REFERENT/SPECJALISTA Gdańsk oferta pracy Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie archiwum zakładowego, prace związane z odbiorem, porządkowaniem i kierowaniem do ośrodków sprawdzania materiałów po przeprowadzonych egzaminach, przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, brakowanie dokumentacji archiwalnej, pomoc w przygotowaniu informacji o wynikach po przeprowadzonych egzaminach, pomoc w przygotowaniu danych statystycznych do szczegółowej analizy wyników z poszczególnych przedmiotów.
Data publikacji: 2019-06-03
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie archiwum zakładowego, prace związane z odbiorem, porządkowaniem i kierowaniem do ośrodków sprawdzania materiałów po przeprowadzonych egzaminach, przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, brakowanie dokumentacji archiwalnej, pomoc w przygotowaniu informacji o wynikach po przeprowadzonych egzaminach, pomoc w przygotowaniu danych statystycznych do szczegółowej analizy wyników z poszczególnych przedmiotów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT/SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, dobra znajomość obsługi komputera (MS Office i urządzeń biurowych-kserokopiarka, skaner), dobra organizacja pracy, dokładność i skrupulatność. Dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Na Stoku 49. Kontakt osobisty na adres: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku (oferty przyjmowane w kancelarii OKE) lub kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą nabór na ww. stanowisko pracy: 58 320 55 87.
Nazwa pracodawcy: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Na Stoku
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2019
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 03.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3eda5daf358a38cc380a6c33c25aa76
Podobne oferty pracy
Ochrona obiektów.
ARES-SERVICE Sp.zo.o. - 2016-09-05 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
znajomość obsługi obrabiarek do szlifowania, wykonywanie elementów maszyn i urządzeń
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2019-03-20 - Bieruń (śląskie)
-Rejestracja dokumentów w systemach informatycznych -wykonywanie zadań dotyczących czynności sprawdzających
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
wystawianie faktur, zamawianie towaru, środków ochrony roślin, obsługa biura.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL" sp.z o.o. - 2016-03-02 - Borów (dolnośląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
montaż systemów GPS
TRONIK Dworzański Nowak Tarka Sp.j. - 2016-04-19 - Pułtusk (mazowieckie)
praca fizyczna przy produkcji solid surface
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2017-03-27 - Gryfice (zachodniopomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Opoczno (łódzkie)
j.w.
EUROPEJSKA UCZELNIA SPOŁECZNO-TECHNICZNA - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego-uzupełnianie baz danych-kontrola i weryfikacja dokumentacji-skanowanie dokumentów-pozostałe prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-12-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Opiekunka zajmuje się dziećmi w wieku2,5-6 lat. Pielęgnuję je, wychowuje, dba o ich prawidłowy rozwój, bezpieczeństwo. Do jej zadań należy poznanie indywidualnych właściwości i tempa rozwoju dziecka, kształtowanie aktywności i samodzielności w czynnościach codziennych i zabawie. Jej zadaniem jest rozwiązanie i utrzymanie kontaktu uczuciowego z każdym dzieckiem powierzonym jej opiece. Zaspokaja potrzeby biologiczne i psychospołeczne dziecka. Zadania te realizuje za pomocą różnych codziennych czynności, np. higienicznych, czuwa przy spożywaniu posiłków (karmi, pomaga przy spożywaniu). Dba o bezpieczeństwo na terenie przedszkola i poza ni,. Dba o wystrój i higienę pomieszczeń (sprzątanie sal, toalet itp.)
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Miechucino (pomorskie)
- kompletowanie dokumentacji kadrowej- obsługa korespondencji firmowej- administracyjne wsparcie pracowników
HR GLOBAL GROUP SP.Z O. O - 2016-07-26 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Główne obowiązki:• kompleksowa obsługa studentów w zakresie spraw dydaktycznychPraca w godzinach 7:30-15:30Konatkt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2019-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie, rejestrowanie, kompletowanie wniosków na świadczenie rodzinne, wydawanie decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: naprawa samochdów, obsługa klienta; WYMAGANIA: wykształcenie zsz- mechanik pojazdów samochodowych; Oferta przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w PUP w Lublińcu, posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 roku życia. Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania mogą zgłaszać się po skierowanie na rozmowę z pracodawcą u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Hadra (śląskie)
uzgadnianie płatności, fakturowanie i inne zlecone(wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji i umiejętności)
Daniel Handzel TRANSPORT SPEDYCJA - 2017-08-11 - Skawina (małopolskie)
przeszkolenie z zakresu BHP i higieny pracy oraz zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy; zapoznanie sie z zasadami rachunkowości i obsługi rachunków bankowych;obsługa klienta: otwieranie rachunków bieżących, oszczędnościowo - rozliczeniowych, wydawanie kart płatniczych na podstawie wymaganej dokumentacji, prowadzenie obsługi rachunków bieżących, oszczędnościowych,rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych, depozytów, przyjmowanie bezgotówkowych i gotówkowych dyspozycji posiadaczy rachunków bieżących, ror, książeczek płatnych na każde żądanie oraz lokat terminowych, bieżące wprowadzenie operacji do komputera na podstawie złożonych dyspozycji.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gąbin (mazowieckie)
Tworzenie konstrukcji opakowań, optymalizacja oferowanych i produkowanych opakowań, zamawianie niezbędnych narządzi ( wykrojniki, klisze) , współpraca z klientem.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB, ONW, PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROW. Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych. Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział. Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-01-17 - Chojnice (pomorskie)
Prace kartograficzne
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Sieradz (łódzkie)
[Godzina zakończenia pracy] : 14:35Kontakt z pracodawcą: dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenie - do pobrania na stronie www. rckik.wroclaw.pl) złożyć osobiście w siedzibie
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-11-02 - Rzgów (łódzkie)
przygotowanie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt osobowych,obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych,ewidencja danych w systemie kadrowym
Szpital Powiatowy w Chrzanowie - 2016-01-12 - Chrzanów (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu Centrum Zamówień Publicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego i sprzedaż internetowa, mile widziana znajomość j. angielskiego i rosyjskiego, ale nie konieczna.
P.P.H.U. N-STEEL Sp.Jawna Danuta i Janusz Pawlisz K-ce - 2018-12-28 - Krapkowice (opolskie)
Ochrona mienia, obchodzenie obiektu.
ULLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych, wystawianie faktur VAT oraz prowadzenie ich rejestru, prowadzenie ewidencji zakupów i usług NETTO, wykonywanie zadań wynikających z polityki rachunkowości jednostki.
BURSA SZKOLNA Nr 12 - 2016-10-11 - Łódź (łódzkie)
układanie pokryc dachowych, obróbka blacharska
KRZYSZTOF KASPRZYK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-REMONTOWE - 2015-11-18 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Zielona Góra (lubuskie)