REFERENT WYDZ. ŚWIAD. EMERYT.-RENT. (1) + ST POWER IV Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT WYDZ. ŚWIAD. EMERYT.-RENT. (1) + ST POWER IV
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - Zapoznanie sie z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywa staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z technikami pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy dostarczaniu, porządkowaniu i roznoszeniu dokumentów oraz akt,- Obsługa komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
Data publikacji: 2018-11-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- Zapoznanie sie z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywa staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z technikami pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy dostarczaniu, porządkowaniu i roznoszeniu dokumentów oraz akt,- Obsługa komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1.6
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT WYDZ. ŚWIAD. EMERYT.-RENT. (1) + ST POWER IV
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2018
Data dodania oferty pracy: 14.11.2018
Oferta pracy ważna do: 12.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.02.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,21005. Dokumenty należy złożyć do: 29.01.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-01-23 - Rybnik (śląskie)
zarządzanie firmą transportową w SKR
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Gołyminie - 2017-04-12 - Gołymin-Ośrodek (mazowieckie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, podział korespondencji biurowej, prowadzenie obsługi kancelaryjnej Komendy Powiatowej PSP
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sulęcin (lubuskie)
prace biurowe w sekretariacie i referacie ds. karnych skarbowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Żory (śląskie)
- Budowanie relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwaniei obsługa zleceń, kontakt z klientami, tworzenie media planów, tworzenie scenariuszy spotów radiowych, prace kancelaryjne.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1850 - 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Możliwość podwyższania kwalifikacji również udział w szkoleniach zagranicznych. - Kontakt osobisty (11:00-17:00) (ul. Juliusza Ligonia 29, 40-036 Katowice) lub e-mail: reklama (at) radio.katowice.pl
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE KUREK JANUSZ - 2016-07-12 - Katowice (śląskie)
wykonywanie prac stolarskich: czyszczenie, szlifowanie, składanie elementów okien i drzwi
Pracownia Stolarska A.Wojciechowski - 2016-01-18 - Baczków (małopolskie)
analizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego, obsługa telefonu i skrzynki mailowej, inne prace administracyjne zlecane przez przełożonego
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych obiektów produkcyjnych (kubaturowych i liniowych) Spółki. Wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych mienia nieprodukcyjnego Spółki. Wprowadzanie obiektów do bazy GIS. - Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe (kierunek dowolny) mile widziany kierunek geodezja. Wymagane co najmniej 3 miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień geodezji, umiejętność wykonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, podstawowa znajomość programów geodezyjnych GIS i AutoCad. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-06 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Lubin (dolnośląskie)
wykonywanie przelewów dla kontrahentów, obsługiwanie programówdekretwanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Praca terapeutyczna w grupie dzieci w wieku 5 lat
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 10 - 2017-02-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
redagowanie pism, aktualizacja prowadzenie strony internetowej, obsługa urządzeń biurowych
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
planowanie i rozliczanie zakupów, prowadzenie postepowan o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sadowa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jaworzno (śląskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Iłowa (lubuskie)
Montaż wyrobów z tworzyw sztucznych.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
przyjmowanie towaru, załadunek i przygotowanie towaru do rozwożenia na sklepy
PHU Darex - 2017-04-07 - Brzeg (opolskie)
Przygotowywanie ofert, uczestnictwo w przetargach, sporządzanie sprawozdań, prace biurowe, znajomość ustawy o ochronie środowiska w rolnictwie
F.H.U. HELL-MARK, Helena Agata Borek - 2017-07-18 - Nawojowa (małopolskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych
SZKOŁA TECHNICZNA BYDGOSKIEGO ZAKŁADU DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W CHOJNICACH - 2018-08-31 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klienta indywidualnego
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Świdnik (lubelskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi spraw ubezpieczonych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-12-21 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie i rozprowadzanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Gościejewo (wielkopolskie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach klientów, windykacja świadczeń i zasiłków, wiecej informacji na stronie: http://ops.biesiekierz.eu
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2017-06-13 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
obsługa programu komputerowego OPTIVUM, PŁATNIK,pomoc w sporządzaniu danych oraz przygotowaniu informacji do wypłat świadczeń
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kwidzyn (pomorskie)
Sprzątanie sal lekcyjnych i innych pomieszczeń na terenie szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. K.K.BACZYŃSKIEGO - 2018-09-24 - Częstochowa (śląskie)
-
Dom Wczasów Dziecięcych Wygonin - 2017-09-11 - Wygonin (pomorskie)
sporządzanie listy płac i innych wypłat, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń, sporządzanie zaświadczeń, rozliczenia ZUS US, wypłaty i ewidencja funduszu świadczeń socjalnych, sporządzanie sprawozdań statystycznych
Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych - 2018-04-05 - Łubianka (kujawsko-pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników urzędu, wsparcie w bieżącej obsłudze kadrowej w zakresie nawiązywania, trwania i ustania stosunków pracy, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji osobowej, przygotowywanie bieżących analiz, sprawozdań, informacji oraz odpowiedzi na korespondencję w zakresie realizowanych spraw.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)