REFERENT - SEKCJA TUN (ŚWIĘTOSZÓW) Świętoszów oferta pracy 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Stanowisko: REFERENT - SEKCJA TUN (ŚWIĘTOSZÓW)
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie obsługi gospodarki finansowej ZWSI RON, prowadzenie ewidencji faktur, opracowywanie faktur, prowadzenie rejestru umów, wniosków
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie obsługi gospodarki finansowej ZWSI RON, prowadzenie ewidencji faktur, opracowywanie faktur, prowadzenie rejestru umów, wniosków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT - SEKCJA TUN (ŚWIĘTOSZÓW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 1 larok doświadzenia zawodowego, dobra znajomość obsługi komputera programów( MS Office - WORD, EXCEL), obsługa urzadzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV lub skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 07.03.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompletowanie zamówień, pakowanie
kontakt przez OHP - 2017-10-16 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
udzielanie informacji, obsługa systemów wymiany informacji podatkowych, obsługa archiwum.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca w dziale płac
IPT AKROMAR Sp. z o.o, Spółka komandytowa - 2016-08-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem,
Firma Handlowa KAROLINA s.c. - 2017-03-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe; doświadczenie nie jest wymagane; znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym; prawo jazdy kat. B; znajomość pakietu MS Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WALCOWNIA METALI NIEŻELAZNYCH "ŁABĘDY" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"WOK" Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów, współpraca z pozyskanymi klientami
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2017-11-17 - Bierutów (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa pracy biura
POZIOM Sp. z o.o. - 2017-06-16 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
Axan - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc krojczej , lagowanie materiałów, krojenie dzianin
STUDIO KAMELEON IWONA JĘDRUCHÓW - 2015-12-15 - Rzeszów (podkarpackie)
kompleksowa obsługa pracowników etatowych, naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczeń z ZUS, ewidencja oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych
SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Lubin (dolnośląskie)
Rozliczanie produkcji (w systemie CDN XL);opracowywanie dokumentacji produkcyjnej;wykonywanie zestawień i analiz; prowadzenie i koordynowanie prac pomocniczych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Działu Produkcji.
CARFI POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Siedlce (mazowieckie)
Udział w opracowaniu projektu elektrycznego i sporządzenie dokumentacji technicznej projektu, udział w testach sprzętu dcw, zapoznanie się z projektami prowadzonymi w innych biurach firmy, udział w szkoleniach.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wykonywanie czynności prawniczychpod nadzorem adwokata oraz bieżąca obsługaklientów oraz spraw, przygotowanie dokumentów i kopiowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie danych z źródeł informacji, sporządzanie raportów I baz danych klientów chińskich, obsługa relacji z obecnymi I potencjalnymi klientami chińskimi, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Budowa światłowodowych sieci telekomunikacyjnych, wykonywanie prac związanych z przyłączaniem nowych abonentów do sieci.
Strzyżowski.Net Janusz Gomółka - 2018-02-26 - Żarnowa (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Słupsk (pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Łęknica (lubuskie)
obsługa programów księgowych, sporządzanie zestawień, tabel niezbednych do rozliczeń ksiegowych, archiwizacja dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
PRACA W CALL CENTERAUTORYZACJA NAPRAW POJAZDÓW FLOTOWYCH
AUTODISTRIBUTION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Dębica (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wystawianie faktur i innych dokumentów dotyczących sprzedaży. Przyjmowanie i ewidencjonowanie do systemu dostaw surowców. Kontrola poprawności wystawianych dokumentów. Kontrola zapasów magazynowych. Archiwizacja wystawionych dokumentów.
VAN PUR Sp. akcyjna - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy,
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Niechlów (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie potraw, ubijanie mięsa, obieranie warzyw,przygotowywanie surówek, utrzymywanie porządku w miejscu pracy
RESTAURACJA VEGA SP. Z O.O. - 2017-12-07 - Długa Wieś (wielkopolskie)
staż na ww. stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Police (zachodniopomorskie)
WYMAGANIA FORMALNE:Wymagania niezbędne z art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458) oraz minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. nr 50, poz. 398 ze zmianami):1. obywatelstwo polskie,2. minimum wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4. niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),5. nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWEPożądane umiejętności i cechy kandydata:.1. Sumienność2. Uczciwość3. Punktualność4. Komunikatywność5. Pracowitość6. Rzetelność i dbałość o jakość wykonywanej pracy ZAKRES OBOWIĄZKÓW1. znajomość obowiązujących przepisów, instrukcji dotyczących powierzonego zakresu pracy,2. sumienne, dokładne i terminowe wykonanie zadań wynikających z powierzonego zakresu pracy,3. organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie zadań,4. informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie i wynikach prac bieżących, napotkanych trudnościach oraz podjętych działaniach mających na celu ich pokonanie dla terminowego i poprawnego wykonania zadań i obowiązków,5. przygotowanie i przedkładanie materiałów i dokumentów organom kontroli zewnętrznej oraz osobom uprawnionym do czynności kontroli wewnętrznej tylko i wyłącznie za zgodą dyrektora szkoły lub jego zastępców,6. stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych,7. przestrzeganie postanowień regulaminu pracy,8. właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia przed możliwością zniszczenia lub kradzieży,9. zawiadomienie dyrektora szkoły lub wicedyrektora o wszelkiego rodzaju naruszeniach mienia lub nadużyciach na szkodę szkoły,10. bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej,11. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,12. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie prowadzenia ewidencji, korespondencji, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów związanych z płacami.13. załatwianie spraw ubezpieczeniowych, rentowych, emerytalnych,14. wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,15. zgłaszanie i wyrejestrowanie do ZUS pracowników i członków rodzin,16. prowadzenie sprawozdawczości GUS dotyczącej zatrudnienia i wynagrodzeń,17. przygotowywanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,18. bieżące, przejrzyste i czytelne prowadzenie dokumentacji płacowej,19. terminowe sporządzanie list płac na podstawie otrzymanej dokumentacji tj.: umów o pracę; wniosków premiowych; pism dot. nagród, jubileuszy, wypłat odpraw, 20. dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników oraz według złożonych indywidualnie deklaracji o potrąceniach,21. prowadzenie spraw dot. ubezpieczenia grupowego pracowników PZU i Allianz,22. przygotowywanie przelewów płacowych,23. prowadzenie spraw ZUS : zasiłki, zaświadczenia Rp -7, wniosków emerytalnych i inne,24. terminowe i prawidłowe naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, odprowadzanie do Urzędu Skarbowego oraz sporządzanie deklaracji rocznych,25. prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,26. bieżące uzgadnianie z Główną Księgową naliczonego i przekazanego podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS,27. przygotowywanie zestawień pomocniczych służących do sporządzania planów finansowych w zakresie wynagrodzeń oraz analiz ekonomicznych,28. wystawianie faktur,29. sporządzanie miesięcznych zestawień rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz miesięcznie pliku JPK VAT,30. zastępowanie Głównej Księgowej pod jej nieobecność, 31.wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły WARUNKI PRACY I PŁACY:1. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.2. Warunki płacy: Wynagrodzenie w/g regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1w Raciborzu.3. Miejsce pracy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Kasprowicza 11, 47-400 Racibórz4. Zatrudnienie na stanowisku: Referent5. Zatrudnienie: pierwsza umowa na okres próbny - od 1 lipca 2018 r. do 31.12.2018 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-27 - Racibórz (śląskie)
- Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym). Koordynacja obiegu korespondencji. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień. Wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa w dziale obsługi klienta, wystawianie faktur, zakładanie i rozliczanie zleceń, prowadzenie windykacji.
Bkm Serwis Sp z o o - 2018-08-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)