REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW Kartuzy oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny

Stanowisko: REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: - obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.

Data publikacji: 2019-10-11

Lokalizacja: Kartuzy (pomorskie)

Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolejowa 15/17, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartuzy

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kartuzy

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w Kartuzach w godzinach 07:30-15:30 .Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie- znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( z późn. zm.)- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)Wymagania pożądane:- komunikatywność, wysoka kultura osobista,- dokładność, odpowiedzialność, sumienność,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole- odporność na stres- otwartość na uczenie się

Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR (www.arimr.gov.pl)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/oferty-pracy-w-arimr/or11-pomorski/ogloszenia-aktualne-or11-pomorski.html

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 11.10.2019

Oferta pracy ważna do: 23.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff97d85cabd7d197c56954804730fc8c

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. MARKETINGU - od 2 600 PLN

Obsługa klienta eksportowego.Znajomość języka francuskiego, języka angielskiego, dyspozycyjność, obsługa komputera.
"Rameta" Spółdzielnia Meblarska ZPCH - 2017-06-26 - Racibórz (śląskie)

REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI - od 2 120 PLN

l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym a. prowadzenie kont ksiąg pomocniczych dla rozrachunków z kontrahentami, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczanie kasy. b) przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych doch należnych jed sam ter. 2) prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą finanse ( fionet) firmy vulcan 3) dekretacja i księgowanie dow księgowych doch i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami 4) sprawdzanie prawidłowości i kompletności dok niezbednych do księgowania 5) analiza i uzg wydatków z kosztami 6) analizowanie kont rozrachunkowych 7) uzg obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych 8) uzg obrotów i sald z pomocniczymi księgami 9) pomoc dyrektorom jed 10) współpraca z dyrektorami jed obsługiwanych w zakresie inst i udzielania inf dot rozliczania środków 11) inf dyr jed obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu fin 12) przygotowywanie i uzg danych do sprawozdawczości 13) sporządzanie inf zestawieńn w zakresie prowadzonej księgowości 14) prowadzenie rejestrów dla celów podatku vat i sporządzanie deklaracji czastkowej vat-7c 15) rozliczanie w księgach rachunkowych 16) przestrzeganie dyscypliny budżetowej 17) stałe podnoszenie kwalifikacji 18) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wyk czynności 19) przestrzeganie przepisów 20) należyte przechowywanie dok fin-księgowych 21) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin 22) inf głównego księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpływać na działalność jed obsługiwanych
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (O) - do 2 800 PLN

Ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych występujących w Spółdzielni w określonym zakresie
Spółdzielnia Mieszkaniowa "MOŚCICE" - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)

SPRZEDAWCA KASJER - od 2 650 PLN

obsługa klienta oraz kasy
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 300 PLN

Prowadzenie zadań z zakresu zamówień publicznych, aplikacji o środki zewnętrzne.
Urząd Gminy Hańsk - 2019-06-25 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)

REFERENT DS. GOSPODARCZYCH - 997,4 PLN

zamówienia publiczne, obsługa programu BHP, przyznawanie odzieży roboczej, wykonywanie zamówień u producentów, przyznaanie środków czystości, monitowowanie wydatków na art. biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Lubań (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

przygotowanie, dekretowanie, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Skoczów (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Nauka:- związana z zapoznawaniem sie z procesami administarcji i zarządzaniem nieruchomoścami,-sporządzania pism, umów , prowadzenia korespodencji,- programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Konin (wielkopolskie)

REFERENT DS.KSZTAŁCENIA - od 2 250 PLN

prowadzenie dokumentacji kursowej
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH - 2018-11-06 - Kozienice (mazowieckie)

INSPEKTOR (ŚWIĘTOSZÓW) - od 3 000 PLN

Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej, kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2019-06-11 - Świętoszów (dolnośląskie)

REFERENT DS. SZKOLEŃ I ZARZĄDZANIA WIEDZĄ - od 2 250 PLN

Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
LASKOMEX PPHU - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH - od 2 400 PLN

Specjalista do spraw stosunków międzynarodowych z Ukrainą -przygotowywanie dokumentów export import produktów.Wspólpraca z kontrahentami z Ukrainy.1 rok doświadczenia w marketingu.
Exor Medical Protective Systems - 2018-10-08 - Nowy Sącz (małopolskie)

KIEROWCA KAT. C -OPERATOR - 3 000 - 4 000 PLN

kierowca kat. C - operator. Praca Elbląg i województwa ościenne.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ZBROJARZ / PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 800 PLN

- Analizowanie rysunków roboczych, konstrukcji żelbetonowych i betonowych. Czyszczenie, cięcia, gięcie stali zbrojeniowej. Montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych. Dozowanie składników mieszanki betonowej. Montowanie i demontaż form i deskowań do wykonywania elementów żelbetonowych i betonowych. Usuwanie faz konstrukcji betonowej i żelbetonowej przy użyciu torkretnicy. Wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych zleconych przez przełożonego. Praca w delegacji.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony 5 lat.- Praca: 6:00-14:00 lub 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe. Wymagany minimum 1 rok doświadczenia na wskazanym stanowisku. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (695-199-911) (7:00-15:00) lub e-mail: praca (at) uniserv.pl
"UNISERV - PIECBUD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Świętochłowice (śląskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - 2 100 - 2 500 PLN

Przewóz osób na trasie Józefów - Tomaszów Lub. - Biłgoraj
ANDRZEJ MONASTYRSKI - "ZEUS' PRZEWÓZ OSÓB - 2018-06-19 - Jurów (lubelskie)

REFERENT DS FINANSOWYCH - od 2 800 PLN

prowadzenie sekretariatu oraz fakturowanie i prowadzenie kasy Spółki i raportów kasowych, rozliczanie delegacji, telefoniczna i mailowa obsługa sekretariatu
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2017-10-27 - Lubin (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 300 PLN

analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji, określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców, sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych także w razie konieczności ich korygowanie, działanie zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, prezentacja oferty produktu oraz przygotowanie i przedstawienie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych transakcji, realizacje zamówień ze strony klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Pruszków (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

Zodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC / SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (MYSŁOWICE) - od 2 000 PLN

- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)

BROKER INFORMACJI - od 20 PLN

wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji na polecenie chińskiego prezesa, sporządzanie raportów i baz danych potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

REFERENT DS REKLAMACJI - od 2 100 PLN

praca na dziale reklamacji - przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie, wysyłka,weryfikacja reklamacji zarówno polskich jak i zagranicznych.
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)

REFERENT - STAŻ - 1 033,7 PLN

Miejsce odbywania stażu: Krapkowice. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Krapkowice (opolskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

obsługa Sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Piła (wielkopolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 800 PLN

prace księgowo-biurowe
FABRYKA MEBLI TARANKO ALEKSANDER TARANKO - 2019-05-16 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. SKUPU ZŁOMU/PRACOWNIK PLACOWY - od 2 338 PLN

zakup detaliczny i hurtowy złomu, przyjmowanie złomu, przyjmowanie złomu i przygotowanie do transportu, prowadzenie dokumentacji, potwierdzanie w systemie komputerowym dokonanych operacji magazynowych
POLCOPPER SP.Z O.O. - 2016-11-03 - Stęszew (wielkopolskie)

REFERENT INSPEKTOR DS. KONTROLI TERENOWYCH - od 2 700 PLN

- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)

KADROWA - 2 600 - 3 000 PLN

-
DTM Spółka Jawna A.Kuczewska, T.Olchawski - 2017-06-27 - Zaścianki (podlaskie)

REFERENT DS SZKOLEŃ - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Legnica (dolnośląskie)