SAMODZIELNA KSIĘGOWA/ASYSTENT KSIĘGOWEGO Kielce oferta pracy PODATKI I RACHUNKOWOŚĆ - RUSEK SP Z O.O. w Kielcach
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2016-01-04
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: PODATKI I RACHUNKOWOŚĆ - RUSEK SP Z O.O. w Kielcach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Złota 24/2, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku-samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych.
Nazwa pracodawcy:
PODATKI I RACHUNKOWOŚĆ - RUSEK SP Z O.O. w Kielcach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Złota 24/2, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na e-mail: katarzyna.hyska (at) rusek.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Złota
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.01.2016
Oferta pracy ważna do: 04.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie powierzchni biurowych, pokoi hotelowych.
Aquila Hotele Sp.zo.o. - 2016-08-10 - Józefów (mazowieckie)
- Prowadzenie rejestrów VAT- Dekretowanie, wprowadzanie i archiwizowanie dokumentów sprzedaży - Rozliczanie magazynów - Uzgadnianie kosztów produkcji wyrobów i usług oraz monitorowanie ich odchyleń od kosztów planowanych - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia - Księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów - rozliczanie inwentaryzacji
REMONTOWA LNG SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Rumia (pomorskie)
jw
ISI INTERCASH POLAND sp. z o. o. - 2018-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, realizacja pracy socjalnej, planowanie świadczeń z pomocy społecznej.Praca na umowę o pracę od 7 do 15 na terenie Gminy Siemyśl.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu - 2017-01-18 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Chojnice (pomorskie)
Wymagana znajomość regulacji prawnych Kodeksu Pracy, Karty nauczyciela, ustawy o pracownikach samorzadowych, sporzadzanie dokumentacji kadrowej dla nauczycieli i pozostałych pracowników, obsługa programu Vulcan Kadry i Vulkan Feniks ( kasa), sporzadzanie elektronicznych sprawozdań do GUS, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oswiatowej, sporzadzanie zaswiadczen pracowniczych i bieżących pism, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, obsługa kasy. Umowa o pracę na zastępstwo na okres około 3 m-cy.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2018-01-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
praca w terenie przy utrzymaniu terenów zielonych
Zakład Konserwacji Zieleni BONSAI S.C. - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie czystości i porządku w pokojach hotelowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych, znajomość zastosowania środków czystości używanych przez hotel, kontrola działania urządzeń, zgłaszanie usterek, autokontrola sprzątania. Proponowany okres zatrudnienia: umowa na okres próbny, umowa na czas określony 2 lata, docelowo na nieokreślony.praca na dwie zmainy 6-14, 14-22sala B
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
- nadzór i koordynacja pracy pracowników gospodarczych,- odpowiedzialność za organizację robót- naprawa stolarki okiennej, drzwiowej,- prowadzenie zapisów dot. ilości zakupionych materiałów remontowych i miejsca ich wykonywania,- wykonywanie prac budowlanych (malowanie, tynkowanie, etc.)[Praca na okres próbny] : 3 miesiące[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00Kontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2017-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace przy produkcji żywności, pakowanie produktów, załadunek towaru, kontakt z zespołem i dostawcami ukraińskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Ziewanice (łódzkie)
Prowadzenie ksiag rachunkowych, rozliczanie podatków.
Pronet sp. z o.o. - 2018-02-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Sprzedaż i transport warzyw i owoców na giełdzie rolno - towarowej.
E.J.-B HURT - DETAL Jarosław Bućko - 2018-04-04 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie pełnej księgowości; księgowanie dokumentów księgowych, faktur kosztowych, wyciągów bankowych; udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych; wsparcie przy sporządzaniu deklaracji VAT, CIT; przygotowywanie zaliczek i rozliczeń pracowniczych; zamknięcia i ustalenia sald kont, przygotowywanie przelewów i ich księgowanie
MICHAEL PAGE INTERNATIONAL (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-obsluga linii produkcyjnej-kontrola jakości wytworzonego produktu, przestrzeganie ustalonych standardów jakości-nadzorowanie pracy maszyny oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego mmaszyn-zgłaszanie oraz samodzielne usuwanie awarii maszyn-realizowanie produkcji według bieżących planów produkcyjnych-wypełnianie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy maszyn i urządzeń, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż.-utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
EOL POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
Sprzątanie budynku zgodnie z grafikiem i harmonogramem pracy, zapewnienie mieszkańcompomocy w utrzymaniu porządku w pokojach, łazienkach i pozostałych pomieszczeniach mieszkalnych, z których korzystają mieszkańcy.
STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
wykładanie towaru na półki sklepowe, metkowanie towaru, obsługa klienta, wykonywanie porządku w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Skoczów (śląskie)
Kontrola jakości grzejnika aluminiowego, obsługa urządzeń pomiarowych (suwmiarką). Posługiwanie sie urządzeniami pomiarowymi (suwmiarka). Gotowość do pracy w systemie brygadowym. Doświadczenie mile widziane
Armatoora S.A. - 2017-06-06 - Nisko (podkarpackie)
kierowanie budową, sporządzenie dokumentacji kosztorysowej wraz z obsługą plotera - programu do kosztorysowania, rozliczanie budowy
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kije (lubuskie)
jw.
Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Zbrojnych - 2017-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Świdnica (dolnośląskie)
wyszukiwanie dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Dominów (lubelskie)
przyjmowanie, wydawanie towaru z magazynu na magazyn, pakowanie materiałów do wysyłki, obsługa pił taśmowych, obsługa wózka widłowego i (suwnicy),rozwożenie materiału na plac składowy-praca w hurtowni stali jakościowej
OBERON DYRDA ROBERT - 2018-08-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca przy linii produkcyjnej, montaż drobnych elementów, bieżąca kontrola produktu
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp.K - 2018-05-10 - Kórnik (wielkopolskie)
Dekretacja dokumentów księgowych, bieżące wsparcie głównego księgowego w prowadzeniu pełnej księgowości, kontrola prawidłowości transakcji finansowych oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, sporządzanie oraz nadzór nad prawidłowością deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do audytów oraz kontroli skarbowych, praktyczna znajomość podstawowych zasad i przepisów z zakresu rachunkowości i podatków VAT, CIT. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
PONER SP. Z O.O. - 2018-07-17 - Mianowice (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Bukowno (małopolskie)
obsługa co
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)
Przedstawiciel handlowy
"SEKO" KOTŁY CENTRALNEGO OGRZEWANIA W DĘBICY - 2016-02-18 - Dębica (podkarpackie)