REFERENT Reda oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe. Wymagania: wykształcenie wyższe (licencjat) - rachunkowość, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, obowiązkowość, terminowość.
Data publikacji: 2017-03-28
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Prace biurowe. Wymagania: wykształcenie wyższe (licencjat) - rachunkowość, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, obowiązkowość, terminowość.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2017
Data zakończenia pracy: 18.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
I Brygady Pancernej WP 32, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: I Brygady Pancernej WP
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 31.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie zleceń wewnętrznych w programie klasy ERP
Tabor Dębica Sp. z o.o - 2016-10-19 - Dębica (podkarpackie)
Referent ds. księgowości (staż)
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Lębork (pomorskie)
Księgowy
IDEA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-11-17 - Tarnów (małopolskie)
koszenie skarp, rowów, usuwanie zakrzaczeń, naprawianie awarii drenarskich
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Lutocin (mazowieckie)
Monataż regałów wysokiego składowania, montaż elementów wyposażenia magazynów przemysłowych urządzeń transportu bliskiego.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Lubartów (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji żołnierzy rezerwy, aktualizacja dokumentów ewidencyjnych, prace kancelaryjne, obsługa interesantów, zapoznanie sie z przepisami o powszechnym obowiazku obrony RP, ochrona informacji niejawnych i danych osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Będzin (śląskie)
- obsługa urządzeń biurowych- elektroniczne przyjmowanie sprawozdań budżetowych- obsługa sekretariatu- przygotowanie dokumentów do archiwizacji- komputerowa ewidencja i analiza budżetów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych oraz regulaminu wewnętrznego Spółki, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych w szczególności w zakresie: kompletowania, przygotowywania i uzgadniania dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania, w tym projektów umów, udzielania wyjaśnień wykonawcom, prowadzenie dokumentacji postępowania, przygotowywania i publikacji ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania, opracowywania pism związanych z prowadzeniem postępowania, zawieranie umów, sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień, archiwizacja dokumentacji postępowań, prowadzenie rejestrów zakupów, monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży komunikacji miejskiej, przygotowywanie i wysyłanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą PZP lub wewnętrznymi regulaminami Zamawiającego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie rejastrów, sporzadzanie decyzji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Lubań (dolnośląskie)
Analiza i rozliczanie rozrachunków, sprawdzanie bieżących przelwów; sporządzanie i księgowanie faktur; sporządzanie analiz finansowych; Przygotowanie dokumentów do archiwizowania; wykonywanie spraw bieżących.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Buksa Travel Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Włochy (Włochy)
Utrzymanie w porządku i czystości mienia gminnego
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Olsztyn (śląskie)
prace pomocnicze przy układaniu oświetlenia ulicznego
EL-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Jaktorów (mazowieckie)
Pomoc przy obróbce drewna.
Usługi Tartaczne Czaja Elżbieta - 2018-02-27 - Padew Narodowa (podkarpackie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientrm, obsługa sprzedaży, działania marketingowe
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie zawodowe; umowa zlecenie; 6 godzin pracy: dwa dni - praca w nocy, jeden dzień po południu, jeden dzień wolny; miejsce pracy Gliwice centrum;
DARESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie: min. zawodowe; min. 2 lata doświadczenia w zawodzie; znajomość rys. technicznego na poziomie dobrym; zakres obowiązków: obsługa tokarki konwencjonalnej, wykonywanie prac spawalniczych zgodnie z przepisami BHP; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY EXPORT-IMPORT "TIM" - 2017-02-24 - Gliwice (śląskie)
DOSTAWA GORĄCYCH DAŃ
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)
wprowadzanie, weryfikacja , księgowanie dokumentów księgowych. Praca na cały etat lub na 1/2 etatu. Praca jednozmianowa z możliwością wyboru godzin pracy od godziny 8-16 lub od godziny 9-17.
Biuro Rachunkowe "CONSEIL" - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
- zapoznanie się z ogólnymi zasadami dotyczącymi bieżącej działalności, przepisami BHP, PPOŻ, regulaminem pracy oraz przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych- zapoznanie się z zasadami dotyczącymi działań w ramach PROW 2014-2020- uczestnictwo w obsłudze wniosków- pomoc przy elektronicznej rejestracji spraw z zakresu windykacji nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności- pomoc przy obsłudze urządzeń biurowych- pisanie pism w edytorze tekstów- kompletowanie, porządkowanie aktów prawnych i dokumentów firmy- pomoc przy obsłudze archiwum i kancelarii- pomoc przy archiwizacji danych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Gorlice (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Białystok (podlaskie)
Zapewnienie zaopatrzenia dla wydziałów produkcyjnych.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2017-05-26 - Opalenica (wielkopolskie)
Proste prace porządkowe na obiekcie. Około 80 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6-10. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - 728 880 978.
HS MULTISERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
księgowanie ,dekretowanie dokumentów ksiegowych,sprawdzanie pod względem merytorycznym,formalnym,rachunkowym dokumentów,prowadzenie ewidencji VAT zakupu i sprzedaży
Biuro Rachunkowe Roszak & Roszak - 2015-12-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Wyższego ( w tym licencjat), kierunki studiów - biotechnologia, chemia, ochrona środowiska, zootechnika• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.bio4u.pl
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-09-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kluczbork (opolskie)
praca w sekretariacie sądowym
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
OCHRONA MIENIA
Argos Security Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Chęciny (świętokrzyskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZPITALNYCH, MARKETU LUB POCZTY
kontakt przez OHP - 2016-01-19 - Gdynia (pomorskie)