REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW-2 Kartuzy oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW-2
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,-sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych, -przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział, -udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,
Data publikacji: 2020-09-18
Lokalizacja: Kartuzy (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 15/17, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,-sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych, -przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział, -udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW-2
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartuzy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2205
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kartuzy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie- znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( z późn. zm.). Mogą aplikować osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Wymagane dokumenty zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR (www.armir.gov.pl).
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
danePracodawcy_nip: 5261933940
danePracodawcy_regon: 01061308300154
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.Załączony do ogłoszenia kwestionariusz osobowy (kwestionariusz osobowy do pobrania na dole ogłoszenia).2.List motywacyjny.3.Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata (treść ogłoszenia jest do pobrania na dole ogłoszenia).4.Kserokopie/skany świadectw ukończenia szkoły lub dyplom/my ukończenia szkoły potwierdzających wykształcenie. Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji. Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Dokumenty należy składać w terminie do: 15 września 2020 r. (liczy się data wpływu do ARiMR) Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BP206/13/20 Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30) Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BP203/13/20 W wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BP206/13/20
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/oferty-pracy-w-armir/or11-pomorskie/ogłoszenia-aktualne-0r11-pomorski.bp2061320.html
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.09.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b461077eb99010c7880baa2a5f498d3
Podobne oferty pracy
praca w charakterze strażnika działu ochrony w bezpośrednim kontakcie z osobami tymczasowo aresztowanymi i skazanymi, słuzba zmianowa
Areszt Śledczy w Poznaniu - 2019-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
montaż elementów kamiennych w budowlach
JALEX SP Z O.O - 2018-11-14 - Niemcy (Niemcy)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-03 - Gdynia (pomorskie)
Monitoring obiektu handlowego. Wymagania: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Zmianowość 12/12 h.
EURA-TECH J. Obszyński sp.j. - 2016-05-17 - Wejherowo (pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prace biurowe, archiwizacja; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
szlifierz (akcesoria meblowe, przygotowanie powierzchni do niklowania)
METAL INDUSTRY DARIA HASS - 2017-03-21 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwum
kontakt przez PUP - 2017-05-14 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- opracowywanie rozkazu dziennego,- wykonywanie wyciągów z rokazu dziennego,- prowadzenie i aktualizacja planu urlopu i ewidencji czasu godzin wykonanych ponad normę czasu pracy,- prowadzenie bazy danych
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu - 2020-01-13 - Zamość (lubelskie)
Arciwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznaie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielenie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Gdynia (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z asortymentem sklepu,- zapoznanie z oznakowaniem towarów,- zapoznanie z obsługa kasy fiskalnej,- nauka obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Koźle (łódzkie)
- zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy GOPS w Żukowie oraz innymi procedurami i regulaminami jednostki- zapoznanie się z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawą o świadczeniach wychowawczych oraz Kodeksem Postępowania Administracyjnego - zapoznanie się z systemem komputerowym do obsługi świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- wprowadzenie danych dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych do systemu komputerowego- wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- prowadzenie ewidencji i przyjmowaych wniosków, dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- wysyłanie korespondencji- pomoc przy sporządzaniu list płac- inne czynności wskazane przez Kierownika Ośrodka
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Żukowo (pomorskie)
Wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań, wykonywanie prac rozbiórkowych, wykonywanie prac pomocniczych przy pracach murarskich, glazurniczych, malowaniu, tynkowaniu, wykonywanie prac pomocniczych przy montażu płyt i konstrukcji, kopanie i wypełnianie dołów, rowów przy użyciu narzędzi ręcznych, sprzątanie miejsc pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Lubycza Królewska (lubelskie)
Pracownik administracyjny w dziale zasobów ludzkich. Prowadzenie akt osobowych oraz spraw bieżących pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa piły do cięcia metalu.
Przedsiębiorstwo Prywatne EW-RO Roman Kozłowski - 2019-12-13 - Kliny (wielkopolskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,. obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń
"BORO" Ubezpieczenia-Finanse Borowicz Łukasz - 2018-08-07 - Dynów (podkarpackie)
Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racibórz (śląskie)
- Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Obsługa centrali telefonicznej. Kontrola nad obiegiem dokumentów wewnątrz Spółki. Wprowadzenie dokumentów do systemu. Współpraca z innymi działami Spółki.- Wynagrodzenie: 2250 zł brutto/mies. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym. -CV przesłać na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. administracji
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
odbieranie telefonów, wysyłanie e-maili, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Śmiłowo (wielkopolskie)
- wysyłanie korespondencji,- archiwizacja akt podatkowych,- wprowadzanie deklracji do systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
-OBSŁUGA KLIENTÓW,-WYKŁADANIE TOWARÓW, -OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,-PRACE PORZĄDKOWE.NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI” (ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY Z DN. 10.05.2018 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH DZ. U. Z 2018 R. POZ. 1000)
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-09-04 - Krosno (podkarpackie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Lubaczów (podkarpackie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe oraz obsługa magazynu
POLBRUK S.A. - 2016-02-09 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
obsługa programów Word, Excel, pomoc w księgowości, rozliczanie projektów unijnych, sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dowodów księgowych, sporządzanie zleceń platności, pomoc w sporządzaniu rozliczeń dof. projektów i programów realizowanych przez PWK OHP
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kobylnica (pomorskie)
nauka w zakresie prowadzenia rejestru VAT
kontakt przez PUP - 2020-04-24 - Piła (wielkopolskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Praca w gastronomii w ośrodku. MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA. PRACA NAD MORZEM
Jastrzębska Spółka Ubezpieczeniowa Sp.zo.o. - 2016-03-24 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Sprzedawanie lodów, ciast, robienie gofrów, praca na zapleczu.
"LIKS" Jan Kawa - 2016-08-17 - Bochnia (małopolskie)
Analiza zasobów bazodaniowych w podziale tereytorialnym - powiat, gmina - z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji Microsoft Exel - (tabele przestawne)
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Elizówka (lubelskie)