SAMODZIELNA KSIĘGOWA 1/2 ETATU Ustka oferta pracy "ANEX PLUS" Sp. z o. o.
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej rachunkowości w spółce z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych ( miesięcznych , kwartalnych, rocznych) , kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi m.in;US.GUS,ZUS, prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych ,forma umowy do uzgodnienia; praca w godz. 8-16;
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: "ANEX PLUS" Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 51, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej rachunkowości w spółce z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych ( miesięcznych , kwartalnych, rocznych) , kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi m.in;US.GUS,ZUS, prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych ,forma umowy do uzgodnienia; praca w godz. 8-16;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MINIMUM 5 LAT NA STANOWISKU KSIĘGOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SYMFONIA
Nazwa pracodawcy: "ANEX PLUS" Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 51, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 18.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
Izabela Gupta Simplex - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników, opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji i pism urzędowych, kontrola i rozliczanie pracowników z czasu pracy, prowadzenie dokumentacji pracowników (akta osobowe, ewidencja zatrudnienia, ewidencja szkoleń, badań lekarskich itp.), sporządzanie listy płac, opracowywanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, kart urlopowych, wypłaconymi przez płatnika świadczeniami za czas choroby, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej pracowników oraz dokumentacji rozliczeniowych do ZUS, sporzadzanie informacji o dochodach PIT-11, obsługa w Urzędach Skarbowych, obliczanie wysokości składek na ubezpieczenia oraz rozliczenie należności z tych tytułów, przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia wymaganych przepisami, sporządzanie sprawozdań do GUS, prowadzenie ubezpieczeń pracowniczych, prowadzenie spraw polityki bezpieczeństwa informatycznego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzanie umów cywilnoprawnych, obsługa Biuletynu Informacji Publicznej GOTSiR "Nautica", wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2016-06-20 - Gorzyce (śląskie)
• Prowadzenie ksiąg rachunkowych dla klientów biura,• Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów dla klientów biura• Wykonywanie rozliczeń podatkowych w zakresie wszystkich podatków (przede wszystkim podatek vat oraz dochodowy),• Sporządzanie sprawozdań finansowych.Stanowisko nie obejmuje rozliczeń w zakresie wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
samodzielna ksiegowa
Glob-Terminal Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Białystok (podlaskie)
Naliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, składek ZUS, zasiłków, sporządzanie deklaracji roliczeniowych oraz rozliczeń rocznych pracowników, współprowadzenie ksiąg rachunkowychMiejsce pracy: ul. Weigla nr 5Kontakt z pracodawcą: kadry (at) 4wsk.plSala E
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w salonie fryzjerskim.Strzyżenie, koloryzacja, upięcia.Miejsce pracy: Łódź, ul. Armii Krajowej 33
KRUPA FRYZJERSTWO EMILIA KRUPA PAWEŁ KOPROWSKI - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie na zakładzie pracy
Mariusz Zgierun Zakład Handlowo-Usługowo Produkcyjny " ZGIERUN" - 2018-07-31 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
wg.stanowska
DEFORT MARIUSZ "DEMAR" Firma Remontowo-Budowlana - 2017-10-12 - Namysłów (opolskie)
pielęgnowanie podwładnych ( osób starszych )
BIURO RACHUNKOWE "ANTIDOTUM" Piotr Brotkiewicz - 2017-06-19 - Niemcy (Niemcy)
mechanik maszyn i urządzeń przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Błonie (mazowieckie)
księgowanie dokumentow,sporządzanie deklaracji CIT,PIT,VAT,oraz prowadzenie rozliczeń podatkowych
Firma Frankiewicz Anna Frankiewicz - 2016-05-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
montaż instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych firmy produkcyjnej, spraw kadrowo-płacowych i innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy
PIOMAR KOŃSKIE Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-03-19 - Końskie (świętokrzyskie)
min. 1 rok doświadczenia na ww stanowisku,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski i delegacje
Domar Budownictwo Architektura - 2017-01-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przewóz mebli, obsługa wywozu drewna, załadunek
PHU "BOMAR" S.C. BOŻENA GŁOGOWSKA, DAMIAN GŁOGOWSKI - 2017-08-09 - Piekary Śląskie (śląskie)
oferta prac interwencyjnych: prace malarskie, wykończeniowe, porządkowe, malowanie, odcinanie, gładzie, układanie płytek
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Otwock (mazowieckie)
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez miłą i profesjonalną obsługę, dbanie o pozytywny wizerunek stacji LOTOS, realizacja zadań sprzedażowych, współpraca w zespole.
kontakt przez OHP - 2018-07-20 - Brzeg (opolskie)
naprawa i obsługa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Zbludowice (świętokrzyskie)
szczegółowa oferta pracy na stronie www.bip.prazmow.plzakładka: nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Prażmów - 2016-05-23 - Prażmów (mazowieckie)
Administrowanie sprzętm i sieciami teleinformatycznymi
79 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe - 2018-08-08 - Kraków (małopolskie)
Praca w biurze rachunkowym. Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości. Deklaracje podatkowe PIT i CIT.
Kompleksowa Obsługa Biznesu BCS M. Gadomska - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Prowadzenie korespondencji związanej z działalnością medyczną i administracyjną kliniki,- Sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z historii choroby wypisów końcowych,- Sporządzanie zestawień statystycznych i przekazywanie ich do Działu sprzedaży Usług Med. i Statystyki,- Dbanie o należyte zaopatrsenie kliniki w potrzebne druki med. oraz sekretariatu w mat. biurowe, - Porządkowanie dokumentacji pacjentów i jej zwrot w obowiązującym terminie do Działu Sprzedaży Usług Medycznych,- Pobieranie dokumentacji z archiwum dokumentacji medycznej na podstawie zleceń lekarskich,- zachowachowanie tajmenicy służbowej,- obsł. komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie opinii i uzgodnień do min wojskowych wymagań organiz.-użytkowych , opracowywanie wniosków o wydanie decyzji administr. w zakresie zadań inwest. i remontowych - opracowywanie aktualizacji ZKZ na zadania inwest.-rem.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, przygotowanie stanowiska pracy, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Tychy (śląskie)
Szycie tkanin oraz dzianin na maszynach m.in. typu overlock. Praca w godzinach 07.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łosice (mazowieckie)
montaż instalacji sanitarnych wewnątrz budynku, praca na terenie Śląska
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa ruchu kadrowego, ewidencja czasu pracy oraz prowadzenie akt osobowych zgodnie z przepisami prawa, obsługa programu Vulcan, kompletowanie dokum,entacji kadrowej, przestrzeganie dyscypliny finasów publicznych, sporządzanie obowiązujących sprawozdań statystycznych: GUS, PFRON, analiz dotyczacych wynagrodzeń dla UM, sporzadzanie wielkości zatrudnienia do odpisów na ZFŚS, archiwizowanie dokumentacji płacowej i kadrowej, inne wynikające z zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialnośći
Szkoła Podstawowa Nr 10 - 2016-09-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw personalnych- sporządzanie grafików pracy oraz rozliczanie przepracowanych godzin- prowadzenie i obsługa umów z podmiotami zewnętrznymi - kontrola stanów magazynowych materiałów biurowych, towarów handlowych i środków czystości oraz dokonywanie zamówień- prowadzenie ksiąg inwentarzowych obiektu sportowego- prowadzenie ewidencji wydawanych śroków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W BYDGOSZCZY - 2017-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i raportów,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,czynne uczestnictwo w pracy całego działu księgowości
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "MELIOREX" Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Szkocja (podlaskie)