REFERENT Ustroń oferta pracy Śląskie Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. J. Ziętka w Ustroniu Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Uzupełnianie danych uczestników projektów w bazach; wsparcie kierownika działu w sporządzaniu umów, formularzy, dokumentacji projektowej; działania promocyjne (strona internetowa, media społecznościowe); sprawdzanie kompletności dokumentacji; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Ustroń (śląskie)
Pracodawca: Śląskie Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. J. Ziętka w Ustroniu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Uzupełnianie danych uczestników projektów w bazach; wsparcie kierownika działu w sporządzaniu umów, formularzy, dokumentacji projektowej; działania promocyjne (strona internetowa, media społecznościowe); sprawdzanie kompletności dokumentacji; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustroń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustroń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : mile widziana znajomość wytycznych i dokumentów określających zasady realizacji projektów w ramach POWER oraz doświadczenie w realizacji projektów EFS[Umiejętność 1] : dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Śląskie Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. J. Ziętka w Ustroniu Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Ustroń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustroń
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: szpital reumatologiczny w Ustroniu Zawodziu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 23.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2018-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP, ochrony ppoż. nauka obsługi programu Płatnik. Praca w godzianch 8:00 - 16:00. Oferta skierowana dla osób które nie ukończyły 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Brzesko (małopolskie)
prawidłowe wystawianie faktur, obsługa programu magazynowego, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Nadzorowanie terminowego prowadzenia przeglądu konserwacji i napraw systemów oraz prowadzenie ewidencji, nadzór nad prawidłową realizacją umów na konserwację serwisu oraz naprawy systemu zabezpieczeń.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-04-27 - Świętoszów (dolnośląskie)
Pomoc przy produkcji i montażu balustrad, pomoc przy produkcji i montażu ogrodzeń, pomoc przy wszelkich pracach ślusarskich
"Gacol" Marcin Krawczuk - 2016-07-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca biurowa w spedycji
TSL Silesia Sp. z o. o. - 2018-01-16 - Bytom (śląskie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obiegiem dokumentów oraz elektronicznym obiegiem dokumentów PROTON.Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej budżetu obywatelskiego Gminy Barlinek.Edukacja ekologiczna, przygotowanie i przeprowadzenie akcji sprzątanie świata w ramach dnia ziemi.Zapoznanie się z procedurami oraz przepisami prawnymi dotyczącymi wdrożenia budżetu obywatelskiego Gminy Barlinek,Przyjmowanie oraz rejestracja wniosków projektów projektów do budżetu obywatelskiego. Ocena formalna złożonych projektówWeryfikacja kart do głosowania, opracowanie wyników konsultacji, przygotowanie listy rekomendowanych projektów do realizacji. Zapoznanie się z programem "Aktywna Tablica" oraz monitorowanie jego przebiegu w Gminie Barlinek. Sporządzanie bieżących informacji dla dyrektorów szkół oraz informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szkół dotyczącej programu "Aktywna Tablica". Obsluga programu - edytor aktów prawnych XML. Monitorowanie wytycznych i instrukcji z Kuratorium Oświaty w Szczecinie i Ministerstwa Edukacji Narodowej zamieszczonych na stronach internetowych. Zapoznanie sie z przepisami oraz dokumentacją dotyczącą rozliczenia programu "Aktywna Tablica" w Gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)
obsługa klientów w Placówce Bankowej
Renata Kowalska Pośrednictwo Finansowe RENKO - 2017-01-26 - Końskie (świętokrzyskie)
- Wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, odbiorcami, przedstawicielami handlowymi, analiza cen i realizacja sprzedaży.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Prawo jazdy kat. B. Znajomość pakietu Office. Kontakt telefoniczny (603-303-578) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: rekrutacja (at) specjal.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2017-10-20 - Katowice (śląskie)
Instalacja i układanie systemów zabezpieczeń (SSWiN, SKD, SSP, SKD, CCTV itp.); Montaż osprzętu elektrycznego.
T4B Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Ciechanów (mazowieckie)
Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Aktualizacja informacji i danych marketingowych w wewnętrznym systemie firmyMonitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji najlepszych praktyk do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Udział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Naprawa i konserwacja sprzętu elektrycznego.
ANNA CZARNOPOLSKA - 2018-06-15 - Szczytniki Małe (dolnośląskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)
Obsługa rębaka, dbanie o stan techniczny, wymiana ostrzy/noży.
Silva Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Dobroszyce (dolnośląskie)
utrzymywanie porządku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
serwisowanie nowoczesnych kombajnów i maszyn rolniczych
Gospodarstwo Rolne Wojciech Bednarz - 2016-11-28 - Kańczuga (podkarpackie)
Ochrona powierzonego terenu i mienia
Umbrella sp. z o.o. - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w montażu maszyn i urządzeń, czynności pomocnicze na produkcji, utrzymywanie czystości w miejscu pracy
PEON USŁUGI REMONTOWE,TRANSPORTOWE NAPRAWCZE RYSZARD GOŹDZIKOWSKI - 2018-12-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Szycie bielizny damskiej
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie dokumentów, zakładanie akt osobowych, zapoznanie się z przepisami prawa dotyczącymi zatrudniania osób
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie prac polowych w gospodarstwie sadowniczym, cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców i przygotowanie do sprzedaży prace porządkowe, sadzenie drzewek, grabienie gałęzi
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Gołębiów (mazowieckie)
Przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących obsługiwanych nieruchomości oraz kierowanie ich do realizacji. Współpraca z podwykonawcami robót budowlanych prowadzonych w obsługiwanych nieruchomościach. Bieżące kompletowanie dokumentów w dziale technicznym, czynny udział w bieżącej pracy w dziale technicznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
referent - pracownik obslugi biourowej
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzorowanie i wdrażanie norm jakościowych, sporządzanie dokumentów dotyczących jakości, sporządzanie badań organoleptycznych produktów, raportowanie w sprawie jakości. Wymagane: wykształcenie min. średnie gastronomiczne lub specjalistyczne - technolog żywności, obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office). Tel.: 519 326 204 Monika Konieczna. Adres e-mail: monika.konieczna (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Sulęcin (lubuskie)
kadry i płace, prowadzenie akt personalnych, pracowników oraz spraw i dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę zgodnie z przepisami prawa pracy, sprawozdawczość, czuwanie nad badaniami pracowników, bieżąca kontrola zmian przepisów w zakresie prawa pracy sprzedaż: wystawianie dokumentów magazynowych oraz ich ewidencjonowanie, komputerowe wystawianie faktur wraz z prowadzeniem rejestru sprzedaży, prowadzenie kasy oraz obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Mysłowice (śląskie)
-Szycie odzieży (koszule męskie),-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy, Tczew, ul. Piaskowa 3 lub kontakt tel. 58 530-09-32.
KANWAS SP. Z O.O. - 2017-06-05 - Tczew (pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Małki (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE POTRAW ZGODNIE Z RECEPTURAMI I MENUlokal Bistro Panie Przodem w budynku Centrum Spotkania Kultur
"KEJP" s.c. Ewelina Pyzik, Katarzyna Jurko - 2018-09-05 - Lublin (lubelskie)
stosowanie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, stosowanie ustawy o odpadach, prowadzenie spraw związanych z usunięciem odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, prowadzenie BIP i strony internetowej Wydziału oraz udostępnienie informacji publicznej wydziału w zakresie zgodnym z zakresem czynności, wykonywanie innych prac zleconych
Urząd Miasta Ustroń - 2018-12-27 - Ustroń (śląskie)
prowadzenie rejestrów, wniosków, wydawanych decyzji, współudział w kontrolach
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Płock (mazowieckie)