REFERENT W REFERACIE EWIDENCJI LUDNOŚCI, DOWODÓW OSOBISTYCH I SPRAW MIESZKANIOWYCH W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM Ostrów Wielkopolski oferta pracy Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Stanowisko: REFERENT W REFERACIE EWIDENCJI LUDNOŚCI, DOWODÓW OSOBISTYCH I SPRAW MIESZKANIOWYCH W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "OFERTY PRACY", na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańcow Wielkopolskich 18 - na parterze budynku oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wolności 29 a - na parterze budynku, pok. 2.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "OFERTY PRACY", na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańcow Wielkopolskich 18 - na parterze budynku oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wolności 29 a - na parterze budynku, pok. 2.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT W REFERACIE EWIDENCJI LUDNOŚCI, DOWODÓW OSOBISTYCH I SPRAW MIESZKANIOWYCH W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ewidencji ludności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykaz niezbędnych dokumentów aplikacyjnych znajduje się : w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "OFERTY PRACY", na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańcow Wielkopolskich 18 - na parterze budynku oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wolności 29 a - na parterze budynku, pok. 2.Dokumenty należy składać osobiście w UM w Ostrowie Wielkopolskim pok nr 130, lub pocztą na ww adres, w terminie do dnia 18.02.2019r do godziny 16:00 (w przypadku przesłania aplikacji pocztą liczy się data stempla pocztowego).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Powstańców Wielkopolskich
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ewidencji ludności
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2019
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wydawanie druków systemowych, archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Mława (mazowieckie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych, fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych, potwierdzenia, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie działów marketingowych. Dyżury 12 godzinne możliwa praca w nocy
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
1. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji2. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach w aplikacjach informatycznych urzędu3. Tworzenie paczek z deklaracjami4. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu5. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzedu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami8. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kartuzy (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Wołomin (mazowieckie)
staż-pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Karlino (zachodniopomorskie)
Dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie klientów, tworzenie ulotek promocyjnych, sprzedaż bezpośrednio do klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w dziale ewidencji.
Areszt Śledczy w Gdańsku - 2018-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
Obsługa faxu, ksero, pisanie pism, przyjmowanie korespondencji, rozdzielanie poczty na oddziały.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
zamawianie towaru, sprzedaż telefoniczna towaru, fakturowania, obsługa kasy, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Libiąż (małopolskie)
wykonywanie przyłączy i sieci wodno-kanalizacyjnych
F.U.H. WODREN Halina Gajda - 2017-07-31 - Hebdów (małopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)2 letni staż pracy w księgowościb)znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2), ustawy o podatkach i opłatach lokalnych ( Rozdział 3 i 6), rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych, ustawy Ordynacja podatkowa ( Dział III, IV, VII), ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Realizacja zadań związanych z wymiarem podatku od środków transportowych osób fizycznych.2)Realizacja zadań związanych z prowadzeniem księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych.3)Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4)Rozliczanie inkasentów z kwitariuszy przychodowych K-103 w zakresie poboru podatków.5)Przygotowywanie wniosków do ukarania w stosunku do podatników uchylających się od płatności.6)Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastawu skarbowego.7)Podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania skutecznych środków egzekucji wobec podatników.8)Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
Bezpośredni kontakt z Klientem, kontrola dokumentów zgodnie z procedurami oraz wyjaśnianie niezgodności w obrocie towarowym, sporządzanie protokołów reklamacyjnych, sprawdzanie poprawności składanych zamówień, przygotowywanie dokumentacji transportowej i magazynowej, przygotowanie dokumentacji związanej z organizacją wysyłek do klienta, kontrola wskaźników logistycznych i raportowanie do przełożonego, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień, aktualizacja bazy danych SAP, współpraca z pozostałymi działami Spółki.
BEWA Sp. z o.o. - 2019-01-07 - Huby Ruszczyńskie (łódzkie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Sprawozdawczość w banku.
Bank Spółdzielczy w Trzebielu - 2018-01-18 - Żary (lubuskie)
-
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk - 2016-07-07 - Kościerzyna (pomorskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁĘCZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, wyjazdy służbowe, organizacja transportu, praca przy komputerze
FTK Spółka z o.o. - 2017-05-23 - Krasnystaw (lubelskie)
- Obsługa klienta / kasy fiskalnej / terminala etc. Obsługa ekspresu do kawy / piekarnika / grilla / kuchenki mikrofalowej / blendera etc. Przygotowanie kanapek, sałatek, napoi ciepłych, zapiekanek, hot dogów etc. Utrzymywanie czystości. Praca w Katowicach: ul. Bogucicka 3, ul. Adamskiego 7. - Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:30-15:30 + dni wolne. Wymagania: wykształcenie średnie (kieunek dowolny). Ważna książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Samodzielność, bystrość, samoorganizacja. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu podstawowym. Kontakt osobisty lub telefoniczny (509-457-580) w godzinach: 11:00-15:00.
Adam Grabowski P.H.U. SECOTION - 2018-10-08 - Katowice (śląskie)
transport na terenie kraju, pomoc przy załadunku i rozładunku
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "KRUPIŃSCY II" SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pomoc przy organizacji pracy transportu i sprzętu przy rozliczaniu kierowców i operatorów. Wystawianie zaświadczeń dla kierowców.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Zamość (lubelskie)
Ewidencja środków trwałych. Sporządzanie faktur. Pomoc w obsłudze działu technicznego. Obsługa sekretariatu.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2018-09-25 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Opoczno (łódzkie)
ofertowanie, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
1. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji2. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach3. Tworzenie paczek z deklaracjami4. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu5. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzędu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami8. Przygotpwywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kartuzy (pomorskie)
wykonywnaie prac tynkarskich
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Zadania: obsługa dokumentów w imporcie i eksporcie, organizacja transportów zagranicznych, prowadzenie dokumentacji administracyjnej, sporządzanie instrukcji i procedur oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji, prowadzenie archiwum firmy, kontakt z instytucjami zewnętrznymi. Oferujemy: pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, niezbędne narzędzia pracy, pakiet socjalny. Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra obsługa komputera w tym MS Office, umiejętność swobodnego komunikowania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim, umiejętność planowania i organizacji, inicjatywa, samodzielność i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładność, bardzo dobra organizacją pracy i umiejętnością współpracy. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny oraz e-mailowy kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2018-08-27 - Radlin (śląskie)
wg zgłoszenia
kontakt przez PUP - 2015-09-11 - Barwice (zachodniopomorskie)