REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW Kartuzy oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Data publikacji: 2019-10-11
Lokalizacja: Kartuzy (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 15/17, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartuzy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kartuzy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w Kartuzach w godzinach 07:30-15:30 .Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie- znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( z późn. zm.)- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)Wymagania pożądane:- komunikatywność, wysoka kultura osobista,- dokładność, odpowiedzialność, sumienność,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole- odporność na stres- otwartość na uczenie się
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR (www.arimr.gov.pl)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/oferty-pracy-w-arimr/or11-pomorski/ogloszenia-aktualne-or11-pomorski.html
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 11.10.2019
Oferta pracy ważna do: 23.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff97d85cabd7d197c56954804730fc8c
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta eksportowego.Znajomość języka francuskiego, języka angielskiego, dyspozycyjność, obsługa komputera.
"Rameta" Spółdzielnia Meblarska ZPCH - 2017-06-26 - Racibórz (śląskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym a. prowadzenie kont ksiąg pomocniczych dla rozrachunków z kontrahentami, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczanie kasy. b) przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych doch należnych jed sam ter. 2) prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą finanse ( fionet) firmy vulcan 3) dekretacja i księgowanie dow księgowych doch i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami 4) sprawdzanie prawidłowości i kompletności dok niezbednych do księgowania 5) analiza i uzg wydatków z kosztami 6) analizowanie kont rozrachunkowych 7) uzg obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych 8) uzg obrotów i sald z pomocniczymi księgami 9) pomoc dyrektorom jed 10) współpraca z dyrektorami jed obsługiwanych w zakresie inst i udzielania inf dot rozliczania środków 11) inf dyr jed obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu fin 12) przygotowywanie i uzg danych do sprawozdawczości 13) sporządzanie inf zestawieńn w zakresie prowadzonej księgowości 14) prowadzenie rejestrów dla celów podatku vat i sporządzanie deklaracji czastkowej vat-7c 15) rozliczanie w księgach rachunkowych 16) przestrzeganie dyscypliny budżetowej 17) stałe podnoszenie kwalifikacji 18) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wyk czynności 19) przestrzeganie przepisów 20) należyte przechowywanie dok fin-księgowych 21) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin 22) inf głównego księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpływać na działalność jed obsługiwanych
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
Ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych występujących w Spółdzielni w określonym zakresie
Spółdzielnia Mieszkaniowa "MOŚCICE" - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta oraz kasy
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zadań z zakresu zamówień publicznych, aplikacji o środki zewnętrzne.
Urząd Gminy Hańsk - 2019-06-25 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
zamówienia publiczne, obsługa programu BHP, przyznawanie odzieży roboczej, wykonywanie zamówień u producentów, przyznaanie środków czystości, monitowowanie wydatków na art. biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Lubań (dolnośląskie)
przygotowanie, dekretowanie, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Skoczów (śląskie)
Nauka:- związana z zapoznawaniem sie z procesami administarcji i zarządzaniem nieruchomoścami,-sporządzania pism, umów , prowadzenia korespodencji,- programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Konin (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kursowej
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH - 2018-11-06 - Kozienice (mazowieckie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej, kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2019-06-11 - Świętoszów (dolnośląskie)
Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
LASKOMEX PPHU - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw stosunków międzynarodowych z Ukrainą -przygotowywanie dokumentów export import produktów.Wspólpraca z kontrahentami z Ukrainy.1 rok doświadczenia w marketingu.
Exor Medical Protective Systems - 2018-10-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
kierowca kat. C - operator. Praca Elbląg i województwa ościenne.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Analizowanie rysunków roboczych, konstrukcji żelbetonowych i betonowych. Czyszczenie, cięcia, gięcie stali zbrojeniowej. Montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych. Dozowanie składników mieszanki betonowej. Montowanie i demontaż form i deskowań do wykonywania elementów żelbetonowych i betonowych. Usuwanie faz konstrukcji betonowej i żelbetonowej przy użyciu torkretnicy. Wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych zleconych przez przełożonego. Praca w delegacji.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony 5 lat.- Praca: 6:00-14:00 lub 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe. Wymagany minimum 1 rok doświadczenia na wskazanym stanowisku. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (695-199-911) (7:00-15:00) lub e-mail: praca (at) uniserv.pl
"UNISERV - PIECBUD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Świętochłowice (śląskie)
Przewóz osób na trasie Józefów - Tomaszów Lub. - Biłgoraj
ANDRZEJ MONASTYRSKI - "ZEUS' PRZEWÓZ OSÓB - 2018-06-19 - Jurów (lubelskie)
prowadzenie sekretariatu oraz fakturowanie i prowadzenie kasy Spółki i raportów kasowych, rozliczanie delegacji, telefoniczna i mailowa obsługa sekretariatu
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2017-10-27 - Lubin (dolnośląskie)
analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji, określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców, sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych także w razie konieczności ich korygowanie, działanie zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, prezentacja oferty produktu oraz przygotowanie i przedstawienie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych transakcji, realizacje zamówień ze strony klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Pruszków (mazowieckie)
Zodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)
wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji na polecenie chińskiego prezesa, sporządzanie raportów i baz danych potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca na dziale reklamacji - przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie, wysyłka,weryfikacja reklamacji zarówno polskich jak i zagranicznych.
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Miejsce odbywania stażu: Krapkowice. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Krapkowice (opolskie)
obsługa Sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Piła (wielkopolskie)
-
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2016-06-23 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
prace księgowo-biurowe
FABRYKA MEBLI TARANKO ALEKSANDER TARANKO - 2019-05-16 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
zakup detaliczny i hurtowy złomu, przyjmowanie złomu, przyjmowanie złomu i przygotowanie do transportu, prowadzenie dokumentacji, potwierdzanie w systemie komputerowym dokonanych operacji magazynowych
POLCOPPER SP.Z O.O. - 2016-11-03 - Stęszew (wielkopolskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
-
DTM Spółka Jawna A.Kuczewska, T.Olchawski - 2017-06-27 - Zaścianki (podlaskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Legnica (dolnośląskie)