REFERENT W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHMOŚCIAMI Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Stanowisko: REFERENT W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tymopracowywanie zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych, rejestrowanie przyjmowanej dokumentacji, udostępnianie dokumentów i materiałów, prowadzenie rejestrów i ewidencji, uwierzytelnianie przyjmowanych dokumentówi podpisywanie danych wydawanych z powiatowych zasobów, naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeń opłat z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu, udział w postepowaniach administracyjnych.
Data publikacji: 2016-05-16
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tymopracowywanie zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych, rejestrowanie przyjmowanej dokumentacji, udostępnianie dokumentów i materiałów, prowadzenie rejestrów i ewidencji, uwierzytelnianie przyjmowanych dokumentówi podpisywanie danych wydawanych z powiatowych zasobów, naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeń opłat z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu, udział w postepowaniach administracyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850,00 - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik geodeta*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik geodeta* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Starostwa lub przesłać pocztą na adres Starostwa z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami" do dnia 25.05.2016r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: samorząd terytorialny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik geodeta*
Data dodania oferty pracy: 16.05.2016
Oferta pracy ważna do: 25.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
NSK Bearings Polska S.A. Kielce - 2017-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa kancelaryjna,- gospodarowanie środkami transportu (prowadzenie rejestru kart drogowych, rozliczanie miesięcznych kart eksploatacyjnych),- planowanie okresowych przeglądów budynków, instalacji i urządzeń,- obsługa urządzeń biurowych (drukarka, bindownica, gilotyna).Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej we Włocławku nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dwukondygnacyjny - brak windy.Wymiar etatu: 3/4 etatu
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nauczanie dzieci w klasie 1
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE PIASTUŚ - 2016-04-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Odśnieżanie, zamiatanie, grabienie, koszenie trawy oraz inne prace porządkowe na terenie zewnętrzym w firmiePraca w godz. 07:00 - 12:00
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie konstrukcji opakowań, optymalizacja oferowanych i produkowanych opakowań, zamawianie niezbędnych narządzi ( wykrojniki, klisze) , współpraca z klientem.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
- KOMPLETOWANIE, DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH ( FAKTUR, RACHUNKÓW, INNYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH) ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI ZASADAMI RACHUNKOWOŚCI - WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPRAWDZANIE POD WZGLĘDEM FORMALNO - RACHUNKOWYM- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH- CZYNNE UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH- WSPOMAGANIE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W CZYNNOŚCIACH I ZADANIACH REALIZOWANYCH PRZEZ DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SKARBNIK- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ)
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2017-05-02 - Rogoźnica (podkarpackie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Żywiec (śląskie)
Ocieplanie budynków, układanie glazury, montaż obróbek blacharskich.
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA JOKER Mariusz Cichoń - 2016-08-18 - Babice (małopolskie)
zarządznie i kordynowanie pracy zespołu,szkolenie nowych pracowników organizowanie i sprawdzanie jalkości wykonywanych prac kontrola i nadzór linii produkcyjnej,odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp
P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak Staszów - 2018-02-12 - Staszów (świętokrzyskie)
karmienie ryb, odstraszanie ptactwa, pilnowanie porządku, utrzymywanie cystości
LAS - BÓR EKO Sp. z o.o - 2016-04-14 - Bukowo (zachodniopomorskie)
wykształcenie bez znaczeniadyspozycyjność, chęci do pracymoże być osoba do przyuczeniapraca w punkcie prasowym na dworcu PKP2 zmiany: w godzinach od 05:00 do 19:00wynagrodzenie: 2100 zł brutto
GŁADYSZ ILONA P.H.U. ILONA GŁADYSZ - 2018-07-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
montaż, regeneracja rozruszników i alternatorów
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lubin (dolnośląskie)
- Naliczanie płac. Przyjmowanie i zwalnianie pracowników. Wystawianie świadectw pracy. Obsługa kadrowa. Wystawianie faktur, ewidencjonowanie faktur i ich księgowanie. Sprawozdawczość GUS-owska. Deklaracje ZUS.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w naliczaniu płac i prowadzeniu kadr. Mile widziane osoby które pracowały w biurach rachunkowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, wystawianie dokumentów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-27 - Grobelno (pomorskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Żywiec (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe na terenie administrowanych wspólnot mieszkaniowych.
MENADŻER ZDZISŁAW SADOWSKI - 2018-08-07 - Łazy (śląskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie. Praca na 3/4 etatu. Wymagane doświadczenie. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
GRZESIAK JUSTYNA USŁUGI FRYZJERSKIE - 2016-11-07 - Rybnik (śląskie)
Dział Przetwarzania Danych:czynności kancelaryjne i biurowe (np. ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencjui przychodzącej i wychodzącej,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Dział Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondecnji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Referat Sekretariatu:wykonywanie czynności biurowych,obsługa kancelaryjna urzędu,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,porządkowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych w celu przekazania dokumentacji do magazynu archiwum.Referat Obsługi Bieżącej:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatyczncyh,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, obsługa klienta, prowadzenie negocjalcji handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Żagań (lubuskie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,- dekretowanie, księgowanie faktur i innych dokumentów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "WADER-WOŹNIAK" Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zgodnie z programem stazu Dział Obsługi Bezpośredniej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej klientów biura.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-09-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
Wymagania: wykształcenie min. ekonomiczne średnie, mile widziane doświadczenie w księgowości, biegła obvsługa komputera, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność
PW "SMAK" G.Dorosz i B.Dorosz Sp.j. - 2018-05-11 - Cieszków (dolnośląskie)
więcej informacji na stronie URZĄD GMINY HYŻNE http://www.hyzne.pl/14-bip/10188-aktualnosci/11180-nabor-na-stanowisko-referent-ds-inwestycji-i-remontow-w-zakresie-drog-i-budownictwa.html#ak11180
URZĄD GMINY HYŻNE - 2018-04-18 - Hyżne (podkarpackie)
dbanie o utrzymanie czystości w biurze, sprawdzanie i odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, nadzór na ddokumentami biurowymi, odbieranie połączeń telefonicznych, wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę, przekazywanie przełożonemu wyników pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta,sporządzanie i składanie zamówień,przyjmowanie dostaw towarów
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Krzycko Wielkie (wielkopolskie)
Wsparcie działu w zakresie prowadzenia spraw administracyjno-biurowych. Odpowiedzialność za obieg korespondencji w oddziale. Ścisła współpraca z działami finansowo-administracyjnymi firmy. Wykonywanie analiz i raportów na zlecenie przełożonego.Pracodawca zapewnia narzędzia do pracy tj. służbowy laptop i telefon.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Zabrze (śląskie)