REFERENT W SEKCJI OCHRONY 艢RODOWISKA Balice oferta pracy JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
Stanowisko: REFERENT W SEKCJI OCHRONY 艢RODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Praca na stanowisku Referenta. Nadzorowanie stosowania przepis贸w ochrony 艣rodowiska przez uzytkownik贸w nieruchomo艣ci.Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 7:30-15:30. Praca w Balicach, ul. Medweckiego 1.Wynagrodzenie 2400z艂 brutto + premia + dodatek za wys艂ug臋 lat.Wymagane dokumenty: CV i+ LM.Umowa w zast臋pstwie.
Data publikacji: 2019-05-23
Lokalizacja: Balice (ma艂opolskie)
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Medweckiego 1, 30-901 Balice, powiat: krakowski, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Praca na stanowisku Referenta. Nadzorowanie stosowania przepis贸w ochrony 艣rodowiska przez uzytkownik贸w nieruchomo艣ci.Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 7:30-15:30. Praca w Balicach, ul. Medweckiego 1.Wynagrodzenie 2400z艂 brutto + premia + dodatek za wys艂ug臋 lat.Wymagane dokumenty: CV i+ LM.Umowa w zast臋pstwie.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽400 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT W SEKCJI OCHRONY 艢RODOWISKA
Data rozpocz臋cia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie min. 艣rednie techniczne, 2 lata do艣wiadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym, szeroka wiedza z zakresu ochrony 艣rodowiska
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 23.05.2019
Oferta pracy wa偶na do: 23.06.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.05.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.05.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0992eebd7c438cee1352582c478bf95
Podobne oferty pracy
- prowadzenie obs艂ugi kancelaryjnej KP PSP,- przyjmowanie i podzia艂 korespondencji,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych,- prowadzenie terminarza spraw Komendanta Powiatowego,- prowadzenie obiegu dokument贸w i instrukcji kancelaryjnej w komendzie.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Sul臋cin (lubuskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produkt贸w oraz zmian in偶ynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
BADER Polska Sp贸艂ka z o.o. - 2018-02-02 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
praca biurowa
"KANCELARIA RADCY PRAWNEGO" "US艁UGI RACHUNKOWE" M. A. RZE殴NICZEK-SA艁ATA - 2017-07-17 - L臋bork (pomorskie)
Oferta sta偶u. Prace biurowe, wprowadzanie danych do system贸 informatycznych, pomoc przy obs艂udze interesant贸w, obs艂uga urzadze艅 biurowych, przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji, obs艂uga korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - 艁osice (mazowieckie)
wykszta艂cenie min. 艣rednie, preferowanie wy偶sze (technikum ekonomiczne, studia licencjackie/magisterskie, kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowo艣膰 lub pokrewne), umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia oraz bardzo dobra organizacja pracy w艂asnej, mile widziana znajomo艣膰 obs艂ugi SAP BUSINESS ONE, dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office ( w szczeg贸lno艣ci EXCEL) skrupulatno艣膰, dok艂adno艣膰, dobra organizacja pracy. Zakres obowi膮zk贸w weryfikacja protoko艂贸w serwisant贸w, sprawdzanie ich pod k膮tem wykonywanej us艂ugi, rozliczanie materia艂owe oraz us艂ugowe, sporz膮dzanie dokument贸w WZ, RW, PW, MM, fakturowanie klient贸w kluczowych na podstawie rozliczonych dokument贸w, wsp贸艂praca z dzia艂em technicznym i dzia艂em administracji
