RYBAK ŚRÓDLĄDOWY Libiszów oferta pracy Gospodarstwo Rybackie "Polesie" sp. z o. o.
Stanowisko: RYBAK ŚRÓDLĄDOWY
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: -pomoc przy zarybieniu w odgłowach ryn na stawach -pomoc przy karmieniu ryb, karmieniu innych zwierząt hodowlanych-wykaszanie roślinności
Data publikacji: 2021-02-24
Lokalizacja: Libiszów (lubelskie)
Pracodawca: Gospodarstwo Rybackie "Polesie" sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-230 Libiszów, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-pomoc przy zarybieniu w odgłowach ryn na stawach -pomoc przy karmieniu ryb, karmieniu innych zwierząt hodowlanych-wykaszanie roślinności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: RYBAK ŚRÓDLĄDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Libiszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: parczewski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0613
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: rybak śródlądowy*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. T
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Gospodarstwo Rybackie "Polesie" sp. z o. o.
danePracodawcy_nip: 5391389334
danePracodawcy_regon: 030383420
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Adres pracodawcy:
21-230 Libiszów, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV bezpośrednio do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: parczewski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0613
Gmina pracodawcy: Sosnowica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Libiszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0108298
Profil działalności pracodawcy:
Chów i hodowla ryb oraz pozostałych organizmów wodnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|622201
Zawód wykonywany przez pracownika: rybak śródlądowy*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.03.2021
Oferta pracy ważna do: 30.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?37106e865a264e8835f06455409c6e19
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z firmami, przygotowanie informacji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)
w/g stanowiska
ŻABKA KAMIL LEWANDOWSKI - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Odbijanie i odcinanie układów wlewowych i zalewek od odlewów.
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Transport materiałów sypkich na terenie Unii Europejskiej. Praca w systemie 2/2.
Opler - Trans Piotr Opler - 2017-04-05 - Chróścina (opolskie)
Foliowanie produktu i załadunek.
NIKOL-TECH Sp. z o.o., Sp. K. - 2018-09-21 - Mysłowice (śląskie)
-
ANDRZEJ PAKOSZ FIRMA "DOMAL" - 2020-01-16 - Białystok (podlaskie)
transport detali wewnątrz wydziału
Agencja Pracy Tymczasowej EXIWORK sp. z o.o. - 2017-05-11 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie rezerwacji, korespondencja mailowa, współpraca z innymi działami, meldowanie gości.Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość jęz. angielskiego, niemieckiego, mile widziane doświadczenie zawodowe. Wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie.
Hotel Mikołajki sp. z o.o. - 2016-09-08 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
-
DERKSEN POLSKA Sp. z o. o. - 2017-11-28 - Świętochłowice (śląskie)
Przetwarzanie, konserwowanie ryb, skorupiaków i mięczaków
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Zbigniew Stebnicki - 2020-05-15 - Nowe Worowo (zachodniopomorskie)
wykonywanie robót malarskich i towarzyszących
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Bieniewice (mazowieckie)
-kontrola jakości wyrobu, prowadzenie zakładowej kontroli produkcji
Lubartowska Fabryka Okien i Drzwi FER-PLAST Sp. J. - 2017-06-27 - Lubartów (lubelskie)
sprzątanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych bloków, odśnieżanie , grabienie liści
ANDRZEJ MYŚLIWIEC DANHEN 2 - 2017-11-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
ZGODNIE ZE STANOWISKIEM
Dom Weselny KORSARZ Jolanta Liszyk - 2019-08-30 - Białogard (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Litwinki (warmińsko-mazurskie)
Doradca obywatelski w punktach poradniczych prowadzonych na terenie całej Polski na podstawie ustawy z dnia 05.08.2015r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, niodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej.Wymagane wykształcenie wyższe, ukończone z oceną pozytywną szkolenie z zakresu świadczenia poradnictwa obywatelskiego (wskazani przez Min.Sprawiedliwości organizatorzy szkoleń:https:/ /jednakowo-inni.pl oraz http: / /zbpo.org.pl) lub gotowość jego odbycia w terminie do końca października 2019r. - szkolenie wymagane ustawowo.Mile widziane doświadczenie w zakresie poradnictwa obywatelskiego.Niekaralność.Praca w budynkach samorządów lokalnych, od poniedziałku do piątku w wymiarze 4 godziny dziennie.Wynagrodzenie 4.000-4.200 zł. brutto. Istnieje możliwość zatrudnienia w wybrane dni tygodnia, także w większym wymiarze (wynagrodzenie 50zł/godz.). Formy zatrudnienia:własna działalność gospodarcza - na podstawie FV lub umowa zlecenia.CV wraz z kopią zaświadczenia o ukończonym kursie na doradcę obywatelskiego należy kierować na adres: pomoc-prawna (at) sc.org.plTel.kontaktowe: 692 115 724 lub 18 441 19 94 (w godz. 8.00-16.00)
Stowarzyszenie "SURSUM CORDA" Nowy Sącz - 2019-08-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzątanie biur Centrum Kultury, prace porzątkowe
Centrum Kultury i Inicjatyw Obywatelskich - 2019-10-14 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
Rozwożenie towaru na terenie kraju.
