór techniczny nad rozbudową i tworzeniem stron, zarządzanie treścią;14) opracowywanie graficzne materiałów na zlecenie komórek organizacyjnych materiałów promocyjnych itp.;15) zabezpieczenie medialne spotkań, konferencji, szkoleń itp. organizowanych przez Związek Gmin Regionu Płockiego;16) realizacja polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych, zapobieganie naruszeniom oraz nadzór nad archiwizowaniem i bezpieczeństwem gromadzonych i przesyłanych danych;17) nadzór nad oprogramowaniem antywirusowym, analiza incydentów;18) kopie zapasowe systemów informatycznych i baz danych funkcjonujących w ZGRP;19) dokumentowanie zaistniałych incydentów w środowisku sieciowym w czasie codziennej pracy;20) wsparcie przy administracji systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Dzierzgowo (mazowieckie)
Naprawa i konserwacja maszyn, rozwiązywanie problemów technicznych w miejscu zamieszkania klienta, prowadzenie dokumentacji serwisowej, praca na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiego.
KOMPANIA LEŚNA CHODKIEWICZ, MAZURKIEWICZ, PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-26 - Zamość (lubelskie)
-Przyjmowanie, wydawanie towaru,-Obsługa programu informatycznego zarządzającego towarem,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie CV na adres e-mail:pkryza (at) iturri.com-Praca na 1/2 etatu, na umowę na zastępstwo, godziny pracy do ustalenia, praca w poniedziałek, środę i piątek.
ITURRI POLAND SP. Z O.O. - 2017-06-13 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie biura/ rejestracji, prowadzenie kalendarza, prace administracyjne, przygotowanie dokumentów dla księgowej i rozliczanie z innymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Bochnia (małopolskie)
ZADANIA•Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo – księgowego (faktury, wyciągi bankowe etc.) •Pilnowanie terminów płatności należności i zobowiązań, analiza i uzgadnianie rozrachunków•Prowadzenie ewidencji księgowych (uproszczona księgowość) i nadzorowanie procesów księgowych w zakresie zgodności z procedurami i zasadami księgowości•Rzetelne i terminowe przygotowanie deklaracji oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi•Prowadzenie ewidencji środków trwałych•Prowadzenie obsługi kadrowej i płacowej - rozliczanie płac i prowadzenie spraw kadrowych•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS, GUS, NBP)•Realizacja innych zadań zleconych przez prz
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "KROMET" STANISŁAW KROWICKI - 2018-10-08 - Szczekociny (śląskie)
Dostawca pizzy, realizacja zamówień na adres klienta
ROMAN FEDOROWICZ PHU BUD-ROM - 2018-02-27 - Oława (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych pracowników, prace biurowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
Opis i zakres zadań stażysty:- radagowanie pism- korespondencji do inwestorów/ zamawiajacych/ Wykonawców i innych instytucji;- przepisywanie protokołów z narad koordynacyjnych/technicznych, z rady budowy itp.;- prowadzenie i porządkowanie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zada inwestycyjnych;- porządkowanie akt i dokumentacji budowy;- organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów;- sporzadzanie, weryfikowanie, uzgadnianie i kontrolowanie rozliczeń poszczególnych zadańinwestycyjnych;- weryfikowanie i kontrolowanie hormonogramów rzeczowo - finansowych wykonawców robót;- dopilnowanie terminowej realizacji zawartych umów i obowiązków z nich wynikających, a także terminowości wykonywania obowiązków określonych w innych dokumentach m. in. w protokołach z narad, bieżacej korespondencji itp.;- dopilnowanie gromadzenia w trakcie realizacji robót dokumentów odbiorowych przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;- sporządzanie wniosków, raportów, rozliczeń i sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji ramach usług inżyniera kontraktu, wg zasad i przepisów, RPO, PROW, POIS;- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z sasadami BHP, ochrony ppoż., ochrony srodowiska i wymaganiami ergonomii.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Człuchów (pomorskie)
obsługa maszyn introligatorskich
Drukarnia KorelGraf - 2018-08-01 - Malbork (pomorskie)
- obsługa klientów w salonie Orange - sprzedaż uslług telekomunikacyjnych
AMC MOBILE WOJCIECH MIGDAŁ - 2018-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola działań operacyjnych, okresowa kontrola wykonania bieżących celó, analiza raportów firmy, reprezentowanie firmy, kontakt z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Codzienne odkurzanie podłóg, mycie parapetów, okien, drzwi, codzienne usuwanie śmieci z koszy.
kontakt przez OHP - 2017-12-13 - Czeladź (śląskie)
WYMAGANIA PRACODAWCY WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI MECHANICZNE, SPAWALNICZE LUB ŚLUSARSKIE, MILE WIDZIANA KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGOPRACODAWCA ZAPEWNIA DARMOWY TYGODNIOWY KURS NA MECHANIKA NACZEP W CELU UZYSKANIA PRAKTYCZNEJ I TEORETYCZNEJ WIEDZY Z MECHANIKI NACZEP, PO UKOŃCZENIU KURSU ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PODJĘCIA PRACY ZA GRANICĄ W WARSZTATACH NAPRAWCZYCH W SZWECJI DANII ORAZ NIEMCZECHMOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA, PRACA W WOLNE DNI
RAMSDAL PLUSJOB TRAINING CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Organizowanie uroczystości ogólnouczelnianych i wydziałowych oraz imprez promujących Uczelnię. Prowadzenie działań mających na celu promocję oferty edukacyjnej. - Wynagrodzenie: 3500 - 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych, często awaryjnych sytuacjach. Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-02-13 - Katowice (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firmy oraz kadr
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "BATPOL" S.C. Łukasz Batog, Janina Batog, Michał Batog - 2017-09-13 - Sosnowiec (śląskie)
Samodzielny księgowy
Biuro Rachunkowe "ALFA" Anna Wasztyl - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
księgowanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczanie produkcji
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Lublin (lubelskie)
Transport maszyn drogowych.
"IMKOP" Firma Usług Wielobranżowych Machuta Ireneusz - 2016-10-27 - Ciecholewy (pomorskie)
mycie pojazdów ciężarowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SERWIS OGUMIENIA MIROSŁAW MELEROWICZ - 2017-10-23 - Goździn (wielkopolskie)
według stanowiska
BARTŁOMIEJ SZCZERBAK CAR-SERWIS - 2016-05-24 - Rudawa (małopolskie)