ROBOTNIK MAGAZYNOWY Biskupice Podgórne oferta pracy INTRASERVIS JOB SPÓŁKA OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ROBOTNIK MAGAZYNOWY
Wynagrodzenie: do 17 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie prostych prac magazynowych. Około 40 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność całodobowa. Przewidywany okres wykonywania pracy: 2 lata.
Data publikacji: 2020-04-28
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: INTRASERVIS JOB SPÓŁKA OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Innowacyjna 1, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prostych prac magazynowych. Około 40 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność całodobowa. Przewidywany okres wykonywania pracy: 2 lata.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/godz., około 40 godzin pracy miesięcznie
Nazwa stanowiska: ROBOTNIK MAGAZYNOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: robotnik magazynowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Robotnik magazynowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: brak wymagań, staż pracy: mile widziane roczne doświadczenie zawodowe, dyspozycyjność, predyspozycje do pracy fizycznej
Nazwa pracodawcy:
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9552379278
danePracodawcy_regon: 362709554
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Aleja Pokoju 13/6, 31-548 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Aleja Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 13
danePracodawcy_nrLokalu: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 40
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|933304
Zawód wykonywany przez pracownika: robotnik magazynowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2020
Data dodania oferty pracy: 27.04.2020
Oferta pracy ważna do: 18.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?219cc3d063f96b043b3345d5c91dc4be
Podobne oferty pracy
Obsługa stanu zmodernizowanego budynku i zużywanej energii
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Sanmar" Mariusz Skóra - 2017-05-24 - Szczytkowice (dolnośląskie)
Montaż wiązki elektrycznej:Rozkładanie przewodów, wkładanie przewodów do złącza, taśmowanie szkieletu, monta rurek, tasmowanie węzłów, montaz osłon 9 kapturki, odgałęzienia plastikowe, kanaliny), moletowanie.
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Żywiec (śląskie)
Prace porządkowe w zakładzie fryzjerskim, mycie włosów
Urszula Osika Salon Fryzur Goldwell - 2016-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- praca w ambolatorium z izba chorych w bezpośrednim i stałym kontakcie z osobami pozbawionymi wolności
ZAKŁAD KARNY WE WRONKACH - 2018-03-20 - Wronki (wielkopolskie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie planu audytów,- sporządzanie sprawozdań z wykonania audytu wewnętrznego,- przygotowywanie informacji dla Ministra Finansów o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego w roku poprzednim,- wykonywanie czynności doradczych na wniosek komendanta 33 WOG,- prowadzenie bieżących i stałych akt audytu wewnętrznego,
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2021-03-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Umiejętność strzyżenia damsko-męskiego, obsługa klienta.
Firma Handlowo-Usługowa HAIR TRENDY Ewa Bielecka - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2020-07-17 - Powiercie-Kolonia (wielkopolskie)
- przygotowywanie wyrobów,- obsługa klienta na dziale TRADYCJA,- dbanie o porządek na stanowisku pracy.
ORYKS Sp z o.o. - 2017-06-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1.Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:1)pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,2)kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,3)czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,4)rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,5)czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,6)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,7)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,8)informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych,2. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm,3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,4. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,5)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. Euro,5. W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,6. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,7. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Departamentem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,8. W zakresie współpracy z Wydziałem Dróg i Transportu oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,2) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.
Urząd Miasta Chełm - 2021-04-08 - Chełm (lubelskie)
praca jako specjalista ds. obsługi imprez
USŁUGI GASTRONOMICZNE MAŁGORZATA ŁUKASZYK - 2016-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie i zamawianie towaru, czynności porządkowe.
kontakt przez PUP - 2021-03-22 - Włodawa (lubelskie)
Transport towarów zgodnie ze zleceniem.
Roś Trans - 2021-04-07 - Szepietowo (podlaskie)
Transport towarów zgodnie ze zleceniem.
Roś Trans - 2021-04-07 - Szepietowo (podlaskie)
prowadzenie badań fizycznych
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-12-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa magazynu, obsługa komputera, znajomość materiałów budowlanych, praca w Przyszowej
Firma Handlowo-Usługowa "SIGMA" Janusz Nowogórski Przyszowa 194 - 2016-12-29 - Przyszowa (małopolskie)
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1.Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:1)pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,2)kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,3)czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,4)rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,5)czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,6)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,7)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,8)informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych,2. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm,3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,4. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,5)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. Euro,5. W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,6. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,7. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Departamentem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,8. W zakresie współpracy z Wydziałem Dróg i Transportu oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,2) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.
Urząd Miasta Chełm - 2021-04-08 - Chełm (lubelskie)
sprzedawca, 2 zmiany: 06.00-14.00, 14.00-22.00
DELIKATESY ADAMS Łukasz Adamski - 2016-06-27 - Kołaczkowo (wielkopolskie)
Szpachlowanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Kaszów (małopolskie)
Transport towarów zgodnie ze zleceniem.
Roś Trans - 2021-04-07 - Szepietowo (podlaskie)
instalacje elektryczne w budynkach mieszkalnych i przemysłowych
WS Montage- und Personalmanagement GmbH Ndl. Dresden - 2015-08-31 - Niemcy (Niemcy)
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1.Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:1)pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,2)kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,3)czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,4)rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,5)czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,6)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,7)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,8)informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych,2. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm,3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,4. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,5)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. Euro,5. W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,6. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,7. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Departamentem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,8. W zakresie współpracy z Wydziałem Dróg i Transportu oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,2) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.
Urząd Miasta Chełm - 2021-04-08 - Chełm (lubelskie)
W zawodzie
PRODUKCJA PALET I ELEMENTÓW DREWNIANYCH Bogusław Nieczaj - 2019-03-22 - Żdanów (dolnośląskie)
Prace gospodarcze w galerii oraz terenie przylegającym.(pielęgnacja terenów zielonych, prace gospodarcze)Praca w Galerii "Dekada"
SAKAR Sławomir Karczmarczyk - 2018-03-27 - Malbork (pomorskie)
Prowadzenie i kontrolowanie procesów produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych, segregowanie i składanie wyrobów, wypełnianie dokumentacji produkcyjnej i jakościowej.
"PLASTBUD" Spółka zo.o. - 2017-11-16 - Żary (lubuskie)
przyjmowanie towaru, załadunek, rozładunek towaru, obsługa klienta,
Firma Handlowo-Usługowa "MAK-CHEMIA" M. Osiński i B. Półtorak-Osińska Sp.J. - 2021-06-09 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1.Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:1)pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,2)kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,3)czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,4)rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,5)czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,6)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,7)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,8)informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych,2. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm,3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,4. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,5)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. Euro,5. W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,6. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,7. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Departamentem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,8. W zakresie współpracy z Wydziałem Dróg i Transportu oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,2) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.
Urząd Miasta Chełm - 2021-04-08 - Chełm (lubelskie)
konfekcja kabin prysznicowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Wągrowiec (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Radom (mazowieckie)