IteCom Sp.z o.o. - 2016-08-25 - Krotoszyn (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracownik贸w, rekrutacji pracownik贸w, sporz膮dzanie dokumentacji pracowniczej, um贸w o prac臋, 艣wiadectw pracy, prowadzenie ewidencji urlop贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅Godziny pracy: od 8.00 do 16.00
"ROKA A.I.KANTORSKI" SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-02-27 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Zakres obowi膮zk贸w:organizacja dostaw materia艂贸w do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zale偶no艣ci od bie偶膮cych potrzeb produkcji;utrzymywanie za艂o偶onego poziomu zapas贸w magazynowych;organizacja transport贸wrealizacja zam贸wie艅 zleconych przez Lider贸wwyszukiwanie kontrahent贸w, tworzenie baz kontrahent贸w, negocjacja cen, sposob贸w dostawy,dbanie o terminowo艣膰 i kompletno艣膰 dostaw
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Wa艂cz (zachodniopomorskie)
rozliczanie kart drogowychrozliczanie paliw
MOLTER ZAK艁AD US艁UG TRANSPORTOWO SPRZ臉TOWYCH W RUDNEJ MA艁EJ SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZALNO艢CI膭 - 2016-02-04 - Rudna Ma艂a (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rybnik (艣l膮skie)
Prowadzenie bie偶膮cej obs艂ugi korespondencji oraz organizowanie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, przyjmowanie, rozdzielanie i wysy艂anie korespondencji, nadawanie numer贸w zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, po艣redniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji s艂u偶bowych. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Wykonywanie wszelkich czynno艣ci zwi膮zanych z ruchem uczni贸w (przyj臋cia, przeniesienie). Obs艂uga organizacyjna rekrutacji uczni贸w do klas pierwszych. Zak艂adanie arkuszy ocen dla uczni贸w klas pierwszych. Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporz膮dzanie opis贸w arkuszy ocen, wydawanie za艣wiadcze艅 potwierdzaj膮cych kontynuacj臋 nauki, prowadzenie rejestru za艣wiadcze艅 oraz wydanych legitymacji. Prowadzenie i wprowadzanie danych do systemu Informacji O艣wiatowej. prowadzenie spraw dotycz膮cych ubezpiecze艅 uczni贸w. Wykszta艂cenie 艣rednie og贸lne, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych, telefon, fax, komputer, kserokopiarka, znajomo艣膰 i obs艂uga program贸w komputerowych: Microsoft Office - Word, Excel, Power Point, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰, rzetelno艣膰 i zaanga偶owanie, znajomo艣膰 obs艂ugi wprowadzanie danych do Systemu Informacji O艣wiatowej SIO.
Szko艂a Podstawowa w Wyszecinie - 2016-05-23 - Wyszecino (pomorskie)
malowanie element贸w, monta偶 艣cian, pod艂ug i okien, praca na placu i hali. Praca 160 godz. w miesi膮cu od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach 7-15
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Pruszk贸w (mazowieckie)
Sprawdzanie dokument贸w pod wzgl臋dem merytorycznym , formalnym, rachunkowym. Dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych. Prowadzenie ewidencji VAT zakup贸w i sprzeda偶y. Wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych do systemu ksi臋gowego. Kandydaci proszeni s膮 o kontakt e-mail: biuro (at) br-roszak.pl
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
- NALICZANIE WYNAGRODZE艃: sporz膮dzanie list p艂ac oraz innych dokument贸w wyp艂at,- SPORZ膭DZANIE DOKUMENTACJI ZUS ORAZ DOKUMENTACJI PODATKOWEJ,- DOKONYWANIE PRZELEW脫W BANKOWYCH,- SPORZ膭DZANIE DEKLARACJI PFRON, SPRAWOZDA艃 GUS, SIO,- PROWADZENIE REJESTR脫W ZAKUPU I SPRZEDA呕Y,- ROZLICZANIE PODATKU VAT,- WYSTAWIANIE FAKTUR ZA WYNAJEM,- SPORZ膭DZANIE ZESTAWIE艃 ZWI膭ZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM BUD呕ETU,
Zesp贸艂 Szk贸艂 Nr1- Gimnazjum i Liceum im. Ks. Piotra Skargi - 2019-02-08 - Szamotu艂y (wielkopolskie)
wykonywanie prac biurowych
