SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 1/2 ETATU Lubin oferta pracy BIURO RACHUNKOWE. MIEDZIOWE CENTRUM USŁUG "ABAKUS" MONIKA ŁUKOMSKA
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, samodzielne prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie, przygotowywanie i wysyłanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji ksiegowej Klienta Biura do US, zapewnienie poprawności ewidencji majątku trwałego i obrotowego. Pracodawca oferuje: po 3 m-cach umowę na czas nieokreślony, min. stawkę zasadnicza 3200,00 zł + premię uznaniową
Data publikacji: 2018-08-08
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE. MIEDZIOWE CENTRUM USŁUG "ABAKUS" MONIKA ŁUKOMSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 14b/25, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, samodzielne prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie, przygotowywanie i wysyłanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji ksiegowej Klienta Biura do US, zapewnienie poprawności ewidencji majątku trwałego i obrotowego. Pracodawca oferuje: po 3 m-cach umowę na czas nieokreślony, min. stawkę zasadnicza 3200,00 zł + premię uznaniową
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA - 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. kierunkowe średnie zawodowe, 3 lata na samodzielnym stanowisku pracy w tym obsługa pełnej księgowości, znajomość Comarch ERP Optima, posiadanie certyfikatu księgowego, praktyczna znajomość obsługi systemów finansowo- księgowych- pełna księgowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE. MIEDZIOWE CENTRUM USŁUG "ABAKUS" MONIKA ŁUKOMSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 14b/25, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 14b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 08.08.2018
Oferta pracy ważna do: 22.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z wymogami prawa, rozliczanie i księgowanie obrotu fiskalnego, przygotowywanie sprawozdań, współpraca z instytuacjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Gdańsk (pomorskie)
praca w kadrach, administracja; godz. pracy 7.00-15.30 (pon. - czw.); 7.00-13.00-pt.; wynagrodzenie 2000 zł brutto+wysługa lat
Jednostka Wojskowa nr 1872 - 2016-09-29 - Słupsk (pomorskie)
obsługa maszyny szwalniczej, szycie wyrobów wytwarzanych w zakładzie pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Rozładunek komponentów i towaru, alokacja na regałach na wskazane miejsca magazynowe, wydania komponentów na produkcję. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00. Zatrudnienie na czas nieokreślony (okres próbny trwa 3 miesiące). Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Psarskie (wielkopolskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Łódź (łódzkie)
rejestracja komisjonowanych, odbiór kart obiegowych, kompletowanie dokumentacji orzeczniczej, współpraca z organami nadrzędnymi, instytucjami współpracującymi, wykonywanie obowiązków wynikających z bieżących potrzeb komisji
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2017-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace przy nawierzchniach drogi, wykopy pod fundamenty i zasypki fundamentów
Transport Ciężarowy Mariusz Grzyb - 2017-12-07 - Bierutów (dolnośląskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, pref. administracyjne lub zarządzanie; doświadczenie w pracy w administracji publicznej; umiejętność redagowania pism; znajomość j. angielskiego na poziomie B1; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
IQ ENERGETYKA - 2018-01-04 - Pleszew (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Żuromin (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Trzebinia (małopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Opoczno (łódzkie)
obsługa maszyny, seryjna produkcja i uszlachetnianie wydruków
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
aktywna obsługa klientów, realizacja celów sprzedażowych, praca wg obowiązujących standardów, tworzenie ekspozycji (ciężary)
kontakt przez PUP - 2018-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta; obsługa kasy fiskalnej;
PAWILON HANDLOWY "ARTUR" ROK BOGDAN - 2018-03-06 - Myszków (śląskie)
pomoc przy wyklejaniu tablic bilbordowych, prace porządkowe w firmie
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Tarnówka (wielkopolskie)
udostępnianie zbiorów
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami ,prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-08 - Katowice (śląskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
opieka nad dziecmi po zajęciach szkolnych i pomoc w organizowaniu czasu wolnego od zajęć szkolnych, pomoc w odrabianiu lekcji, pomoc dzieciom w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
badania techniczne pojazdów zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i obowiązującymi przepisami. kontrola stanu technicznego pojazdów.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. Kamień Pomorski - 2017-01-19 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
-Prowadzenie zajęć z wychowania fizycznego, -Uczestnictwo w radachpedagogicznych -Aktywny udział i zaangażowanie w życie szkoły. Praca od 8-16
Zespoł Szkolno - Przedszkolny Stowarzyszenia Pro Liberis Silesiae w Opolu - 2018-06-19 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
prace przy pielęgnacji roślin
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO SYCÓW - 2016-06-06 - Syców (dolnośląskie)
Strzyżenie damskie oraz męskie, modelowanie, koloryzacja oraz zabiegi pielęgnacyjne na włosach.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prace związane z kryciem dachów (duża ilość zleceń montażu blachy na rąbek stojący), ich konserwacją i naprawą oraz montażem urządzeń służących do odprowadzania wody z powierzchni dachów. Wykonywanie podkładów pod pokrycia dachowe oraz montaż okien dachowych, wyłazów i świetlików.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
Praca w pełnej księgowości - Księgi Handlowe. Praca w programie Księgi Handlowe COMARCH KLASYKA.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne w zakresie księgowości. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 606-241-074, 602-107-665) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (l. Dobrego Urobku 35, 40-810 Katowice) lub e-mail: drewmax (at) interia.pl
DREWMAX FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PAWEŁ ZYGUŁA - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, podtrzymywanie kontaktów.
SOPEL F.H.S.J. Mariusz Stanek - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Nysa (opolskie)
koordynowanie pracą podległego zespołu, praca na terenie Białegostoku
INTERCLEAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Białystok (podlaskie)