REFERENT W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK Bochnia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, przygotowanie odpowiedzi na wystapienia odnośnie stanu rozliczenia konta, obsługa wniosków o wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu, weryfikowanie dokumentacji zgłoszeniowej oraz wpłat dokonanych przez płatnika
Data publikacji: 2019-08-23
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, przygotowanie odpowiedzi na wystapienia odnośnie stanu rozliczenia konta, obsługa wniosków o wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu, weryfikowanie dokumentacji zgłoszeniowej oraz wpłat dokonanych przez płatnika
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Data zakończenia pracy: 30.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie ( preferowane wyższe: kierunek: administracja, ekonomia, prawo), umiejętność obsługi komputera,
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0389370906d9a4795561205445751a8f
Podobne oferty pracy
praca od 07.15 do 15.15wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAX, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie zestawu pojazdów ciągnik siodłowy + cysterna spożywcza, nadzorowanie załadunków i rozładunków towaru. Transport międzynarodowy z bazy z woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 5645 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagane Badania wstępne i psychologiczne. Kontakt telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 793-651-363) lub e-mail: zbigniewwolnicki (at) wp.pl
WOLNEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
pomoc w przygotowaniu kosztorysów, specyfikacji robót, kompletowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realziacji robót budowlanych, sporządzanie umów na usługi, dostawy, roboty budowlane, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Libiąż (małopolskie)
prace biurowe
Mała Polska Flota Powietrzna Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie meblowym. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-cy, godziny pracy: pn. - ndz. 09.00 - 17.00, 12.00 - 20.00.Spotkanie rekrutacyjne w Salonie Mebli Bodzio w Pile przy ul. Bydgoskiej 145 odbędzie się 12.06.2017r. o godz. 11.00. Wymagane dokumenty na spotkanie: CV, dowód osobisty.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych firmy.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Pomkol" Sp. z o.o. - 2019-03-01 - Kolbudy (pomorskie)
Pomoc przy organizacji pracy transportu i sprzętu przy rozliczaniu kierowców i operatorów. Wystawianie zaświadczeń dla kierowców.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Zamość (lubelskie)
kompletowanie dokumentacji technicznej do budżetowania i rozliczeń wykonanych robót drogowych, sporządzanie zamówień materiałowych, pozyskiwanie podwykonawców.
BUDROMOST - STARACHOWICE Spółka z o. o. - 2018-03-21 - Wąchock (świętokrzyskie)
nauka prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)
Referent ds. księgowości. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, wprowadzanie faktur VAT, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień, rozliczanie obciążeń i uznań sklepów Wymagane: wykształcenie min. średnie kierunkowe, sprawna obsługa komputera, znajomość Excel, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Sulęcin (lubuskie)
przygotowywanie materiałów reklamowych do nadruku oraz pakowanie do wysyłki
Inspirion Polska sp. z o.o. - 2018-07-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
- aktualizacja dokumentów przydzielonych jednostek nowo formowanych (zapotrzebowania, meldunki oraz plany formowania),- aktualizacja meldunku o stanie realizacji bieżących zadań, planu osiągania gotowości do podjęcia działań i koncepcji mobilizacyjnego rozwinięcia (w formie prezentacji multimedialnych),- wykonywanie i aktualizacja książek obsady stanowisk etatowych czasu"W" przydzielonych jednostek nowo formowanych,- współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie uzupełnienia potrzeb mobilizacyjnych i nadawania przydziałów mobilizacyjnych przydzielonych jednostek nowo formowanych,- uczestniczenie w typowaniu żołnierzy rezerwy na przydziały mobilizacyjne oraz osób spoza 25 WOG na pracownicze przydziały mobilizacyjne.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-02-13 - Białystok (podlaskie)
obsługa kilenta, obsługa posprzedażowa, prowadzenie rejestrów umów, archiwizowanie dokumentów, nauka i przyswojenie wiedzy niezbędnej do pracy agenta ubezpieczeniowego
BIURO UBEZPIECZEŃ Iwona Lewandowska - 2017-04-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kobierzyce (dolnośląskie)
czynności pomocnicze przy produkcji konfekcji, wprowadzanie danych, wykonywanie produktu wg. wytycznych, odbieranie gotowych produktów poligraficznych z maszyn
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Dębica (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana: 07.00- 15.00 pn-pt
Biuro Rachunkowo-Finansowe Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
Pierwsze 6 miesięcy - asystowanie w gabinecie podologicznycm w zakresie strefa brudna i czysta narzędzi, nauka obsługi urządzeń rotacyjnych, przyuczanie do zawodu. Po okresie wstępnym obsługa klienta w zakresie usług podologicznych.
Centrum Podologiczne - 2017-11-20 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, sprzedaż internetowa, korespondencjaobsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej,
ZBIGNIEW GARSTKA - 2018-06-22 - Gniezno (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
montaż mebli, skręcanie mebli, pomiary u klientów
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Tychnowy (pomorskie)
wyksz. wyższe magisterskie,min. 3 miesiące doświadczenia w rekrutacji, administracji i produkcji,znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego ( zaawansowany w mowie i w piśmie),znajomość języka angielskiego 9 średniozaawansowany B2),znajomość procedur i dokumentów związanych z zatrudnieniem obcokrajowców;rekrutacja personelu z Ukrainyprowadzenie dokumentacji personalnej w języku ukraińskim, rosyjskim, wdrażanie pracowników, współtworzenie i realizacja wewnętrzna PR firmy, sporządzanie raportów, udział w projektach realizowanych przez HR
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Ociąż (wielkopolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.Branża rolnicza, przyjmowanie, wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji, wystawianie faktur, obsługa urządzeń technicznych, komputer.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Baszyny (wielkopolskie)
przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
OM TRIDEV INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa studentów w dziekanacie.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2018-08-10 - Częstochowa (śląskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, rozrachunki kontrahenta
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Szkolenie BHP i p.poż2. Przygotowywanie dokumentów księgowych do oceny formalno-rachunkowej3. Archiwizacja dokumentacji księgowej4. Podmiotowe segregowanie dokunetacji księgowej5. Przygotowywanie korespondencji do wysłyłki6. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełozonego
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Parczew (lubelskie)
Roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Przemyśl (podkarpackie)