REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pakiet aplikacji biurowych Microsoft Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia drewna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (technologia drewnia) mile wiedziane. Dobra znajomość procesów produkcyjnych, umiejętności ustalania zdalnych norm czasu. Bardzo dobra znajomość Microsoft Office. Dobra znajomośc programu AUTO - CAD.Pacodawca zapewnia bogaty pakiet socjalny, dodatki szkoleniowe, dodatki motywacyjne.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 10.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie księgowości rozliczanej na podstawie PKPiR, obsługa biura
Mirosława Wysocka PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "DAN" - 2017-01-18 - Margonin (wielkopolskie)
naprawa pojazdów samochodowych osobowych i dostawczych, badania komputerowe, ustalanie przyczyn wad i uszkodzeń poszczególnych zespołów i mechanizmów pojazdów metodami diagnostyki technicznej, sprawdzanie jakości wykonanych prac;
DOMUS-MOBIL S.C. - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy sekretariatu i przestrzeganie zasad obiegu dokumentów. Wykonywanie przydzielonych prac w dziale kadr.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Żagań (lubuskie)
- Prace administracyjne w dziale spraw pracowniczych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w kadrach i rachubie płac. Wymagana znajomość problematyki zatrudnienia pracowników, wynagradzania, podatku, czasu pracy, płatnika i ZUS.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Katowice (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego i sprzedaż internetowa, mile widziana znajomość j. angielskiego i rosyjskiego, ale nie konieczna.
P.P.H.U. N-STEEL Sp.Jawna Danuta i Janusz Pawlisz K-ce - 2018-12-28 - Krapkowice (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
- obsługa kasy fiskalnej- obsługa klienta- obsługa agencji pocztowej
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Dziewierzewo (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż towarów.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-07-19 - Chojnice (pomorskie)
1. Zapoznanie się z polityką rachunkowości firmy.2. Zapoznanie się z dokumentacją księgową stosowaną w jednostce oraz obiegiem dokumentów.3. Udział w prowadzeniu ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładanym planem kont.4. Poznanie sposobu archiwizacji dokumentacji księgowej.5. Zdobycie wiedzy na temat form rozliczeń pieniężnych z kontrahentami jednostki organizacyjnej.6. Zapoznanie się z metodami amortyzacji środków trwałych.7. Sporządzanie polecenia księgowania wybranych operacji gospodarczych; inne dowody księgowe.8. Poznanie zasad zarządzania finansami i działem finansowo-księgowym.9. Zapoznanie się z systemami informatycznymi wykorzystywanymi do zarządzania finansami i w rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racibórz (śląskie)
Administrowanie baz danych i oprogramowaniem
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Dzierzgowo (mazowieckie)
Praca w budownictwie
Adam Ziemann illusionCrafters - 2017-09-28 - Białystok (podlaskie)
Praca na stanowisku referent w sekcji materiałowej- logistyka KPW.Opracowywanie dokumentów i pism dotyczacych działalności bieżącej słuzby materialow środków bojowych. Sporządzanie zapotrzebowań do Bazy Logistycznej. Prowadzenie ewidencji rozliczeń zapasów dotyczacych zadań realizowanych przez służbę środków bojowych. Opracowywanie planów eksploatacji, obsługi. przegladów, zaopatrzenia materialowego, wykazów i sprawozdań.
Komenda Portu Wojennego - 2018-09-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa programów komputerowych, pomoc w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o środki UE, archiwizacja dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-03-24 - Rzgów (łódzkie)
1. Przygotowywanie wniosków kredytowych; 2. Udzielanie oraz bieżąca obsługa spłat i wypłat kredytów; 3.Dokonywanie prawnych zabezpieczeń kredytów, poręczeń i gwarancji bankowych; 4. Monitorowanie i okresoweprzeglądy kredytów; 5. Przeprowadzanie stałej bieżącej oceny zdolności kredytowej obsługiwanych podmiotów orazosób fizycznych; 6. Monitorowanie ryzyka kredytowego i klasyfikowanie należności Banku do po-szczególnych grupryzyka; 7. Prowadzanie zbioru umów kredytowych i aneksów do tych umów, poręczeń, gwarancji oraz zabezpieczeń;8.Prowadzenie czynności przedwindykacyjnych (upominawczych); 9. Upowszechnianie działalności bankowej i pozyskiwanie nowych klientów.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2018-03-14 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
obsługa klientów, doradztwo techniczne
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Lubin (dolnośląskie)
raportowanie prodsukcji, sprawdzanie zgodności danych, sprawdzianie GUS, inwentaryzacjewynagrodzenie do uzgodnienia
Meralliance Poland Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Segregowanie dokumentów.Prowadzenie korespondencji oraz pomoc księgowa.
BATISTA Sp. z o.o. - Sp. k. - 2017-03-09 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
Rozliczanie magazynu z wydanego towaru, rozliczanie konwojentów z pobranego i sprzedanego towaru, fakturowanie.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2016-07-19 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Roboty ogólnobudowlane typu docieplenie budynków, wykańczanie wnętrz, malowanie.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Gierałtowice (opolskie)
Nauczanie chemii w III klasie Gimnazjum, zatrudnienie w niepełnym wymiarze 1/18 etatu, praca w godzinach 7:45-13:55
Publiczne Gimnazjum w Graczach - 2018-11-26 - Gracze (opolskie)
obsługa klientów, sporządzanie analiz ekonomiczno-finansowych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Biała Rządowa (łódzkie)
Staż w Zdzieszowicach
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Zdzieszowice (opolskie)
informacja na temat oferty pracy zamieszczon jest: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ POZNAŃ w zakładce :NABÓR pod nr. 26935
URZĄD SKARBOWY W WOLSZTYNIE - 2018-05-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Zapoznanie sie z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywa staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z technikami pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy dostarczaniu, porządkowaniu i roznoszeniu dokumentów oraz akt,- Obsługa komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)