REFERENT UBEZPIECZEŃ W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY(NR 1452) Bydgoszcz oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: REFERENT UBEZPIECZEŃ W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY(NR 1452)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, - analiza akt i prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne,- opracowywanie wniosków o ulgi i umorzenia z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne,- prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego,- przygotowywanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego, - sporządzanie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek, - przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny, jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.umowa na zastępstwo
Data publikacji: 2020-05-15
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, - analiza akt i prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne,- opracowywanie wniosków o ulgi i umorzenia z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne,- prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego,- przygotowywanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego, - sporządzanie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek, - przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny, jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.umowa na zastępstwo
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2600 zł brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT UBEZPIECZEŃ W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY(NR 1452)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wymagane wykształcenie: średnie/wyższe (preferowane: administracyjne, ekonomiczne),- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, - znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu,- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, - umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność, - wysoka kultura osobista, - orientacja na interesanta.
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
danePracodawcy_nip: 5260013054
danePracodawcy_regon: 012513262
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jeżeli zostały zawarte w złożonych w ofercie pracy dokumentach. Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, - dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię nostryfikacji dyplomu, w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, Informacja o metodach i technikach naboru: - weryfikacja formalna dokumentów, - sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, - rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 29.05.2020 r.Oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie jednostki organizacyjnej przeprowadzającej nabór lub za pośrednictwem operatora pocztowego z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy ogłoszenie numer BIP 0200-OP.110.07.2020Oferty pracy bez zaznaczonego na kopercie numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS). Miejsce składania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy Wydział Ogólny, pokój nr 503 ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu ( od 7:00 do 15:00 ) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341 52 61 wew. 171 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.pl Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru. Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata. Wynik naboru jest jednocześnie informacją dla pozostałych kandydatów biorących udział w procesie naboru o niezakwalifikowaniu do zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci mają prawo uzupełnić swoją ofertę pracy wyłącznie w terminie składania dokumentów określonych w ogłoszeniu o naborze. Liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 190
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.05.2020
Data dodania oferty pracy: 15.05.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88b1f6db05aa862f86951d26efbcb092
Podobne oferty pracy
biegła obsługa komputera, programów Exel, Word, poczty internetowej, prowadzenie rejestru klientów w podziale na grupy, odbieranie telefonów, umawianie klientów na ubezpieczenia, utrzymanie ładu i porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Gąbin (mazowieckie)
prowadzenie spraw księgowych, wystawianie faktur, prowadzenie stanu magazynowego, obsługa klienta, prowadzenie i obsługa spotkań.
PRZEDS. WIELOBRANŻOWE "POL-ZŁOM" HENRYK LESZCZYŃSKI, GRAŻYNA LESZCZYŃSKA S.J. - 2017-06-23 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu (FP 6/0)
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Darłowo (zachodniopomorskie)
x
"As-Bud" Przedsiębiorstwo Drogowe Andrzej Sarosiek - 2016-05-24 - Białystok (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu- Obsługa wózka widłowewgo- Miejsce pracy: Gniew, praca 2-zmianowa 6:00-14:00 / 14:00-22:00Kontakt: telefon58 530-59-60; e-mail: mariola.kitta (at) mikrostyk.pl
MIKROSTYK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-12 - Gniew (pomorskie)
ZAKRES ZADAŃwykonywanie czynności związanych z obsługą prawną Delegaturywydawanie opinii, wyjaśnień w zakresie stosowania prawasporządzanie informacji i sprawozdań z wyników działalności Delegaturyweryfikacja akt kontroliudzielanie porad konsumenckichsporządzanie projektów aktów administaracyjnychwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2019-04-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń zainstalowanych w firmie,-świadczenie pracy zgodnie z obowiązującymi normami w Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach-terminowe wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn, urządzeń i instalacji,-bieżące usuwanie awarii maszyn, urządzeń i instalacji wraz z eliminacją źródeł problemu, -usprawnienia oraz niezbędne modyfikacje parku maszynowego w celu poprawienia ich wydajności i ograniczenia zużycia energii,-racjonalne wykorzystanie powierzonego sprzętu i narzędzi zgodne z ich przeznaczeniem,-zachowanie czystości i porządku w pomieszczeniach Działu UR oraz innych pomieszczeniach technicznych zakładu wg standardu 5S-wykonywanie pracy zgodnie z Polityką Ochronny Środowiskowa i BHP, Polityką Jakości, Polityką Bezpieczeństwa Informacji,-reagowanie na sytuacje awaryjne (wycieki substancji chemicznych, pożar)-aktywny udział we wdrażaniu standardów TPM i 5S-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazywanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapraszamy nauczycieli z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego do podjęcia pracy w następujących grupach:1. Kursy dla dzieci (ukończone studia: filologia angielska lub pedagogika z edukacją wczesnoszkolną i przedszkolną; ewentualnie certyfikat przynajmniej na poziomie B2)2. Kursy dla młodzieży i dorosłych (ukończone studia: filologia angielska; ewentualnie certyfikat przynajmniej na poziomie C1)Wynagrodzenie godzinowe: od 35 zł brutto do 45 zł brutto w zależności od liczby prowadzonych grup oraz poziomu. Umowa zlecenie: 1 rok szkolny z możliwością przedłużenia umowy.