Przedsiębiorstwo Handlowe "ANDREMAS" Andrii Masnyi - 2016-07-13 - Borzęcin (dolnośląskie)
Obróbka elementów konstrukcji stalowych,znajomość rysunku technicznego. Wymagane doświadczenie zawodowe.
INTOP Sp. z o.o. - 2018-12-27 - Rychtal (wielkopolskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC MAGAZYNOWYCHIlość godzin około 20h tygodniowo, dyspozycyjność 24 h tygodniowoUMOWA ZLECENIE 18 m-cy, oferta pracy tymczasowej
PRACA PLUS SPÓŁKA OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-22 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pomoc pracownikom Wydziału Komunikacji w wykonywaniu zadań zgodnie z kompetencjami, m.in.:- układanie teczek akt spraw w archiwum Wydziału, - sprawdzanie akt pod względem kompletności zawartej w nich dokumentacji,-sporządzanie projektów pism,-wykonywanie innych prac kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Mielec (podkarpackie)
Drobne naprawy w budynku przedszkola; praca w ogrodzie - koszenie trawy; grabienie liści; podcinanie krzewów; dbanie o cały teren zielony.1/2 etatu. Oferta dostępna w sali D, B. Kontakt z pracodawcą - tel. 71 798 67 56; e-mail: sekretariat.p113 (at) wroclawskaedukacja.pl
Przedszkole nr 113 "Akademia Przedszkolaka" - 2020-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na produkcji I zmiany 6.00-14.00 pn-ptwynagrodzenie od 2500 do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
HALEX Sp. z o.o., Sp.K. - 2018-10-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
osuszanie drewna
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Brenna (śląskie)
praca na stanowisku sprzedawcy
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Mołdrzyk Grażyna - 2018-12-12 - Pawłowice (śląskie)
Kierownik Sekcji - Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.Zakres głównych obowiązków w szczególności:* kierowanie sekcją zapewniające pełnią realizację zadań* planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości* organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości* nadzorowanie i opracowywanie - realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów - prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska - prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu - działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi - wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów - organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów - organizowani (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorówrealizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa krosien (pasmanteryjnych).
TEX LINE Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
współpraca z chińskimi kontrahentami, obsługa klientów, import towarów m.im. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Planowany ramowy zakres czynności opiekuna medycznego obejmuje realizację usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych o dziennym domu pomocy, w tym w szczególności: 1. wykonywanie czynności higienicznych,2. realizowanie opieki pielęgnacyjnej dla klientów w ramach kompetencji opiekuna medycznego (w szczególności zaleconej przez lekarza),3. wspieranie procesu leczenia w zakresie dla usług opiekuńczych specjalistycznych w systemie pomocy społecznej,4. rozpoznawanie potrzeb biopsychospołecznych klientów oraz ich możliwości funkcjonowania,5. tworzenie indywidualnego programu opiekuńczego klienta obejmującego pomoc w czynnościach dnia codziennego, mobilizowanie i podtrzymywanie aktywności oraz zapewnienie bezpieczeństwa i wsparcia emocjonalnego oraz uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,6. pomoc i wsparcie opiekuńcze, realizowane poprzez dobranie odpowiednich metod, technik i narzędzi zapewniających kompleksową opiekę dostosowaną do potrzeb i możliwości osoby starszej będącej klientem,7. wykonywanie czynności w ramach procesu opiekuńczego realizowanego we współpracy z innymi specjalistami w Dziennym Domu Pomocy z wykorzystaniem zasobów środowiska lokalnego i rodzinnego,8. towarzyszenie i wsparcie klienta w ich codziennych czynnościach i wypoczynku,9. prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji sług.Wymagane dokumenty:1. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje w zawodzie opiekun medyczny,2. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie :https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,2. list motywacyjny - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,4. kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),5. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej,6. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończnie szkolenia z zakresu realizowanej usługi opiekuńczej w wymiarze minimum 80 godzin,7. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych (np. zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego).Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn. : Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Termin i miejsce składania oferty: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-37/19" do dnia 31.05.2019 r.w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu : https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu : https://mcus.pl/praca.htmlhttps://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Równoważny system czasu pracy. Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71-376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)