REFERENT SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Grudziądz oferta pracy 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: REFERENT SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie formalnoprawne postępowań o udzielanie zamówień publicznych
Data publikacji: 2019-08-13
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie formalnoprawne postępowań o udzielanie zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie ogólne lub ekonomiczne, podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, umiejętność interpretacji przepisów, min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, prowadzenie formalnoprawne postępowań o udzielanie zamówień publicznych, umowa o pracę w zastępstwie oraz na okres próbny, wynagrodzenie brutto od 2500 zł
Nazwa pracodawcy: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+skierowanie, kontakt osobisty od pon-czw.w godz.7-15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : osobiście od pon-czw.w godz.7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Czwartaków
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 13.08.2019
Oferta pracy ważna do: 27.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2507a048b7c08aa0f6a0583a2f062a5
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Białystok (podlaskie)
- Szczegóły oferty na stronie www.zzm.katowice.pl w zakładce BIP Oferty pracy w jednostce.- Zakres zadań:1. Wydaje dyspozycje podległym pracownikom, kontroluje wykonanie poleceń oraz dyscypliny pracy.2. Opracowuje harmonogramy prac związanych z konserwacją terenów zieleni w rejonie Szopienice obejmujące:- prowadzenie prac porządkowych,- prowadzenie pielęgnacji drzewostanu i krzewów,- prowadzenie pielęgnacji kwietników sezonowych i wieloletnich,- prowadzenie bieżących remontów małej architektury,- planowanie zakresu wysadzeni drzew, krzewów i kwiatów,- typowanie obiektów do remontów,- sporządzanie sprawozdań z wykonanych robót, kontrole raportów dziennych.3. Opracowuje zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju materiały do wykonywania zadańi składa je w Dziale Planowania i Uzgodnień i u Inspektora ds. zaopatrzenia. 4. Przestrzega ustalonych harmonogramów terminów wysadzeń materiału roślinnego, zabiegów pielęgnacyjnych i czuwa nad fachowym wykonaniem prac z zakresu konserwacji zieleni.5. Czuwa nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów, instrukcji w zakresie BHP i p.poż., regulaminu pracy.6. Podpisuje karty drogowe kierowcom pojazdów samochodowych, będących w dyspozycji pracowników rejonu.7. Pobiera i wydaje bilety komunikacyjne dla pracowników działu na przejazdy służbowei rozlicza je.8. Pobiera i rozlicza przysługujące w okresie letnim napoje chłodzące dla podległych pracowników.- Miejsce pracy: teren miasta Katowic- Wynagrodzenie: od 3250 do 3750 zł/brutto. Umowa o pracę na czas określony nie mniej niż 9 miesięcy (w celu zastępstwa nieobecnego pracownika). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie kierunkowe: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, biologia, rolnictwo lub pokrewne,- prawo jazdy kategorii B,- posiadanie obywatelstwa polskiego,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- znajomość przepisów i ustaw: o ochronie przyrody, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,- znajomość obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstowy).Wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe kierunkowe: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, biologia, rolnictwo lub pokrewne,- doświadczenie zawodowe w branży,- znajomość topografii Katowic,- umiejętność rozpoznawania gatunków drzew i krzewów,- umiejętność współpracy w zespole,- dobra organizacja pracy.
ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ KATOWICE - 2019-04-29 - Katowice (śląskie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
malowanie elementów metalowych farbami ekologicznymi
"Elektrotermia" Sp. z o.o Sp.K - 2016-06-24 - Niepołomice (małopolskie)
przygotowywanie sprawozdań, rejestrowanie dokonanych transakcji finansowych,przygotowywanie faktur,odbieranie korespondencji elektronicznej i przekazywanie do właścicwych pracownikom
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Augustów (podlaskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych, weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP, weryfikacja dokumentów jakościowych, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, nadzór nad zapisami kontroli i badań dostaw. Praca w systemie jednozmianowym, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł brutto do 3500 zł brutto miesięcznie. Zatrudnienie w ramach umowy na zastępstwo, a następnie na czas określony.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2019-10-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wykształcenie zawodowe, roczne doświadczenie, znajomość rysunku technicznego
PPHU ZBIGNIEW SZYSZKA - 2016-09-22 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa Klientów, przygotowywanie zamówień, prowadzenie gospodarki magazynowej. Praca jednzoianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Jasienicy oraz na terenie całego kraju.
BRUK SYLWESTER DZIATZKO - 2016-06-21 - Jasienica (śląskie)
przygotowanie maszyn drukujących i druk, założenie płyt offsetowych i konserwacja maszyn
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Ruda Śląska (śląskie)
-zapoznanie się z organizacją pracy inspektoratu-przyjmowanie i segregacja przychodzącej korenspondencji-rejestrowanie pism i wniosków w dziennku korenspondencji- przyjmowanie i obsługa interesantów-przygotowanie i wysyłka poczty- zakładanie teczek spraw-zgłębienie wiedzy z zakresu Ustawy, Prawa Budowlanego i innych przepisów
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
POMOC PRZY OBSŁUDZE BENEFICJENTA, UDZIELANIE INFORMACJI DOTYCZĄCEJ WYPEŁNIANIA WNIOSKÓW, POMOC W PRZYJMOWANIU DOKUMENTÓW, ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Skierniewice (łódzkie)
Dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych. Porządkowanie dokumentacji, analizowanie kont rachunkowych pod kątem prawidłowości zapisów księgowych. Pomoc w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, list płac, itp.
SZUMERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-14 - Zimnodół (małopolskie)
Wymagamy minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie związane z rozpatrywaniem reklamacji, bardzo dobra zajomość pakietu MS Office, komunikatywność, operatywność, i samodzielność w działaniu. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klienta zagranicznego, rejestrownie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej, archiwizowanie dokumentacji. Firma oferuje ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl. Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. w ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji( zgodnie z Ustawa z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883.
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-08 - Zwonowice (śląskie)
Miejsce stażu Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - propagowanie systemu Angile QA, poprzez stosowanie technik TDD (do tworzenia oprogramowania), ATDD (dot. sterowania wytwarzaniem oprogramowania poprzez testy akceptacyjne) i podobnych, - współpracę z zespołem w zakresie doskonalenia struktury QA i automatyzacji strategii, - definiowanie metod prowadzenia testów, jak również tworzenie tzw. planów testowania, przy okazji nowych lub aktualizowanych projektów programistycznych, w celu ustalenia, czy oprogramowanie będzie działać sprawnie i niezawodnie, zgodnie z udokumentowanymi wymogami, jak również z obowiązującymi standardami, - współpraca z wewnętrznymi interesariuszami w przedmiocie struktury QA, jej analiza pod kątem zgodności z zewnętrznymi i/lub wewnętrznymi wymogami,- coaching i mentoring Zespołu Rozwojowego, w celu upewnienia się, że dopełnia on wymogi organizacyjne QA, a także działa zgodnie ze standardami i najlepszymi praktykami, w czasie optymalnego użycia narzędzi i technik automatyzacji.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Kraków (małopolskie)
Obsługa wypalarki CNC, palnika acetylenowo-tlenowego.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-07-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
organizowanie imprez kulturalnych, sportowych, prowadzenie zajęć rekreacyjnych
GMINNY OŚRODEK KULTURY W SULIKOWIE - 2016-08-11 - Sulików (dolnośląskie)
obsługa organów wyborczych; obsługa systemów wyborczych, wprowadzanie/aktualizacja/weryfikacja danych; archiwizowanie dokumentacji wyborczej; pomoc w wysyłce korespondencjiGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa, brak wyjazdów służbowych, wymagana obsługa programu - Kancelaria Komornika VAT
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Sosnowcu Konrad Cichor - 2017-10-25 - Sosnowiec (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Świdnica (dolnośląskie)
prace administracyjno-biurowe oraz obsługa kadrowa pracowników
ENERGO ZDZISŁAW ALBERCIŃSKI - 2018-05-17 - Kwidzyn (pomorskie)
wykonywanie przelewów dla kontrahentów, obsługiwanie programówdekretwanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Obsługa zautomatyzowanej linii produkcyjnej, pobór właściwych narzędzi, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi.
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Pawłowiczki (opolskie)
prace budowlane itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
praca przy produkcji węży gumowych, silikonowych i elementów gumowych
Reka Rubber Polska Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Dopiewo (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów - udzielanie informacji. Przygotowywanie dokumentacji do naliczania stypendiów. Przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji stażu. Sporządzanie
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Gdynia (pomorskie)
REFERENT DS. LOGISTYKI
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1. Praca na stanowisku referent w sekcji zamówień publicznych KPW.2. Prowadzenie postępowań przetargowych z zakresu zamówień publicznych.3. Sporządzanie planów zamówień i nadzór nad ich realizacją.4. Sporządzanie wydruków komputerowych i uzgadnianie danych.5. Prowadzenie ewidencji, rejestrów dotyczących zamówień publicznych.6. Uzgadnianie i archiwizowanie danych i dokumentów do przetargów i zamówień.
Komenda Portu Wojennego - 2019-03-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
•Dokonywanie identyfikacji, pomiaru, analizy i oceny ryzyka operacyjnego w Banku.•Opracowywanie propozycji limitów i warunków brzegowych dla ryzyka operacyjnego oraz przedstawianie ich Zarządowi celem podjęcia decyzji wdrożeniowych oraz okresowe weryfikowanie ustalonych limitów.•Monitorowanie wskaźników ryzyka operacyjnego i limitów, sygnalizowanie Zarządowi przypadków przekroczeń oraz wyjaśnianie przyczyn powodujących przekroczenia.•Opracowanie projektów regulacji wewnętrznych Banku obejmujących zasady zarządzania ryzykiem operacyjnym.•Opracowywanie i aktualizacja projektów metodyk w zakresie procesu zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz sposoby realizowania tego procesu.•Prowadzenie rejestru zdarzeń ryzyka operacyjnego dla całości Banku, a także śledzenie informacji o zagrożen
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-09-02 - Poddębice (łódzkie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Pelplin (pomorskie)