CENTRUM JĘZYKOWE "OXFORD" ŁUKASZ BUTKIEWICZ - 2019-06-30 - Słupsk (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW DO PROJEKTÓW, PROWADZENIE REJESTRU UCHWAŁ, WNIOSKÓW, ZAPYTAŃ, INTERPELACJI. ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ RADNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Miedzichowo (wielkopolskie)
- PRACE BIUROWE
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1879 - 2018-06-28 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
ofertowanie, przygotowywanie przedmiarów na podstawie dokumentacji projektowej
XILIN POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-08 - Końskie (świętokrzyskie)
Naprawa pojazdów
"IRBUD" IRENEUSZ PAWLUŚ - 2017-11-09 - Harklowa (podkarpackie)
rozliczanie czasu pracy i wydajności pracowników produkcyjnych, ustalanie norm produkcyjnych, opracowywanie katalogów obciążeń stanowiskowych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2017-08-03 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Demontaż i montaż opon, wyważanie i wulkanizacja opon.
"DERTRANS" Deresz Sp. Jawna - 2018-11-20 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pon 8.00-16.00 Wt-Czw 7.30-15.30, Pt 7.30-14.30
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Tułowice (opolskie)
przygotowanie dokumentów związanych z działalnością Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów, archiwizacja dokumentów (zgodnie z harmonogramem)
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Bełchatów (łódzkie)
prace administracyjno-ekonomiczne
MOTO -AGROMAX - 2019-07-30 - Kostomłoty Pierwsze (świętokrzyskie)
- opracowywanie rozkazu dziennego,- wykonywanie wyciągów z rokazu dziennego,- prowadzenie i aktualizacja planu urlopu i ewidencji czasu godzin wykonanych ponad normę czasu pracy,- prowadzenie bazy danych
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu - 2020-01-13 - Zamość (lubelskie)
Podstawowe czynności na stanowisku pracy:Obsługa studentów, doktorantów w zakresie pomocy materialnej, w tym: przyjmowanie wniosków studentów/doktorantów o przyznanie pomocy materialnej, sprawdzanie opracowanie złożonych dokumentów pod względem merytorycznym oraz przeliczanie dochodu rodziny studenta/doktoranta, wprowadzenie do systemu komputerowego danych dotyczących studentów/doktorantów oraz decyzji Komisji Stypendialnych, przygotowanie przelewów stypendiów i przesyłanie ich do kwestury uczelni, wydawanie zaświadczeń studentom o wysokości pobranych świadczeń pomocy materialnej, przygotowanie dla władz uczelni analizy, sprawozdań i innych materiałów analitycznych związanych z realizacją pomocy materialnej, koordynacja pracy dziekanatów w zakresie prowadzenia dokumentacji przyznanych świadczeń pomocy materialnej, współpraca z Radą Uczelnianą Samorządu Studenckiego, Radą Doktorantów w zakresie realizacji świadczeń pomocy materialnej dla studentów, doktorantów przygotowanie materiałów statystycznych, wystawianie i doręczanie decyzji studentom/ doktorantom, sporządzanie zestawień odnośnie podziału środków funduszu pomocy materialnej dla studentów, ubezpieczenia zdrowotne studentów, archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.Okres zatrudnienia: kwiecień-czerwiec. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-04-02 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie wniosków na świadczenia wychowawcze; wydawanie druków wniosków i kompletowanie dokumentacji; obsługa komputera - program "Familia"; przygotowywanie wstępnych sprawozdań z 500+.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Lubomia (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta na Sali operacyjnej;Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych;Obsługa rachunków podmiotów indywidualnych i instytucjonalnych;Obsługa kasowa i kredytowa klientów
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
jw.
PARKER LANE POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy urządzeniach i sieciach elektroenergetycznych wew. budynku i na zewnatrz w zmiannych warunkach atmosferycznych. Jedna zmiana 6:00-14:00 (ale możliwe są także trzy zmiany).Umowa na okres próbny, następnie na czas określony.Miejsce pracy Polska (pelne oddelegowanie)wg zleceń, obecniekonserwacja torów i sieci MPK Wrocław
Zakład Sieci i Zasilania Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Sieniawa Żarska (lubuskie)
obsługa kadrowo- księgowa, obsługa sekretariatu, zamówienia internetowe, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa deklaracji statystycznych
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa maszyn do produkcji opakowań, odbiór kartonów z EMBA,BOBST,BENDZAOLA, NOVATEC,ustawianie podzespołów , przuygotowywanie maszyn do produkcji .
MENOS Sp. z o.o. - 2019-04-10 - Mieleszyn (łódzkie)
Nauka: zasad obiegu dokumentów, przepisów podatkowych i ZUS,przepisów kadrowo - płacowych, obsługi klienta, uaktualniania stron www.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Konin (wielkopolskie)
1. Przygotowywanie wniosków kredytowych; 2. Udzielanie oraz bieżąca obsługa spłat i wypłat kredytów; 3.Dokonywanie prawnych zabezpieczeń kredytów, poręczeń i gwarancji bankowych; 4. Monitorowanie i okresoweprzeglądy kredytów; 5. Przeprowadzanie stałej bieżącej oceny zdolności kredytowej obsługiwanych podmiotów orazosób fizycznych; 6. Monitorowanie ryzyka kredytowego i klasyfikowanie należności Banku do po-szczególnych grupryzyka; 7. Prowadzanie zbioru umów kredytowych i aneksów do tych umów, poręczeń, gwarancji oraz zabezpieczeń;8.Prowadzenie czynności przedwindykacyjnych (upominawczych); 9. Upowszechnianie działalności bankowej i pozyskiwanie nowych klientów.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2018-03-14 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)