ROBOTNIK BUDOWLANY(NR 0704) Zamość oferta pracy HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ROBOTNIK BUDOWLANY(NR 0704)
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywania powierzonych prac budowlanych
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Zamość (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoska 33, 89-200 Zamość, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Wykonywania powierzonych prac budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ROBOTNIK BUDOWLANY(NR 0704)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0410
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: stolarz budowlany
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : Doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy:
HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9532579637
danePracodawcy_regon: 34049848800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Bydgoska 33, 89-200 Zamość, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: sekretariat (at) domyprefabrykowane.comlubkontakt tel. 52 348-71-50 - p. Olga Lewandowska
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: nakielski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0410
Gmina pracodawcy: Szubin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0097235
Ulica pracodawcy: Bydgoska
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|711503
Zawód wykonywany przez pracownika: stolarz budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.03.2021
Oferta pracy ważna do: 28.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd880c9d8f716868f301c1045fcc890c
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
PHARMA INNOVATIONS SP. Z O. O. - 2018-04-16 - Kobyłka (mazowieckie)
1. Prowadzenie pracy socjalnej rozumianej jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi2. Dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.3. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentów w celu udzielania pomocy.4. Opracowywanie indywidualnych planów pomocy na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego wraz z kompletem dokumentacji.5. Opracowywanie i realziacja kontraktów socjalnych.6. Opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości.7. Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań.8. Pomoc w uzyskaniu dla osob będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.9. Udzielanie pomocy zgodnie z zasadmi etyki zawodowej.10. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.11. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa.12. Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin.13. Współuczestnizcenie w inspirowaniu, opracowywaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.14. Podejmowanie działań w kierunku ograniczenia zjawiska wykluczenia społecznego wśród osób korzystających z pomocy społecznej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Rumia - 2019-04-03 - Rumia (pomorskie)
Przygotowywanie potraw kuchni arabskiej i orientalnej. Układanie menu. Wybór i zamawianie odpowiednich towarów i produktów. Utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy.
IFRI Rabah Abizar - 2018-03-15 - Milanówek (mazowieckie)
Sprawowanie dozoru nad obiektem handlowym w godzinach nocnych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy rekrutacja1 (at) merkurymarket.pl
MERKURY MARKET SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2019-07-25 - Rybnik (śląskie)
proste prace magazynowe, prace związane z przenoszeniem akumulatorów i oklejaniem ich, praca w ruchu w wymuszonej pozycji
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2016-12-29 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa magazynu, obsługa wózka widłowego, układanie towaru
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-10-27 - Chrzanów (małopolskie)
wg stanowiska
Firma Budowlana WIKS-BUD s.c. - 2016-04-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta. Miejsce pracy Multibox w Nowym Tomyślu.
CCC S.A. - 2016-04-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
-
ACON- SŁAWOMIR JAWORSKI - 2016-09-15 - Górzyca (zachodniopomorskie)
układanie kostki brukowej, krawężników, plantowanie podsypki, utwardzanie gruntu, pomocnicze prace drogowe, prace porządkowe na budowie, prace przy powierzchni drogowej
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
Podczas trwania budowy współpracuje z pionem Realizacji Inwestycji w zakresie:- opiniowanie rozwiązań technologicznych.- opiniowanie i udział w odbiorach (w tym FAT).- udział w zakresie opracowań niezawodności urządzeń (RAM Reliability Asset Management).- opiniowanie listy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych na rozruch i 2 lata eksploatacji.- udział w przeglądach stanu projektu, w tym HAZOP.- udział w zespołach oceny ryzyka (Risk Analysis), związanych z rozwiązaniami projektowymi.- udziału w pracach Zintegrowanego Zespołu Rozruchowego (Integrated Commissioning Start-up Team) pod kierownictwem Wykonawcy EPC, szczególnie udział w odbiorach, rozruchu mechanicznym i technologicznym urządzeń.- udział w przygotowaniu dokumentacji technologicznej oraz organizacji struktur utrzymania ruchu.Na etapie Eksploatacji:- opracowywanie i realizacja planów rozwojowych mających na celu wzrost niezawodności pracy maszyn i urządzeń, optymalizowanie kosztów utrzymania ruchu, poprawa energochłonności i wykorzystania zasobów.- planowanie remontów i napraw.- wpółpraca z firmami podwykonawczymi oraz z serwisami w okresie gwarancyjnym/pogwarancyjnym oraz jednostkami notyfikowanymi.- przygotowywanie budżetu remontowego z uwzględnieniem działań optymalizujących.- koordynacja działań w zakresie aktualizacji wymagań technicznych, standardów wykonania i odbiorów dla realizowanych zadań remontowych i inwestycyjnych.- prowadzenie gospodarki konserwacyjno - remontowej maszyn i urządzeń.- nadzór i koordynacja działań w zakresie utrzymania w pełnej sprawności technicznej, gotowości ruchowej i bezpieczeństwie technicznym, maszyn i urządzeń.- kontrola realizacji prac remontowych pod względem jakości i terminowości wykonywania prac związanych z rozruchem mechanicznym i technologicznym instalacji produkcyjnych.- opracowywanie, aktualizacja i administracja dokumentacji technicznej oraz instrukcji/procedur stosownych dla działu UR.- rozwiązywanie problemów technicznych powstających w trakcie eksploatacji nadzorowanych urządzeń.
