REFERENT W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK Bochnia oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: Rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, przygotowanie odpowiedzi na wystapienia odnośnie stanu rozliczenia konta, obsługa wniosków o wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu, weryfikowanie dokumentacji zgłoszeniowej oraz wpłat dokonanych przez płatnika

Data publikacji: 2019-08-23

Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, przygotowanie odpowiedzi na wystapienia odnośnie stanu rozliczenia konta, obsługa wniosków o wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu, weryfikowanie dokumentacji zgłoszeniowej oraz wpłat dokonanych przez płatnika

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska:
REFERENT W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019

Data zakończenia pracy: 30.12.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie ( preferowane wyższe: kierunek: administracja, ekonomia, prawo), umiejętność obsługi komputera,

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: bocheński

Gmina pracodawcy: Bochnia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bochnia

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 23.08.2019

Oferta pracy ważna do: 13.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0389370906d9a4795561205445751a8f

Podobne oferty pracy

REFERENT DS OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

praca od 07.15 do 15.15wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAX, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO (KAT. C+E) - od 5 645 PLN

- Prowadzenie zestawu pojazdów ciągnik siodłowy + cysterna spożywcza, nadzorowanie załadunków i rozładunków towaru. Transport międzynarodowy z bazy z woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 5645 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagane Badania wstępne i psychologiczne. Kontakt telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 793-651-363) lub e-mail: zbigniewwolnicki (at) wp.pl
WOLNEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)

REFERENT - STAŻ - 1 017,4 PLN

pomoc w przygotowaniu kosztorysów, specyfikacji robót, kompletowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realziacji robót budowlanych, sporządzanie umów na usługi, dostawy, roboty budowlane, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Libiąż (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

prace biurowe
Mała Polska Flota Powietrzna Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)

REFERENT PRAWNY W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ(NR 4204) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klienta w sklepie meblowym. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-cy, godziny pracy: pn. - ndz. 09.00 - 17.00, 12.00 - 20.00.Spotkanie rekrutacyjne w Salonie Mebli Bodzio w Pile przy ul. Bydgoskiej 145 odbędzie się 12.06.2017r. o godz. 11.00. Wymagane dokumenty na spotkanie: CV, dowód osobisty.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Piła (wielkopolskie)

REFERENT DS. KADROWO - PŁACOWYCH - od 4 000 PLN

Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych firmy.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Pomkol" Sp. z o.o. - 2019-03-01 - Kolbudy (pomorskie)

REFERENT TECHNICZNY - od 1 850 PLN

Pomoc przy organizacji pracy transportu i sprzętu przy rozliczaniu kierowców i operatorów. Wystawianie zaświadczeń dla kierowców.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Zamość (lubelskie)

REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

kompletowanie dokumentacji technicznej do budżetowania i rozliczeń wykonanych robót drogowych, sporządzanie zamówień materiałowych, pozyskiwanie podwykonawców.
BUDROMOST - STARACHOWICE Spółka z o. o. - 2018-03-21 - Wąchock (świętokrzyskie)

REFERENT - 997,4 PLN

nauka prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 200 PLN

Referent ds. księgowości. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, wprowadzanie faktur VAT, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień, rozliczanie obciążeń i uznań sklepów Wymagane: wykształcenie min. średnie kierunkowe, sprawna obsługa komputera, znajomość Excel, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Sulęcin (lubuskie)

POMOCNIK DRUKARZA - do 2 100 PLN

przygotowywanie materiałów reklamowych do nadruku oraz pakowanie do wysyłki
Inspirion Polska sp. z o.o. - 2018-07-20 - Trzebnica (dolnośląskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

