Praca REFERENT TECHNICZNY 01/2021 - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy REFERENT TECHNICZNY 01/2021, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy REFERENT TECHNICZNY 01/2021.
1. Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1. Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarz膮dzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprz臋tu i oprogramowania.2. Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3. Utrzymanie bazy sprz臋towo programowej.4. Organizacja szkole艅 informatycznych dla pracownik贸w Uczelni.5. Obs艂uga zg艂osze艅 serwisowych urz膮dze艅 teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6. Instalowanie i konfigurowanie system贸w operacyjnych oraz program贸w u偶ytkowych na stanowiskach komputerowych.7. Prowadzenie serwisu internetowego www.mazowiecka.edu.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8. Wsp贸艂praca z operatorami sieci 艂膮czno艣ci.9. Wsp贸艂praca z firmami hostinguj膮cymi oraz innymi zwi膮zanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10. Archiwizacja serwerowych system贸w operacyjnych na no艣nikach zapasowych.11. Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami u偶ytkownik贸w na serwerach administracyjnych Uczelni.12. 艢wiadczenie pomocy technicznej w zakresie obs艂ugi sprz臋tu informatycznego i system贸w IT.13. Zarz膮dzanie sieci膮 telefoniczn膮.14. Opiniowanie oraz instalowanie stanowisk komputerowych, urz膮dze艅 peryferyjnych i urz膮dze艅 aktywnych.15. Archiwizacja danych na no艣nikach zapasowych.16. Prowadzenie ewidencji sprz臋tu i oprogramowania.17. Prowadzenie polityki bezpiecze艅stwa.18. Prowadzenie serwis贸w internetowych w formie systemu zarz膮dzania tre艣ci膮 (CMS).19. Opiniowanie plan贸w modernizacji sieci i urz膮dze艅 teletechnicznych.20. Prowadzenie dokumentacji sieci kablowej i pozosta艂ych urz膮dze艅 oraz nadz贸r nad ich eksploatacj膮.21. Wsp贸艂praca z pozosta艂ymi pracownikami Uczelni w zakresie dzia艂ania sprz臋tu i oprogramowania.22. Utrzymywanie w sprawno艣ci zasob贸w informatycznych polegaj膮ce na: a) przyjmowaniu od pracownik贸w Uczelni zg艂osze艅 o niesprawno艣ci wykorzystywanego przez nich sprz臋tu b膮d藕 oprogramowania,b) ustalaniu przyczyn zg艂aszanych niesprawno艣ci,c) usuwaniu zg艂aszanych niesprawno艣ci b膮d藕 przekazywaniu zg艂osze艅 innym pracownikom sekcji informatyki, je艣li sytuacja wymaga interwencji. 23. Wykonywanie analiz w zakresie sprz臋tu komputerowego oraz oprogramowania u偶ywanego w Uczelni i sporz膮dzanie na tej podstawie stosownych zapotrzebowa艅 na wymian臋 b膮d藕 nabycie sprz臋tu lub oprogramowania jak r贸wnie偶 weryfikowanie zapotrzebowa艅 sk艂adanych przez kom贸rki organizacyjne.24. Przygotowanie, aktualizacja i nadz贸r procedur z zakresu u偶ytkowania oprogramowania.25. Inicjowanie, nadzorowanie, odbi贸r prac modernizacyjnych.26. Obs艂uga aplikacji oraz system贸w wewn臋trznych i zewn臋trznych funkcjonuj膮cych w Uczelni.27. Przygotowywanie dokumentacji zgodnej z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie proces贸w zakupowych sprz臋tu i oprogramowania.
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P艂ocku - 2021-06-16 - P艂ock (mazowieckie)