Abisal Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bytom (艣l膮skie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DO PRZETARG脫W, REALIZACJA PRZETARG脫W
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - D膮browa (艂贸dzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
Przygotowanie dokumentacji oraz prowadzenie spraw dot. utrzymania technicznego przystank贸w, utrzymanie w nale偶ytym stanie technicznym infrastruktury przystankowej i parkingowej. I zmiana: 07.00 - 15.00 pn-ptWynagrodzenie: 2400 z艂 brutto
ZARZ膭D KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W ELBL膭GU SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-05-09 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
wykonywanie czynno艣ci administracyjno-biurowych; obs艂uga w zakresie biurowym i kancelaryjnym, w tym zarz膮danie korespondencj膮 i obiegiem dokument贸w; segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbior贸w dokumentacji, udost臋pnianie dokument贸w klientom wewn臋trznym i zewn臋trznym; wprowadzanie dokument贸w zakupowych i sprzeda偶owych; bie偶膮ca wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami organizacyjnymi; kontrola i analizowanie stanu zapas贸w magazynowych, prowadzenie baz danych; wsparcie przy koordynacji kontakt贸w.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Gostynin (mazowieckie)
Budowa bazy programu 500 + w programie informatycznym. Obs艂uga 艣wiadczeniobiorc贸w.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Gda艅sk (pomorskie)
sporz膮dzanie miesi臋cznych deklaracji ZUS;zawieranie um贸w;prowadzenie kat pracowniczych;inne obowi膮zki zwi膮zane z zatrudnianiem pracownik贸w
Biuro Rachunkowe " plus i minus" 艢mi艂owska Zenona - 2017-08-22 - Wolin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, prowadzenie dokumentacji sprzeda偶y itp., bie偶膮ca obs艂uga klienta. Praca 8-16.Kontakt z pracodawc膮: piotr.dobosz (at) wodbud.com.pl lub 501-511-141
PRZEDSI臉BIORSTWO OBROTU HURTOWEGO WOD BUD SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-08-30 - Cieszyce (dolno艣l膮skie)
Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)
OBS艁UGA PROCES脫W REKLAMACYJNYCH W CCC S.A., PRZYJMOWANIE ZG艁OSZE艃 KONSUMENCKICH I OPONIOWANIE ZG艁OSZE艃 NIEZGODNO艢CI TOWARU Z UMOW膭
CCC S.A. - 2016-09-07 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
-pozyskiwanie nowych klient贸w-kontakt z kontrahentami (zbieranie zam贸wie艅)-wype艂nianie dokument贸w-tworzenie ofert handlowych-analiza rynku
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-05-10 - Rogo藕no (wielkopolskie)
Praca przy wycince drzew.
MIEJSKIE PRZEDSI臉BIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-12-03 - Lublin (lubelskie)
Przyjmowaie i selekcjonowanie korespondencji, obs艂uga telefon贸w, telefaks贸w, przedk艂adanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa, przygotowanie korespondencji do wysy艂ki, obs艂uga komputera, pos艂ugiwanie si臋 r贸偶nymi edytorami tekstu, odbi贸r poczty.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Raci膮偶ek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rejestr贸w dotycz膮cych min. urlop贸w wypoczynkowych, zwolnie艅 lekarskich rozliczenia delegacji, koordynacja korespondencjim zapisywanie, rozdzielanie jej na poszczeg贸lne kom贸rki w przedsi臋biorstwie i pojedyncze osoby, archiwizowanie, pomoc w organizowaniu spotka艅, narad, konferencji, koordynowanie zada艅 zwi膮zanych z zakupem materia艂贸w, druk贸w, sprz臋tu biurowego, obs艂ugiwanie urz膮dze艅 techniki biurowej, wsp贸艂praca z administracj膮 bydynku w zakresie: konserwacji sprz臋tu, urz膮dze艅 lub pomieszcze艅.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Zielona G贸ra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Bia艂ystok (podlaskie)