REFERENT/SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI DOSTAW Bolesławiec oferta pracy Bader Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI DOSTAW
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych, weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP, weryfikacja dokumentów jakościowych, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, nadzór nad zapisami kontroli i badań dostaw. Praca w systemie jednozmianowym, proponowane wynagrodzenie od 3200 zł brutto miesięcznie. Zatrudnienie w ramach umowy na zastępstwo, a następnie na czas określony.
Data publikacji: 2019-08-02
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Bader Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych, weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP, weryfikacja dokumentów jakościowych, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, nadzór nad zapisami kontroli i badań dostaw. Praca w systemie jednozmianowym, proponowane wynagrodzenie od 3200 zł brutto miesięcznie. Zatrudnienie w ramach umowy na zastępstwo, a następnie na czas określony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT/SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI DOSTAW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali inżynierowie gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku (2 lata), bardzo dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiego w mowie i piśmie, znajomość narzędzi jakości (FMEA, SPC, Control Plan, 5Why), znajomość norm ISO (w tym ISO TS 16949), prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Bader Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach od 08:00 do 14:00, numer telefonu 75 734 66 28. CV należy przesłać na e-mail: praca (at) bader-leather.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali inżynierowie gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.08.2019
Data dodania oferty pracy: 02.08.2019
Oferta pracy ważna do: 02.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?62bbc17c4270dd6bd25c6321a6eddb32
Podobne oferty pracy
praca fizyczna, apkowanie produktów do kartonów, przygotowanie do wysyłki według dokumentow, praca w chłodni, praca dwuzmianowa w godz. 6-14; 14-22; od poniedziałku do piątku
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGA" ELŻBIETA OSIŃSKA - 2016-04-15 - Dawidy (mazowieckie)
przewóz towaru RTV i AGD - dostawy do sklepów na terenie Poznania, rozładunek i segregowanie towaru na magazynie
EURO-NET Sp.z o.o. - 2017-12-01 - Gądki (wielkopolskie)
wystawianie faktur sprzedażowych, not, oraz faktur korygujacych, przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzene oraz dla instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów między działem handlowym a działem księgowości, archiwizacja dokumentów
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2017-02-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Obserwowanie zdarzeń w miejscach objętych zasięgiem kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta, czuwanie nad porządkiem i czystością na terenie miasta Bolesławiec. Szczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracy
Straż Miejska w Bolesławcu - 2019-09-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa kadrowa agencji pracy tymczasowej, prowadzenie dokumentacji w tym dotyczącej zatrudniania cudzoziemców.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Częstochowa (śląskie)
obsługa kadrowo płacowa
DORADCA PODATKOWY PIOTR MACIEJEWSKI SP. Z O.O. - 2019-04-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Drezdenko (lubuskie)
- współpraca z komórką księgowości AMFN w ramach realizacji wydatków w ramach projektu,- bieżąca kontrola wydatków w ramach projektu w zakresie zgodności z umową dofinansowania i planem zadaniowym projektu;- przygotowanie opisów do dokumentów księgowych w ramach projektu- prowadzenie rejestru wydatków i zestawień wydatków,- przygotowanie części finansowej do raportów z realizacji projektu.1-a umowa na 3 m-ce na okres próbny
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2019-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie wydatków w systemie elektronicznym z: budżetu, ZFŚS, sumy depozytowe PFRON. Prowadzenie obsługi kasowej; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań.
POWIATOWY URZĄD PRACY W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - 2017-10-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Refernet w dziale logistyki
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-06-06 - Balice (małopolskie)
przetwarzanie korespondencji na wersję elektroniczną przy użyciu stanowiska komputerowego zaopatrzonego w skaner
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
wysyłka, pakowanie , pracy przy komputerze, odbieranie poczty,
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Smarchowice Wielkie (opolskie)
utrzymanie w czystości obiektów biurowychzatrudnienie na umowę zlecenie około 80 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność w godzinach 7:00-17:00oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie i obsługa w3szelkiej korespondencji, archiwum, drukowanie i powielanie dokumentacji, prace kreslarskie w systemie CAD
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego-uzupełnianie baz danych-kontrola i weryfikacja dokumentacji-skanowanie dokumentów-pozostałe prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-12-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa wózka widłowego, przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, kompletowanie zamówień, dbanie o prawidłowy obrót towaru na magazynie, kontrola stanów magazynowych, praca w godz. 8-16
CB Service Sp. z o.o. - 2019-06-27 - Chrząstowice (opolskie)
Obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Segregacja odpadów dostarczonych do zakładu. Demontaż wielkogabarytów, prace porządkowe i konserwatorskie.
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW OLSZOWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-29 - Olszowa (wielkopolskie)
sporządzanie umów, ewidencja czasu pracy, prowadzenie bazy danych cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Wieluń (łódzkie)
Obsługa Klienta.
Sklep Ogólnospożywczy " U Stacha" - 2016-08-24 - Gdynia (pomorskie)
referent ds. organizacyjno-kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółkidbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów w oddzialeopracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznejsporządzanie pism do kontrahentówobsługa kontrahentówsprawdzanie protokołów realizacji usługi po kątem zgodności z zapisami umowywspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału (dyrektora, koordynatora technicznego oraz specjalisty ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych,którzy nie ukończyli 30 roku żucia pozostających bez pracy w powiecie otwockim: prace związane z kompletowaniem dokumentacji księgowej z dnia operacyjnego, sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentów, obsługa klienta w zakresie prowadzenia rachunków bieżących.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Otwock (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe, znajomość rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: frezowanie elementów maszyn i urządzeń. Kontakt z pracodawcą e-mailowy rekrutacja (at) famur.com.pl
FAMUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-30 - Rybnik (śląskie)
praca w dziale windykacji
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Żagań (lubuskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 11 - 13
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Sporządzanie list płac dla pracowników, dokonywanie rozliczeń z urzędem skarbowym, współpraca z głównym księgowym, prowadzenie akt osobowych pracowników, składania zamówień i prowadzenie ewidencji legitymacji dla nauczycieli, archiwizacja dokumentów, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz informacji dla kierownictwa, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej, prowadzenie ksiąg uczniów i wychowanków, e-sekretariatu, wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko" - 2018-02-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
aktualizacja danych w systemie dotyczacych dostaw do klientów,wprowadzanie danych dotyczących transportów.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Zambrów (podlaskie)
Wykształcenie wyższe (licencjat, magister) - ukończone studia ekonomiczne, dobra znajomość MS Office, niekaralność, komunikatywność, sumienność, zdolności analityczne, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z utworzonym stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników,prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2018-01-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)