PDH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-26 - Police (zachodniopomorskie)
- pakowanie gotowych wyrobów
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Lubartów (lubuskie)
nauczanie
Stowarzyszenie Edukacyjno-Gospodarcze "Nasza Szkoła" - 2017-03-27 - Wielki Dwór (warmińsko-mazurskie)
strzyżenie damskie i męskie
DOROTA SZOTA STUDIO FYZJERSKIE EURO - FRYZ - 2019-05-30 - Radomsko (łódzkie)
Montaż wiązek kablowych, urządzeń elektronicznych, kontrola jakości wytwarzanego produktu, właściwe wypełnianie dokumentacji produkcyjnej. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00. Okres próbny: 3 miesiące.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Psarskie (wielkopolskie)
Obróbka metali.
AGATOM Anna Wnuk - 2019-09-23 - Oksa (świętokrzyskie)
załadunek i rozładunek towarów, kompletowanie towaru do wysyłki do klienta, drobne prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2019-05-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
a. ewidencja zaangażowania przyszłych wydatków Starostwa Powiatowego, b. ewidencja księgowa faktur dotyczących wydatków Starostwa Powiatowego, c. sporządzanie dowodów PK w zakresie prowadzonych spraw, d. rozliczanie zaliczek pobranych przez pracowników na wydatki związane z bieżącą działalnością urzędu, e. umieszczanie w księgach prawidłowego i zgodnego ze stanem faktycznym opisu prowadzonych operacji księgowych, f. sprawdzanie dowodów księgowych zakwalifikowanych do wypłaty pod względem formalno rachunkowym, g. okresowe ustalanie i sprawdzanie w drodze inwentaryzacji rzeczowego stanu aktywów i pasywów, h. uzgadnianie i bieżąca oraz rzetelna analiza stanu rozrachunków w zakresie zobowiązańi nadpłat dotyczących wydatków Starostwa Powiatowego, i. prowadzenie ewidencji syntetycznej pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych poniżej 10 000 zł w ujęciu bilansowym i pozabilansowym w tym Skarbu Państwa oraz umowy użyczenia mienia, j. rozliczanie wzajemnych należności pomiędzy Starostwem i Jednostkami organizacyjnymi Powiatu, k. przygotowywanie oraz bieżąca aktualizacja procedur wynikających z przepisów prawa obowiązujących na stanowisku pracy. Szczegółowe warunki ogłoszenia na www.bip.powiat.slupsk.pl
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2019-10-18 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Teresin (łódzkie)
Prace przy budowie sieci ciepłowniczych, prace ze szlifierką kątową. Praca jednozmianowa w godz.: 7-15. Miejsce pracy: Wrocław, aktualne zlecenia: ul. Kuronia, ul. Róży Wiatrów. Umowa o pracę na okres próbny, na czas określony, a następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali D, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 84 18.
JACEK PIOTROWSKI "INSTERM" ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie, dbanie o czystość. Około 80 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 8-22. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Świeradowska 51/57 i wg zleceń.
GOMA Małgorzata Banaś - 2020-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad pracami budowlanymi, kierowanie brygadami
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2015-12-09 - Niechcice (łódzkie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI NA STANOWISKU:•PLANOWANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH W OPARCIU O WYMAGANIA KONTRAKTU,•NADZÓR NAD TERMINOWĄ REALIZACJĄ WYKONYWANYCH PRAC,•NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ORAZ JAKOŚCIĄ WYKONYWANYCH ROBÓT,•ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM OKOŁO 20 PRACOWNIKÓW,•WERYFIKACJA DOKUMENTACJI POD WZGLĘDEM TECHNICZNO-KOSZTOWYM,•PROWADZENIE NEGOCJACJI Z PODWYKONAWCAMI,•ROZLICZANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH I UCZESTNICTWO W ODBIORACH;
P.P.H."EKO-SYSTEM-POLSKA" - 2018-01-19 - Jasionka (podkarpackie)
obsługa urządzeń do neutralizacji kwasów
Walcownia Rur Silesia S.A. - 2017-11-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, sprzatanie stanowiska pracy
Ryszard Przybysz ZŁOTNIK-JUBILER - 2020-12-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
REMONTY MASZYNMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:DĘBICA LUB MIEJSCE BUDOWY
Firma APROFI Aleksander Siry - 2016-05-23 - Dębica (podkarpackie)
Mechanik motocyklowy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MOTOR" ZBIGNIEW GACKOWSKI - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Sanok (podkarpackie)
obsługa klientów, odpowiedzialność za rozwijanie sprzedaży w firmie, pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych, przede wszystkim pochodzenia ukraińskiego i rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Łączenie bądź cięcia elementów wykonywanych z metalu, bądź tworzyw sztucznych przy wykorzystaniu odpowiednich procesów spawalniczych.
SK-Work Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)