REFERENT Żuromin oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY w Żurominie
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - praca w dziale rachunków bankowych,- segregowanie i upinanie dokumentów księgowych,- kompletowanie wyciągów dla klientów,- wypisywanie zaświadczeń dla klientów
Data publikacji: 2019-04-11
Lokalizacja: Żuromin (mazowieckie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY w Żurominie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Wolności 3, 09-300 Żuromin, powiat: żuromiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- praca w dziale rachunków bankowych,- segregowanie i upinanie dokumentów księgowych,- kompletowanie wyciągów dla klientów,- wypisywanie zaświadczeń dla klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żuromin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żuromiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żuromin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi bankomatów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Data zakończenia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta pracy w ramach prac interwencyjnych dotyczy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie żuromińskim (III)". W ramach w/w projektu na prace interwencyjne kierowane będą: osoby w wieku 30 lat i powyżej pozostające bez pracy, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie jako bezrobotne z ustalonym II profilem pomocy, będące w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, zwane dalej grupami defaworyzowanymi, tj. kobiety, osoby długotrwale bezrobotne (12 m-cy nieprzerwalnie), osoby powyżej 50 roku życia, osoby z niepełnosprawnościami, osoby o niskich kwalifikacjach.
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY w Żurominie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Adres pracodawcy:
Lidzbarska 27a, 09-300 Żuromin, powiat: żuromiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy, dowód osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żuromiński
Gmina pracodawcy: Żuromin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żuromin
Ulica pracodawcy: Lidzbarska
Numer budynku pracodawcy: 27a
Profil działalności pracodawcy: usługi bankowe
Nazwisko osoby zgłaszającej: Kazimierz Bulkowski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi bankomatów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.04.2019
Data dodania oferty pracy: 11.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wniosków o zatrudnienie, zwalnianie pracowników, prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera (pakiet MS Office). Tel. 519 321 669 Agnieszka Waga. Adres e-mail: agnieszka.waga (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-05-09 - Sulęcin (lubuskie)
zawieranie umów o pracę, ewidencja urlopów, zwolnień pracowników, przygotowanie świadectw pracy, pomoc w rachu
ABWooD sp. z o.o. - 2018-09-27 - Sławno (zachodniopomorskie)
Praca jako magazynier.
HBU Katolik Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Kietrz (opolskie)
Administrowanie budynkiem Hufca Pracy w Zambrowie, dbanie o terminowe przeglądy budynku, opracowywanie projektów umów związanych z administrowaniem budynkiem, prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej HP w Zambrowie, obsługa programów komputerowych, znajomość lokalnego rynku pracodawców.
kontakt przez OHP - 2016-05-23 - Zambrów (podlaskie)
rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, obsługa wniosków o wydanie zaświadczeń o niezaleganiu, przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie stanu rozliczenia konta, weryfikowanie dokumentacji zgloszeniowej i rozliczeniowej składanej przez płatnika, weryfikowanie wpłat dokonanych przez płatnika, praca w aplikacji KSI oraz AIS
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Bochnia (małopolskie)
- zaznajomienie się z przedmiotem i zakresem działania Urzędu Skarbowego w Mysłowicach oraz z strukturą organizacyjną Urzędu i organizacją pracy a także zapoznanie się z zakresem działania komórki organizacyjnej- praktyczne wykonywanie zadań związanych z obsługą biurową komórki ( wykonywanie czynności obsługi kancelaryjnej Urzędu, wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów podatkowych)- wykonywanie wszelkich czynności pomocniczych związanych z obsługą biurową komórki organizacyjnej, w której odbywany jest staż
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Mysłowice (śląskie)
dozór zakładu, utrzymanie porządku i czystości w otoczeniu zakładu, rozładunek dostawy drewna, obsługa kotła CO
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "DREW-MONT" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-06-02 - Łążek (kujawsko-pomorskie)
- sprawdzanie oraz podział dokumentów: faktury zakupu i sprzedaży, dokumenty kasowe oraz magazynowe;- księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i uzgadnianie magazynów;- tworzenie i księgowanie raportów kasowych, bankowych;- opisywanie dokumentów księgowych;- numerowanie dokumentów sprzedaży, zakupów i kosztów wg rejestru vat