- aktualizacja dokumentów przydzielonych jednostek nowo formowanych (zapotrzebowania, meldunki oraz plany formowania),- aktualizacja meldunku o stanie realizacji bieżących zadań, planu osiągania gotowości do podjęcia działań i koncepcji mobilizacyjnego rozwinięcia (w formie prezentacji multimedialnych),- wykonywanie i aktualizacja książek obsady stanowisk etatowych czasu"W" przydzielonych jednostek nowo formowanych,- współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie uzupełnienia potrzeb mobilizacyjnych i nadawania przydziałów mobilizacyjnych przydzielonych jednostek nowo formowanych,- uczestniczenie w typowaniu żołnierzy rezerwy na przydziały mobilizacyjne oraz osób spoza 25 WOG na pracownicze przydziały mobilizacyjne.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-02-13 - Białystok (podlaskie)

REFERENT D/S UBEZPIECZEŃ I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

obsługa kilenta, obsługa posprzedażowa, prowadzenie rejestrów umów, archiwizowanie dokumentów, nauka i przyswojenie wiedzy niezbędnej do pracy agenta ubezpieczeniowego
BIURO UBEZPIECZEŃ Iwona Lewandowska - 2017-04-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

referent
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kobierzyce (dolnośląskie)

PRACOWNIK KONFEKCJI/DĘBICA - od 13 PLN

czynności pomocnicze przy produkcji konfekcji, wprowadzanie danych, wykonywanie produktu wg. wytycznych, odbieranie gotowych produktów poligraficznych z maszyn
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Dębica (podkarpackie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana: 07.00- 15.00 pn-pt
Biuro Rachunkowo-Finansowe Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT + ST POWER SEKCJA EKONOM.-FIN. - 997,4 PLN

- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT PODOLOGA - od 2 100 PLN

Pierwsze 6 miesięcy - asystowanie w gabinecie podologicznycm w zakresie strefa brudna i czysta narzędzi, nauka obsługi urządzeń rotacyjnych, przyuczanie do zawodu. Po okresie wstępnym obsługa klienta w zakresie usług podologicznych.
Centrum Podologiczne - 2017-11-20 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

obsługa klienta, sprzedaż internetowa, korespondencjaobsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej,
ZBIGNIEW GARSTKA - 2018-06-22 - Gniezno (wielkopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Złotoryja (dolnośląskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 250 PLN

montaż mebli, skręcanie mebli, pomiary u klientów
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Tychnowy (pomorskie)

REFERENT DS PERSONALNYCH - od 2 100 PLN

wyksz. wyższe magisterskie,min. 3 miesiące doświadczenia w rekrutacji, administracji i produkcji,znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego ( zaawansowany w mowie i w piśmie),znajomość języka angielskiego 9 średniozaawansowany B2),znajomość procedur i dokumentów związanych z zatrudnieniem obcokrajowców;rekrutacja personelu z Ukrainyprowadzenie dokumentacji personalnej w języku ukraińskim, rosyjskim, wdrażanie pracowników, współtworzenie i realizacja wewnętrzna PR firmy, sporządzanie raportów, udział w projektach realizowanych przez HR
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Ociąż (wielkopolskie)

REFERENT HANDLOWY - od 2 200 PLN

wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.Branża rolnicza, przyjmowanie, wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji, wystawianie faktur, obsługa urządzeń technicznych, komputer.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Baszyny (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 800 PLN

przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
OM TRIDEV INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Ząbki (mazowieckie)

REFERENT DS. OBSŁUGI STUDENTA - od 2 100 PLN

Obsługa studentów w dziekanacie.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2018-08-10 - Częstochowa (śląskie)

REFERENT KSIĘGOWY - do 2 500 PLN

Księgowanie operacji gospodarczych, rozrachunki kontrahenta
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT- STAŻYSTA - 1 033,7 PLN

1. Szkolenie BHP i p.poż2. Przygotowywanie dokumentów księgowych do oceny formalno-rachunkowej3. Archiwizacja dokumentacji księgowej4. Podmiotowe segregowanie dokunetacji księgowej5. Przygotowywanie korespondencji do wysłyłki6. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełozonego
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Parczew (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Przemyśl (podkarpackie)


Wybierz powiat