REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Nowy Wiśnicz oferta pracy Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki
Stanowisko: REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń za prace, sporządzanie i przesyłanie deklaracji podatkowych, sporządzanie i przesyłanie miesięcznych i rocznych deklaracje rozliczeniowe do ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, sporządzanie zestawień na potrzeby działu księgowości oraz działu administracji, przygotowanie danych do SIO
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Nowy Wiśnicz (małopolskie)
Pracodawca: Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bocheńska 6, 32-720 Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń za prace, sporządzanie i przesyłanie deklaracji podatkowych, sporządzanie i przesyłanie miesięcznych i rocznych deklaracje rozliczeniowe do ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, sporządzanie zestawień na potrzeby działu księgowości oraz działu administracji, przygotowanie danych do SIO
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Data zakończenia pracy: 09.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, znajomość obsługi programu Płatnik, znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT), znajomość regulacji prawnych w zakresie: Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych, umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, znajomość pakietu MS Office, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
Nazwa pracodawcy: Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Bocheńska 6, 32-720 Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Nowy Wiśnicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Wiśnicz
Ulica pracodawcy: Bocheńska
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Szkolnictwo średnie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 02.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0d45472d5c56b4e825a9659e2c493b92
Podobne oferty pracy
operator sprzętu komputerowego i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Zambrów (podlaskie)
broszurowanie dokumentów księgowych, archiwizacja dokumentów, sprawdzanie i weryfikacja poprawności dokumentów klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Pszczyna (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)
wprowadzenie danych do systemów komputerowych poltax, bibliotek aktobsługa interesantów realizowanych w punkcie obsługi bieżącejobsługa korekt zeznań rocznychprzygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie prac remontowych i inwestycyjnych obiektów budowlanych i dróg leśnych, prowadzenie i nadzór nad robotami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji obiektów budowalnych, sporządzanie i nadzorowanie umów o najem lokali, kalkulacja i naliczanie czynszów oraz świadczeń pracowniczych, przygotowywanie danych do sporządzania deklaracji podatku od nieruchomości, przygotowywanie dokumentacji i uczestniczenie w procedurach zamówień publicznych ze swojego zakresu, wprowadzanie do systemu LAS moduł INFRASTRUKTURA danych z zakresu swojego działania, praca również w terenie.
Nadleśnictwo Łąck - 2016-05-13 - Łąck (mazowieckie)
obsługa sekretariatu; mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
ZAKŁAD KARNY NR 1 - STRZELCE OPOLSKIE - 2016-01-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)
1. Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji2. Odbiór poczty elektronicznej3. Przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa4. Prowadzenie na bieżąco dziennika korespondencyjnego- pism wychodzących i przychodzących wg. podziału zagadnieniowego5. Przygotowanie korespondencji do wysyłki6. Przyjmowanie rozmów telefonicznych7. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji8. Pomoc w prowadzeniu sprawozdawczości statystycznej uczniów9. Prowadzenie rejestru i wydawanie delegacji pracownikom10. Obsługa komputera11. Obsluga kserokopiarki, faxu, bindownicy, laminarki i innych urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Żukowo (pomorskie)
OBSŁUGA MASZYNZNAJOMOŚC PRAC W TERENIEPODSTAWOWA ZNAJOMOŚC ROŚLIN, CHORÓB I SZKODNIKÓW
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
księgowanie dokumentów w programie księgowym
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-11-21 - Reńska Wieś (opolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami prawa. tj.: - Ustawa o Świadczeniach rodzinnych; - Ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; - Ustawa o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" - Ustawa o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów - Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; - Kodeks Postępowania Administracyjnego.2. Przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji działu świadczeń rodzinnych, tj.: - Świadczenia rodzinne; - Świadczenia wychowawcze; - Świadczenia "Dobry start".3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism, wniosków, wyjaśnień i odwołań.4. Udzielanie informacji klientom ośrodka.5. Obsługa urządzeń biurowych. tj.: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, skaner.6. Samodzielne wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.7. Kierowanie się zasadą uczciwości i ponoszenia godności człowieka.8. Przestrzeganie dyscypliny pracy.
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Somonino (pomorskie)
Prace biurowe, obsługa programów komputerowych, poczty i korespondencji internetowej, podstawowe prace księgowe, obsługa klienta, archiwizacja dokumentacji.Oferta pracy dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
Analiza akcji promocyjnych i cen, udzielanie rabatów, analiza zapasów, sprzedaży i zakupów.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA APLIKACJI E-WNIOSEK, URZĄDZĘŃ BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Dębica (podkarpackie)
Wykształcenie średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła obsługa komputera, MS Office; zakres obowiązków: wystawianie dok. materiałowej, przychodowej i rozchodowej; sporządzanie zamówień, zapotrzebowań na sprzęt kwaterunkowy, prowadzenie na bieżąco ewidencji ewidencji sprzętu komputerowego, prowadzenie przeglądów posiadanego sprzętu kwaterunkowego, przedstawianie i doręczanie korespondencji; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice, ul. Andersa;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-12-07 - Gliwice (śląskie)
praca na stanowisku biurowym, rozliczanie podatkowe osób prowadzących działalność gospodarczą
Kancelaria Podatkowa IM. Magdaleny Ignaczak s.c. - 2016-03-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Znajomość kadr, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Straszków (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu na zewnątrz budynku
MONIKA DANEK Centrum Pielęgnacji Domu i Biura - 2019-07-02 - Kościan (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych, obsługa korespondencji przychodzącej i ychodzącej, sprawdzanie dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Wejherowo (pomorskie)
- ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZEPISAMI BHP I PP,- ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZEPISAMI USTAWY ORDYNACJA PODATKOWA,- POZNANIE PODSTAW PRAWNYCH I CHARAKTERU DZIAŁALNOŚCI URZĘDU SKARBOWEGO W SKIERNIEWICACH,- POZNANIE ZAKRESU DZIAŁANIA I KOMPETENCJI WEWNĘTRZNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH,- PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW PISM,- WPROWADZANIE DANYCH DO SYTEMÓW KOMPUTEROWYCH,- OBSŁUGA INTERESANTÓW,- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH I PRAC BIUROWYCH Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK BIUROWYCH W TYM M. IN. ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W TYM ZAKRESIE PRZEPISAMI,OBSŁUGA KSEROKOPIARKI, FAKSU,PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Skierniewice (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- Prace fizyczne związane z załadunkiem i rozładunkiem- kompetencja- pakowanie bieżących zamówień- wydawanie towaru z magazynu- wykonywanie okresowych inwentaryzacji stanu magazynowego- wprowadzanie danych do systemu informatycznego- dbanie o powierzone mienie- obsługa wózka widłowego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "FARMER" Marcin Furgal - 2016-09-07 - Borowina (lubuskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie korepondencji urzędowej, odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
-
SPÓŁDZIELNIA GASTRONOMICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Montowanie klejenie pianki, obijanie poszczególnych elelementów materiałem tapicerskim, montowanie poszczeglnych ellementów ,skręcanie, montowanie ram elelmentów ozdobych, automatów, łączników.
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Polesie (łódzkie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
AUTO HANDEL "DACAR" CZAPLA DARIUSZ - 2016-03-03 - Latoszyn (podkarpackie)
Prace porządkowe, zmywanie, wydawanie posiłków, prace pomocnicze w kuchni. Praca na terenie stoółwek: w Janowicach, Miodowa 28; w Bielsku-Białej, ul. Willowa 2; w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2C
Zakład Przetwórstwa Mięsnego JANMAR Maria Niemczyk - 2017-12-22 - Janowice (śląskie)
zadania z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)