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
- dobór rozwiązań technicznych (automatyka, elektryka),- projektowanie systemów sterowania automatyką przemysłową,- projektowanie tras kablowych,- projektowanie szaf sterowniczych i zasilających,- projektowanie obwodów sterowania,- współpraca przy tworzeniu ofert przetargowych
VIGRAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Drzewica (łódzkie)
wykonywanie ogrodzeń i konstrukcji metalowych
MGK METALL KUNSTCHMIEDE Marcin Gandurski - 2015-12-01 - Gubin (lubuskie)
prace gospodarcze
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" sp. z o.o. - 2017-01-27 - Chorzów (śląskie)
segregowanie dokumentów wpływających do poszczególnych komórek i tworzenie paczekwprowadzanie danych do systemusporządzanie rejestrów przepisów i odpisówprzygotowanie dokumnetacji do archiwumStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
Robert Dragan "CAIRA" - AUTO SERWIS - 2017-09-29 - Skawina (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stązu. Oferta przeznaczona jest dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
- poznanie pracy Referatu Geodezji i Gospodarki Przestrzennej;- prace kancelaryjno-biurowe;- udzielanie informacji interesantom;- obsługa urządzeń biurowychDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa zlecenie na min. 3 m-ce, pełen wymiar godzin
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Nadarzyn (mazowieckie)
śr. zawodowe-sprzedaż środków do produkcji rolnej,/ pasze, nasiona,śor, nawozy dolistne /
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE AGRO-EFEKT SP Z O.O - 2017-03-29 - Syców (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE PISM, ARTYKUŁÓW ORAZ NAWIĄZYWANIE KONTAKÓW I WSPÓŁPRACA Z RÓŻNYMI INSTYTUCJAMIDEKLARACJA ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Brwinów (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2. Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3. Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4. Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5. Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6. Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7. Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8. Współpraca z operatorami sieci łączności.9. Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10. Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11. Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)
- Wprowadzanie danych do programu księgowego, bezpośredni kontakt z biurem rachunkowym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane 5 lat doświadczenie zawodowego w księgowości. Mile widziana znajomość programu Subiekt GT i Rewizor GT. Kontakt osobisty (ul. Pod Młynem 23 A, 40-313 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-354-00-88) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: kontakt.energizer (at) wp.pl
ENERGIZER LTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ubezpieczeniu zdrowotnemu okresów opłacania składekewidencjonowanie wpływów należności składkowych na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotneustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresiewydawanie zaświadczeń o okresach podlegania i opłacaniu składekopracowywanie wniosków o ulgi w opłacaniu składek na ubezpieczenie przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwachprzymusowe dochodzenie należnościWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.Wymiar etatu: 1/2 etatu
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-02 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
- obsługa komputera- wprowadzenie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Piasek (śląskie)
1. Zapoznanie się z polityką rachunkowości firmy.2. Zapoznanie się z dokumentacją księgową stosowaną w jednostce oraz obiegiem dokumentów.3. Udział w prowadzeniu ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładanym planem kont.4. Poznanie sposobu archiwizacji dokumentacji księgowej.5. Zdobycie wiedzy na temat form rozliczeń pieniężnych z kontrahentami jednostki organizacyjnej.6. Zapoznanie się z metodami amortyzacji środków trwałych.7. Sporządzanie polecenia księgowania wybranych operacji gospodarczych; inne dowody księgowe.8. Poznanie zasad zarządzania finansami i działem finansowo-księgowym.9. Zapoznanie się z systemami informatycznymi wykorzystywanymi do zarządzania finansami i w rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Tarnów (małopolskie)
Pomoc przy budowie, dostarczanie materiału, robienie zaprawy. (Doświadczenie mile widziane, możliwość przyuczenia)
MICH-BUD Zbigniew Michalski - 2016-03-24 - Kierzno (wielkopolskie)
obsługa programu księgowego, umiejętność pisania pism, obsługa klienta, praca w zespole.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Świdnica (dolnośląskie)
=
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubin (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)