Praca REFERENT W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY /WYDZIAŁ WYPŁAT/ Z MIEJSCEM ŚWIADCZENIA PRACY W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS WE WŁOCŁAWKU(NR 5098) - oferty pracy


Największy wybór odzieży

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy REFERENT W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY /WYDZIAŁ WYPŁAT/ Z MIEJSCEM ŚWIADCZENIA PRACY W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS WE WŁOCŁAWKU(NR 5098), które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy REFERENT W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY /WYDZIAŁ WYPŁAT/ Z MIEJSCEM ŚWIADCZENIA PRACY W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS WE WŁOCŁAWKU(NR 5098).

REFERENT W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY /WYDZIAŁ WYPŁAT/ Z MIEJSCEM ŚWIADCZENIA PRACY W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS WE WŁOCŁAWKU(NR 5098) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- opracowywanie dokumentacji do wypłaty świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego rolników i zadań zleconych,- prowadzenie ewidencji nadpłat, niedopłat, zwrotów świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, - sporządzanie wymaganych sprawozdań i meldunków statystycznych, - opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji związanej z rozliczeniem rocznym rocznym podatku dochodowego PIT od emerytur i rent rolnych,- dokonywanie zmian w systemie komputerowym na indywidualnych kontach podatkowo-ubezpieczeniowych emerytów i rencistów.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny-brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-09-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)