REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
Data publikacji: 2018-10-03
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pakiet aplikacji biurowych Microsoft Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia drewna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (technologia drewnia) mile wiedziane. Dobra znajomość procesów produkcyjnych, umiejętności ustalania zdalnych norm czasu. Bardzo dobra znajomość Microsoft Office. Dobra znajomośc programu AUTO - CAD.Pacodawca zapewnia bogaty pakiet socjalny, dodatki szkoleniowe, dodatki motywacyjne.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 03.10.2018
Oferta pracy ważna do: 02.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
remonty bieżące maszyn do profilowania
FPHU-RYSTAL/Maćkowska Maria - 2017-08-28 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa kancelaryjna i administracyjno-biurowa, kadry i płace.Wymagany 4-letni staż pracy w zawodzie, praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obsługa programów kadrowo-płacowych (Płatnik, WF-GANG)
Muzeum Historyczne w Ełku - 2016-07-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie sie z pracą działu księgowości i Pionu Finansów,z dokumentami MŚ i ich obiegiem,przepisami o rachunkowości i podatkach,sprawdzanie poprawności dekretacji i opisów na dokumentach,skanowanie i walidowanie dok księgowych,księgowanie faktur zakupowych,poznanie zasad tworzenia rezerw i zamknięcia miesiąca w MS,archiwizowanie,sporządzanie raportów w SAP
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
oferta stażu: pomoc przy archiwizowaniu dokumentow, nauka obsługi urzadzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Piła (wielkopolskie)
pomoc w wystawianiu faktur na placówki handlowe, udział w inwentaryzacjach i ich rozliczanie, dokonywanie analizy cen w odniesieniu do konkurencji, rozliczanie kontrahentów, uzgadnianie rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta, utrzymanie czystości i porządku na stacji
FHU Sebastian Jakowszczenko - 2018-04-16 - Żyrardów (mazowieckie)
wykształcenie min. średnie, preferowanie wyższe (technikum ekonomiczne, studia licencjackie/magisterskie, kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne), umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, mile widziana znajomość obsługi SAP BUSINESS ONE, dobra znajomość pakietu MS Office ( w szczególności EXCEL) skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy. Zakres obowiązków weryfikacja protokołów serwisantów, sprawdzanie ich pod kątem wykonywaniej usługi, rozliczanie materiałowe oraz usługowe, sporządzanie dokumentów WZ, RW, PW, MM, fakturowanie klientów kluczowych na podstawie rozliczonych dokumentów, współpraca z działem technicznym i działem administracji
IteCom Sp.z o.o. - 2016-05-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków
EVER CATERING SP.ZO.O - 2017-01-02 - Belsk Duży (mazowieckie)
recepcjonista
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Kopaczewski - 2018-03-28 - Września (wielkopolskie)
Obsługa klienta, opraca w godz. 9-17/12-20. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
FABRYKA MEBLI "BODZIO" - 2017-03-20 - Opole (opolskie)
Obsługa magazynu zakupów centralnych i sklepu internetowego, współpraca z dostawcami i odbiorcami zakładu, praca w systemie informatycznym Lasów Państwowych, prowadzenie spraw z zakresu realizacji umów oraz reaizacji zamówień, sporządzanie dokumentacji przychodowo-rozchodowej, sporządzanie zestawień i analiz.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-08-24 - Siedlce (mazowieckie)
zg programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa sekretariatu szkoły dziennej.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
ewidencja zlecen przewozowych w programoie spedycyjnym, sprawdzanie w ewidencja statusów zleceń, pomoc w kontroli organizacji transpotru, współpraca spedytora z handlowcem, z przewoźnikiem, sporzadzanie dokumentacji [przewozowej
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Cieszyn (śląskie)
nadzór nad codzienną obsługą oraz stanem technicznym pojazdów służbowych, nadzór nad bieżącym i okresowym wykorzystaniem materiałów pędnych oraz innych płynów technicznych, nadzór nad terminowym przeprowadzaniem okresowych obsług technicznych oraz okresowych badań technicznych pojazdów, a także odprowadzaniem środków transportu do Oddziałowej Stacji Obsługi, sprawdzanie książek kontroli pracy pojazdów, urządzeń prowadzonych przez użytkowników, sprawdzanie i uzgadnianie stanów ewidencyjnych sprzętu transportowego i materiałów mps placówki ze stanami magazynowymi oraz ewidencją główną oddziału, przygotowywanie danych do analiz, statystyk, sprawozdań w zakresie gospodarki transportowej, sporządzanie miesięcznych zestawień przejechanych kilometrów i zużytych materiałów mps w poszczególnych grupach pojazdów, prowadzenie szkoleń z zakresu znajomości przepisów ruchu drogowego
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-12 - Terespol (lubelskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościZakres obowiązków: obsługa automatu wydającego rękawice (uzupełnianie rękawic), raportowanie systemu dziennego zużycia oraz miesięcznego zużycia
ANDRZEJ PIETRZYKOWSKI ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY "ADAX" - 2017-04-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP obowiązujących a zakładzie MCH oraz na placach montażowych, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporządzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów BHP firm podwykonawczych, branie, udziału w tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych przeglądach stanu BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów i zasad BHP, opracowanie dokumentów, BHP, zgodnie z regulacjami prawnymi, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-06-10 - Chojnice (pomorskie)
Wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dot. pracy organu podatkowego, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Będzin (śląskie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie klienta, tworzenie bazy klientów
PHU KART DOROTA BIELECKA - 2018-03-07 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa firm w zakresie rachunkowo-księgowym
BIURO RACHUNKOWE ANNA GURTMAN - 2018-06-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
UKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKACH W SKLEPIE I MAGAZYNIE, TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie spraw kancelaryjnych (przyjmowanie i wysyłanie poczty), archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, redagowanie pism, sporządzanie zestawień statystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Leżajsk (podkarpackie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-03-31 - Rzgów (łódzkie)
wykonywanie zarządzeń sędziów, przygotowywanie akt do posiedzeń, sporządzanie wokand, wysyłanie zawiadomień o rozprawach i kontrola przed terminami rozprawy, prawidłowego ich doręczenia; protokołowanie na rozprawach, anonimizacja orzeczeń sądowych; szczegółowe nformacje dotyczące konkursu na staż urzędniczy znajdują się na stronie internetowej: www.lublin.wsa.gov.pl, zakładka Oferty pracyoznaczenie konkursu: Prez.Og.1131.1.2018
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W LUBLINIE - 2018-11-30 - Lublin (lubelskie)
- prace biurowe
ANIMALS - Usługi Weterynaryjne Andrzej Berezowski - 2016-01-29 - Czyżew (podlaskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie z umową.
BATISTA Sp. z o.o. - Spółka Komandytowa - 2016-11-09 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
prace stolarskie
Pracownia Rzemiosła Artystycznego Stolarstwo Meblowe - 2018-11-05 - Kruszewiec (warmińsko-mazurskie)